Nesmrteľná

Každé ráno chodíš do roboty, celý deň si v kancelárii, chodíš do fitka a cvičíš s najťažšími činkami, šoféruješ v najväčšej premávke, sťahuješ sa do nového bytu, v ktorom si opravíš vodovodný kohútik, ba dokonca si vymeníš aj pneumatiku na aute. Všetko robíš samostatne a nedáš dopustiť na dobre vychladené pivko s priateľmi. Nie, nehovorím o Vašich frajeroch/priateľoch, ale o Vás milé slečny. O mojich verných čitateľkách, ženských bytostiach. O tom nežnom ženskom pohlaví, večne usmiatom a nápomocnom. Prídete domov z práce, musíte rýchlo navariť pre deti, pre muža, potom upratujete, utierate prach, vysávate, zmývate, periete, žehlíte, pri najlepšom si večer sadnete s fľašou dobrého vína pred televízor a zaspíte pri svojej obľúbenej tureckej telenovele. Okrem toho máte radi modernú aj klasickú hudbu, vyznáte sa v politike, baví Vás pozeranie rôznych športov ako futbal či hokej (ale ten baví podľa mňa každú ženu). Určite ste sa v tom aspoň trošku našli. 

V dnešnej uponáhľanej dobe sa od nás žien vyžaduje naozaj veľa a práve dnešný článok bude venovaný tomu, ako a my, ženy, budeme cítiť opäť žensky. ­Žijeme v tak rých­lom svete, že si ne­uve­do­mu­jeme, kam nás to  všetko že­nie. Sme predsa diev­čatá, ženy! Zvlá­dame toho na­ozaj veľa. Na­ku­po­vať, pre­ba­ľo­vať, va­riť a upra­to­vať. Sta­rať sa o ro­dinu, do­mác­nosť, v práci viesť ko­lek­tív a ešte sa aj vzde­lá­vať. Áno sme silné, dob­ro­sr­dečné a sta­rost­livé, ale  predsa sme len ľud­ské by­tosti a máme právo aj na od­dych, čas pre seba a na to, po­ve­dať ak ne­vlá­dzeme a ak niečo na­ozaj nech­ceme. Buďme sebavedomé, sexy a sami sebou. 



 Ženskosť

Najlepším spôsobom ako sa cítiť opäť žensky je byť s inými ženami. Načerpáte novú ženskú energiu a nič nie je lepšie ako víno s najlepšími kamarátkami. Nemyslím tie kamarátky, ktoré Vás poznajú len vtedy, keď potrebujú ohovoriť polovicu mesta, ale tie, s ktorými sa viete porozprávať o hocičom. Práve pri písaní tohto článku mi napadlo, ako sme sa smiali s mojou spolužiačkou Radkou pri trhaní fotiek, že nič nie je lepšie ako terapia s kamarátkou. Ženská energia je energia veľmi jemná, krehká a dotyková. Čiže sa ľahko posilníte všetkým tým, čo Vášmu telu robí dobre. Starajte sa oň. Vypnite si telefón, pustite si upokojujúcu hudbu, napustite vaňu plnú červených lupeňov, zapáľte sviečky a relaxujte. Dobré sú tiež masáže (najlepšie od priateľa) alebo nejaká aktivita, ktorá Vás baví a napĺňa napr. tanec.

Každá žena má svoje priania a želanie. Svoje ciele, ktoré sa snaží si plniť. Myslím tie typický ženské želania. Chcete novú kabelku, ale je veľmi drahá a musím si odložiť peniaze, pretože idem bratovi na svadbu a nemám pre neho ešte svadobný dar alebo s manželom/priateľom chcete ísť na dovolenku či kupujete nové auto a tak kabelka ostane v obchode a vy ste smutná. Potom sa ozve vo Vás vnútorný muž a uvedomíte si, že môžete nakupovať, len všetko s mierou, aby netrpel rodinný rozpočet. Nepoznám ženu, ktorú nemá rada komplimenty. Ja ich osobne zbožňujem. Určite aj Vás pochválil šéf/ka, že máte pekné nové šaty alebo, že Vám tá nová blúzka pristane. Keď dostanete takýto kompliment, tak máte lepší pocit, deň je krajší. Ste rady, usmejete sa a je to taký hrejivý pocit pri srdiečku, pocit dôležitosti. 

OUTFIT 

Názov článku sa týka práve outfitu a nesmrteľnou myslím kombináciu čiernej a bielej. Tá bola, je aj bude moderná. Čierno biele pásikavé 7/8 nohavice, ktoré môžete vidieť na fotke, som dostala od mojej maminy na narodeniny. Sú z veľmi príjemného materiálu, ľahučké, pohodlné, vôbec mi v nich nie je teplo, aj keď je vonku 30°.  Nosila by som ich stále, len mi mojej šikovnosti ich vždy zašpiním. Robia veľmi peknú postavu a keďže sú 7/8, tak sa k nim hodia lodičky aj takéto papučky ako mám ja. Neviem ako ich mám nazvať, lebo tenisky to nie sú, papučky tiež nie. Skôr mi pripomína cvičky, ktoré som musela nosiť v prvom ročníku na základnej škole. Mám ich z CCC, ružové trblietavé. V poslednej dobe zbožňujem ružovú farbu, neviem prečo. Práve k nim sa hodia hodinky, ktoré som tiež dostala na narodeniny od starej mamy a k môjmu brmbolcu na taške. 
Chcem sa veľmi poďakovať mojej kamarátke Lucke, ktorá bola taká ochotná a podnikla so mnou toto menšie fotenie a konečne si na mňa našla čas. 

Nohavice - od maminky, blúzka - Lidl, riflová bunda -GATE, hodinka - Bijou Brigitte, papučky - CCC.

3 komentáre:

Používa službu Blogger.