Blogerka v drogérke #3

 Ach, milé leto, kiežby trvalo na veky.. Po dlhej veľmi dlhej dobe to vonku konečne vyzerá ako leto a môžem nosiť moje milované šiatky a šortky. Len ma dosť trápi, že toto krásne ročné obdobie netrvá dlhšie. Po dvoch mesiacoch, znovu zasadnúť do lavíc škôl a pozerať sa na nezmysli na tabuli. Avšak, ešte sa ani júl neskončil, tak nejdeme myslieť negatívne. Spomínam leto z jedného prostého dôvodu. Už v predchádzajúcich článkoch som Vás spomínala, že toto leto brigádujem v 101 drogérií, čo je pre mňa jar na zemi. Som vo svojom rajóne a vyžívam sa v tom, keď prídem za mnou nejaká stará pani s prosbou a ja jej môžem poradiť.
Ale i tak žiadna milá stará pani nemá na milujúce, ochotného manžela, dedka, priateľa, ktorý príde za mnou a povie :"Slečna, potrebujem pre manželku riasenku, ktorá predĺži a zahustí mihalnice." Po dlhom výbere mu konečne nejakú nájdem a neisto sa ma pýta, či bude jeho pani manželka spokojná. So slzami v očiach mu poviem, že nech ju vyskúša na sebe a uvidí či funguje. Ujo sa začal smiať a našťastie si ju zobral so sebou. Takže, ak takéto zážitky mám v práci. Drogérie sa bude týkať dnešný článok a budú to moji noví obľúbenci za tento mesiac. Nakupovala som aj u nás v 101 drogérii, ale aj v DM drogérii. (Akurát minulý týždeň sme sa s kolegyňou smiali na tom, či je hriech, keď pracujem v 101 Drogérii a išla som nakupovať do DMka. Čo myslíte vy ?). Dajme tomu, že v júlových obľúbencoch sa nájde niečo aj z dekoratívnej kozmetiky, pleťovej aj vlasovej. Veď sa pozrite sami.
Sprchové gély a šampóny sú každodennou súčasťou našich životov a nechápem ľudí, ktorí sa sprchujú trikrát do týždňa. Ja si bez teplej vody neviem predstaviť ani jeden deň. Zahliadla som v DMku dve novinky. Prvou je Balea sprchový gel a šampon Dream Big, ktorý má krásny tyrkysový obal s lapačom snov. Ešte krajšie však vonia. Krásne vyživuje pokožku a chráni ju pred vysušením. Je to sprchový gél aj šampón spolu, 2v1. Druhou novinkou je sprchový gél Balea kokos a ananás. Tieto exotické vône prinesú exotiku aj k Vám do kúpelne. Pokožku šetrne čistí, hydratuje a chráni pred vysušením. S Balea sprchovým gélem kokos & ananás budete perfektne pripravené na leto. Posledným z tejto rady je Garnier Ultra Doux Levandule šampón pre normálne vlasy bez lesku. Je to novinka na trhu. Prináša Vašim vlasom prírodné výťažky z Provence, južnej oblasti Francúzska. Pre výživu a ochranu vlasov sú v šampóne kombinované prvky levandule a ruže. Vlasom dodávajú väčšiu hebkosť a nádherný lesk. Vaše vlasy budú žiarivo lesklé a hebké na dotyk. Šampón neobsahuje parabén a silikón. Pri vlasoch ešte ostaneme a ďalším produktom je lak na vlasy Wellaflex pre extra silné spevnenie, stupeň č.5, 250ml, prichádza s novou technologickou inováciou flexactive, ktorá poskytuje dokonalú fixáciu po dobu 24 hodín. Konečná fixácia účesu vytvarovaného fénovaním a žehlením. 
Značka Balea je jedna z mojich najobľúbenejších značiek, čo som Vám už XYkrát spomínala a vždy prídu na trh s niečím novým a zaujímavým. Masky na tvár boli vždy topkové a tak som chcela vyskúšať tieto dve nové, ktoré som našla. Balea tuchmaske blütentraum v preklade niečo ako kvetinový sen je látková maska. Hneď po otvorení som zacítila krásnu vôňu. Celá je biela a sú na nej červené ruže. Veľmi dobre hydratuje pokožku, na pleti je príjemná. Ja takéto masky proste ľúbim. Podobná je aj Balea tuchmaske blütenzauber. Po 10 minútach som si dala masky dole, zvyšky masky som len rozmasírovala so pleti. 
Pri značke Balea ešte ostaneme, novinkou v mojom kozmetickom kufríku je aj soľ do kúpeľa Lotus traum. vychutnáte si zmyselnú vôňu a  jedinečný wellness zážitok v pohodlí vášho domova. Zloženie s obsahom prírodnej morskej soli a lotosového kvetu ošetrí pokožku a dodá jej pocit jemnosti. Druhý produkt, ktorý mi pribudol som ani nevedela čo kupujem. Proste som ho hodila frajerovi do košíka, lebo "dózička" malá pekný obal, bola za dobrú cenu a posledná tam na mňa čakala. Až doma som zistila, že som si zobrala ošetrujúci krém s vôňou broskyne a vanilky. Balea ošetrujúci krém kommt von Herzen vám poskytne milujúcu starostlivosť. Univerzálny krém je ideálny na ruky, tvár, pery i celé telo. Dokonalý spoločník na cesty, ktorý sa zmestí do každej kabelky. Okrem trendy dizajnu vás poteší lahodná vôňa broskyne a vanilky. 
Z dekoratívnej kozmetiky som sem zaradila len 3 laky na nechty. Od Miss Sporty sú to nové z limitovanej edície a jeden spevňujúci od Essence. Práve tento spevňujúci sa mi dosť osvedčil, keďže konečne mám urobené nechty. Okrem tohto laku sa mi páči aj vysúvacia ceruzka na oči. 
Najväčšiu radosť mám asi z týchto posledných vecí od značky Nivea, ktoré môžete dostať len v 101 drogérii. Pri každom nákupe Nivea produktov ste mohli dostať cestovné balenie 30 tampónikov na odličovanie. Z aktuálnej ponuky, ak si zakúpime produkty Nivea nad 8,99 €, dostanete takýto krásny pohárik.

1 komentár:

Používa službu Blogger.