FLORMAR - niečo nové

Moje zlaté a verné čitateľky ! Nič mi nevychádza tak, ako som chcela a ako som si to naplánovala. Všetky moje plány ohľadom blogu a ohľadom článkov sa hneď v druhý prázdninovo letný deň rozsypali ako domček z kariet. Po dlhom učení, testovaní sa som úspešne zvládla skúšky z autoškoly, takže som oficiálne vodič. (Nechcite vidieť môj vodičský preukaz.) No a po skúškach som začala brigádovať v 101 drogérii, čo je pre mňa ako pre blogerku raj na zemi. Budem tam celé leto a veľmi sa z toho teším, že som vo svojom rajóne. Môjho rajónu sa bude týkať aj dnešný článok, v ktorom by som Vám chcela ukázať pár produktov z eshopu mejkap.net.
Práve z tohto eshopu  som dostala 4 produkty značky Flormar. Je to tradičná značka dekoratívnej kozmetiky, ktorej korene siahajú až do roku 1970, kedy bola založená v módnej metropole talianskeho Milána. Po veľkom úspechu expandovala do celého sveta a momentálne je zastúpená v 104 krajinách sveta. My, Slováci resp. Slovenky, máme to šťastie, že je táto značka dostupná aj u nás. Všetky produkty, ktoré mi prišli majú klasické čierne obaly, na ktorých je logo značky Flormar.

Pôjdem za radom, ako sa produkty majú správne nanášať na pleť. Takže prvý je to CC krém. Po zlej skúsenosti so CC krémom značky Mary Kay, po ktorom mi opuchli oči a vznikli mi na tvári malé vyrážky - alergická reakcia, som sa trošku obávala tohto. Má pekný ružový obal, upútal ma hneď na prvý pohľad, keďže ja zbožňujem ružovú farbu. Balenia má 40 ml a aj odtieň krému je ružový. Po nanesení na pokožku a rozmasírovaní do nej pekne zhnedne. Zjednotí pleť, veľmi dobre kryje, rozjasňuje pokožku a zakrýva žilky na tvári. Je výborný na tmavé okolie okolo očí. Obsahuje extrakt z granátového jablka, olej z marhuľových jadier a panthenol. Pri použití naozaj stačí naniesť málo na pleť, netreba to preháňať. Jeho cena je 11,73 €.
Najzaujímavejší produkt z balíčka je určite paletka korektorov. Myslím si, že ich používa asi každá žena na tejto planéte hlavne na prekrytie vyrážok, tmavými kruhmi pod očami či inými nezrovnalosťami na našej tvári. Pripomína paletu vodových farieb, ktoré som používala na základnej škole v prvom ročníku. V paletke sú štyri odtiene, ktoré ozdravujú problematické partie pleti. kryjú jej nedokonalosti. Svetlý korektor rozjasňuje očné okolie, béžová zakrýva jazvy a nerovnosti, ružová zakrýva tmavé škvrny okolo očí a žilky, fialový odtieň rozjasňuje a tlmí žlté partie na tvári, no a posledný zelený odtieň pôsobí na červené škvrny. Všetkých 5 korektorov je určených pre všetky typy pleti, ľahko sa nanášajú, nezaliezajú do vrások, pleť je s nimi krásne zjednotená. Jeho cena je 7,81 €. 
Pri pleti ešte ostaneme, pretože v balíčku som si našla aj rozjasňujúcu zamatovú lícenku. Vybrala som si odtieň Touch of rose, ktorý mi pripomína nejaké farebné minerály alebo drahokamy. Má veľmi pekný vzhľad, hodvábnu textúru, vyhladzuje pokožku, hydratuje a je účinná proti vráskam. Obsahuje olejový komlex výtažok z orechu Macadamia a jojoby, vitamín A, E, F. Veľmi dobre sa nanáša suchým štetcom, ale pokojne môžete vyskúšať aj mokrý. Lícenka má celkom dobrú pigmentáciu, je to taká jemná ružová. Cena 9,77 €.
Posledným produktom, ktorý bol v balíku a môžem povedať, že je to taká čerešnička je rúž DELUXE. Nie je to taký ten klasický rúž, ale má jemný nádych lesku na pery. Ja mám odtieň naked-lips. Myslela som si, že to bude taká tá jemná ružová farba, veľmi príjemná a skoro totožná s mojou prirodzenou farbou pier. Avšak, opak bol pravdou, pretože z rúžu sa stal lesk na pery a ja lesky veľmi nemusím. Ale musím uznať, že má jemnú textúru, hodvábny efekt vďaka arganovému oleju. Okrem toho má vyživujúce a hydratačné účinky. Cena 5,46 €. 

1 komentár:

Používa službu Blogger.