Shopping is my cardio

 Písal sa rok 1998 a televízna stanica HBO pustila do obehu pilotný diel seriálu Sex v meste. V tom čase to bol jeden z prvých romanticko - komediálno-erotických seriálov vôbec. Určite ho všetky poznáte a videli ste ho najmenej päťdesiatkrát. Priznám sa, že ja som tento seriál nevidela ani raz. Ani jednu časť. Dlho sa naň chystám, ale neviem sa dokopať k pozeraniu. Avšak raz, keď som tak "surfovala" po youtube, našla som krátku scénku z tohto seriálu, v ktorej bola jedna z hlavných hrdiniek Carrie (Sarah Jessica Parker), ktorá povedala zázračnú vetu "Shopping is my cardio." Kedysi ktosi povedal, že nakupovanie sa nepočíta ako šport, no podľa táto herečka ukázala všetkým pravý opak. Je samozrejmé, že nakupovaním od rána do večera sa nestaneme kulturistkami, ale je to celkom dobré cvičenie.
  Pamätám si, že keď som chodila ešte na základnú školu, bola som prvýkrát v Bratislave. Navštívili sme nákupné centrum Avion a ja som si strašne chcela niečo kúpiť. Typická žena. Behala som z obchodu do obchodu a nevedela som si vybrať. Páčilo sa mi všetko. Po asi trojhodinovom behaní sem a tam po obchodoch som si niečo vybrala, už ani neviem čo. Jediné, čo si pamätám, že moje spolužiačky strašne šomrali, že ich bolia nohy, nech si už konečne niečo kúpim. V tom nadšení som si nejako neuvedomila, že ma bolia nohy. Cestou domov sme všetky zaspali v autobuse. 
Vtedy som mala obuté tenisky, ale aké by to bolo v topánkach na vysokom opätku ? Tenisky sú pohodlnejšie, no vysoké topánky Vám na druhý deň zaručia takú svalovicu ako hodina makačky vo fitku. Takže aj nabudúce uvidíte slečnu/dámu/páni v ihličkách obchode, neodsudzujte ju. Práve naopak. Ona vie, čo robí a čo chce - zadoček ako Jennifer Lopez či Beyoncé. (Mať takú ritku, tak skáčem dva metre do výšky od radosti.) 
Ja nakupovanie zbožňujem. Ale predstavte si také to nakupovanie, keď pred obchodoch stojí asi 60 žien a čakajú, kým sa konečne otvoria dvere obchodu, lebo sa začínajú výpredaje. Okamžite sa Vám zvýši tep. Najviac kalórii spálite vtedy, keď nabehnete do obchodoch počas sviatkov. Neznášam to obdobie pred Vianocami, Silvestrom či Veľkou nocou. Ľudia nakupujú ako keby im preplo alebo sa blížili apokalypsa, a popri tomu budú len 24 hodín zatvorené obchody. Šialene nízke ceny, štýlové oblečenie spôsobia to, že si ani neuvedomíte, že sa Vám zvýši tepová frekvencia. Ak sa už odhodláte vyzliecť sa kvôli kúsku, ktorý Vám padol do oka, naberiete si cestou do kabínky ďalších milión vecí. Vyskúšate si oblečenie, s ktorým trošku zaexperimentujete, zapáči sa Vám a osvieži takú tú vašu starú klasiku, ktorú nosíte každý deň.  Pravdaže, ak nemáte spísaný presný nákupný zoznam. Aj on má svoje výhody, vaša peňaženka a figúra Vám bude vďačná. Skúste si ho napísať a stihnúť zvládnuť za krátky čas. Uvidíte, že aj vy viete behať ako na olympiáde. 

OUTFIT
Tieto krásne slnečné dni si neviem predstaviť bez šiat. Mojimi obľúbenými sa stali MINI ŠATY BELISSA, ktoré sú z eshopu manzara.sk. Sú z veľmi príjemného materiálu, na tele sú chladivé, avšak musím si dávať pozor, aby som ich nemala až príliš vysoko, lebo sú mi krátke. K šatám bol aj opasok, ktorý si môžete dať aj  nemusíte, podľa toho, či chcete zvýrazniť pás alebo nie. Veľmi rada ich nosím a sú aj veľmi pekné.V tomto eshope nájdete aj šaty na svadbu.
šaty - manzara.sk, topánočky - ccc, kabelka- bonprix.sk, náušnice - ...., okuliare - letnyhit.sk

Za fotky ďakujem Lucke a Veronike  

1 komentár:

Používa službu Blogger.