Dieťa & červené šaty

 Po dlhom pracujúcom týždni som mala konečne voľno a ako inak stráviť pekný pondelok, ak nie na prvom zápase môjho milovaného brata Matúška. Už pár mesiacov je priam zbláznený do futbalu a ja ako poslušná a dobrá sestra s ním musím pozerať a počúvať všetky tie kecy o futbale. S Kubkom sme ho teda šli pozrieť na jeho prvý zápas, ktorý vyhrali. Bola som pyšná sestra. Po ceste domov sme sa zastavili v Zbrojnici u Joža Pročka na pizzu a na šalát. Viete si domyslieť, kto mal pizzu a kto šalát. Niekedy medzi šestnástym a sedemnástym sústom a spleťou myšlienky mi padli oči na detské ihrisko. Nie, nebojte sa, neozval sa vo mne materinský pud.
Spomenula som si, ako som sa na to ihrisko kedysi dávno hrávala ja. Na ihrisku boli hojdačky, pieskovisko, šmykľavka a taká tá horozelecká stena. V podstate všetko, čo taký malý človek k životu potrebuje a presne tie veci, po ktorých „dospelák“ túži. A tak mi napadlo, aké by to bolo vyskúšať si teraz. Pripojiť sa k ostatným deťom a obsadil jednu z hojdačiek. Asi by to už nebolo také čarovné, ako v čase, keď som mala o pol metra a tridsať kíl menej, ale predsa! Veľmi rada spomínam na tei detské časy a je to neuveriteľné ako rýchlo to ubehlo. Dúfam, že aj moje deti niečo také zažijú, nebudú len sedieť za počítačom a ja si to vynahradím pri nich. Zvláštny to svet – vždy chceme to, čo nemôžeme mať. Ja by som si to detstvo pokoje zopakovala. A úplne najradšej aj s tou časťou rozumu, v ktorej už mám dnes zafixované, že mám veriť slovám, ktoré mi hovoria starší a skúsenejší. Inak budem ale stále večné dieťa. 

Červené šaty

Na tieto šaty som sa obzvlášť tešila! Keď som ich videla na stránke, ihneď ma zaujali a bola som zvedavá, aké v skutočnosti budú.Všetky veľmi dobre vieme, že s tým, že objednávame oblečenie cez internet prichádza aj isté riziko, že nebudú také ako ich vidíme na obrázku. Druhý môj problém bol, že som sa nevedela rozhodnúť pre farbu šiat. Mám ich z eshopu modovo.sk, v ktorom nájdete viacero odtieňov týchto krásnych šiat. Napokon som si však vybrala tieto výraznejšie, v červenej farbe, keďže táto farba sa začínala z môjho šatníka pomaly vytrácať. Avšak, sú z veľmi príjemného materiálu, zapínajú sa vzadu na gombík, dekolt zdobí čipka. K šatám bol ešte náhrdelník.
Okuliare sú každodennou súčasťou mojich letných dní a práve tieto bronzové dámske okuliare "Stars" som dostala od letnyhit.skTrendové dámske slnečné okuliare s veľkými sklami s ružovým nádychom a zlatým rámom. Cez vrchnú časť sklíčka prechádza kovová tyč, čo okuliarom pridáva na zaujímavosti.
 
 Šaty - modovo.sk, baleríny - CCC, okuliare - letnyhit.sk

Za fotky ďakujem mojej kamarátke Lucke ! 

5 komentárov:

  1. Moc pěkný článek :) Já když byla malá, chtěla jsem být strašně dospělá a teď bych nejraději to bezstarostné dětství vrátila. Jinak šaty jsou moc krásné a ty v nich vypadáš přímo úchvatně!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A že nečítam články!�� tiež hlavne v tomto čase by som sa hneď vrátila do starých čias ako "volám Kata alebo ja som Norma" �� neviem neviem či naše deti ešte niečo také zažijú.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.