.čarovná ruža

Článok vznikol v spolupráci s bioruza.sk 

Október je tu a s ním prichádza aj chladnejšie počasie, ktoré našu pokožku vysušuje. Tá má sklony k začervenaniu, svrbeniu, odlupovaniu sa a môže narobiť poriadnu šarapatu. Počas takýchto chladných dní mám rada, keď si môžem spraviť beauty chvíľku sama pre sebe, zrelaxovať a vyskúšať nové produkty.


Prírodná kozmetika sa v poslednej dobe skloňuje čoraz častejšie a čoraz viac značiek sa uberá touto cestou. Ja som ju síce registrovala, počúvala som o nej z každej strany, ale viac menej som ju ignorovala. Pred pár dňami mi prišiel balíček z bioruza.sk. Pokiaľ tento eshop nepoznáte, tak je to slovenská firma, ktorá na slovenský aj český trh ponúka BIO výrobky, predovšetkým kozmetiku z ruží. Ruže sa považujú za kráľovné kvetín. Ktorá žena nemá rada ruže ? Nielenže je symbolom lásky a krásy, ale jej vôňa pôsobí ako afrodiziakum a antidepresívum. Má výnimočné regeneračnéhydratačnéhojivé omladzujúce účinky. Taktiež výrobky z ruží pôsobia proti starnutiu, zmierňujú dopady slnečného žiarenia a obnovujú jej pružnosť. 

V balíčku som si našla rad prírodnej a bio-certifikovanej kozmetiky Luminous Rose od Alteya Organics, ktorý je určený ženám od 20 rokov. Rad obsahuje jemne harmonizujúce pleťové mlieko, hydratačné kvetinové tonikum, širokospektrálne rozjasňujúce séru a zvlhčujúci krém na tvár. 


Zvlhčujúci krém na tvár Luminous Rose Alteya Organics 

Krém používam už dva týždeň na dennej báze a stále s rovnakým nadšením. Veľmi sa mi páči, že obal nie je plastový, ale sklenenýHneď po otvorení som ucítila krásnu vôňu ruží. Krém má veľmi ľahkú konzistenciu, dobre sa nanáša na pokožku. Vôbec nie je hustý, pokožku nezaťažuje. Pomerne rýchlo sa vstrebe do pokožky, ktorá je po ňom krásne prevoňaná. Mám pre vás taký menší tip - pri aplikácii krému použite valček na tvár, ktorým si nielen pomasírujete tvár, ale krém aj lepšie zapracujete. 

Pred spánkom si vždy aplikujem krém, aby sa pokožka počas noci vyživila. Vonia mi od neho celý vankúš.  Nezanecháva mastný film, čo je u mňa u krémov najdôležitejšie. Ráno je pleť pekná, svieža, bez začervenania, jemná a hydratovaná a voňaváKrásne pomáha pleť zjemňovať a podporuje jej pružnosť. Je výborný aj ako podklad pod púder či make-up. Líčenie vyzerá krajšie, pleť je taká šťavnatá, svieža a bez nedokonalostí. 

Vzácne výťažky z ruže a divozelu pokožku rozjasňujú a zjemňujú jej povrch. Kyselina hyalurónová poskytuje hĺbkovú hydratáciu, zatiaľ čo extrakt z kôry Candeia pomáha zmierniť podráždenie a začervenanie. Krém je vhodný na všetky typy pleti, ale predovšetkým na suchú a matnú pleť. Balenie má 50 ml. 


Jemne harmonizujúce pleťové mlieko Luminous Rose Alteya Organics 

Musím sa priznať, že pleťové mlieka som nikdy nepoužívala a vždy som sa im vyhýbala. Keď som prvýkrát vyskúšala toto pleťové mlieko, cítila som sa ako ponorená v obláčiku. Na pleti bolo veľmi príjemné a vďaka nemu som si pri čistení dopriala aj masáž tváre. Pleťové mlieko je certifikované ako organické a bez obsahu sulfátov, kombinuje účinnosť penového čistiaceho prostriedku a jemný dotyk čistiaceho mlieka na odstránenie nečistôt a make-upu. Jemne harmonizuje pokožku, hĺbkovo ju vyčistí a zanecháva ju hebkú a sviežu. 

Odkedy som ho dostala, používam ho každý večer, hlavne na dočisteniePokožku zanecháva jemnú a sviežu. Má ľahkú konzistenciu a dobre sa s ním pracuje. Taktiež vonia krásne po ružiach.  Obal má praktickú pumpičku, ktorá znižuje riziko, že mlieko bude všade okolo.  Mlieko je určené na všetky typy pleti. Najprv si odlíčim pleť micelárnou vodou a potom nanesiem pleťové mlieko, ktoré masírujem do pleti, predovšetkým v T-zóne, nakoľko sa táto oblasť viac mastní a vznikajú nedokonalosti. Pleť potom dobre opláchnem. Balenie je tiež sklenené a má 120 ml. 

Poznáte bioruza.sk ? 

1 komentár:

  1. Poznám e-shop aj ružovú kozmetiku. Sama ju milujem, akutálne používam ružový krém od Dr. Hauschka. Zvykla som siahať síce skôr po ružovej kozmetike originál Bulharsko ale prišlo mi toto.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.