.sladký karamel & Barry M

 Či už sa nám to páči alebo nie, o chvíľu tu máme november. Jeseň nám prináša bohatú paletu farieb. Zlaté listy stromov či červené a oranžové odtiene pri západe slnka. Tak ako sa mení príroda, tak sa menia aj trendy v beauty svete. Jesenné líčenie nám dáva príležitosť hrať sa s teplejšími či zemitými odtieňmi, ktoré odrážajú atmosféru tohto obdobia. 

Pred pár dňami mi prišiel balíček, v ktorom som si našla produkty od Barry M. Túto značku som chcela vyskúšať už dlhšie a som veľmi rada, že teraz sa mi naskytla tá možnosť. V minulom článku som vám ukázala každodenné líčenie, no dnes si ukážeme trochu výraznejšie jesenné líčenie, ktoré bude jednoduché, no zároveň elegantné a príťažlivé. Značka Barry M je typická hlavne svojou hravosťou, farebnosťou či sýtymi farbami. 

Ako prvé mi učarovala paletka očných tieňov Sweet Caramel, vďaka ktorej si viete vytvoriť rôzne variácie očného make-upu. Veľmi sa mi páči obal, na ktorom je potečený karamel a tak isto aj matné tiene sú tak zlysované. Paletka obsahuje deväť teplých tieňov, z toho päť je matných a štyri sú trblietavé v bohatej zlatej farbe. Sú veľmi dobre vyskladané, takže si myslím, že sa s nimi budete vedieť vyhrať. Matné tiene sú dobre pigmentované, dajú sa vrstviť. Čo sa týka trblietavých tieňov, tak tie ma veľmi prekvapili, lebo sú úžasne pigmentované. S tieňmi sa dobre pracuje, dobre sa rozmazávajú na viečku a neprášia. Štetcom nemusíte veľmi ryť do tieňov, stačí len jemne ťuknúť. Trblietavé tiene viete naniesť štetcom, ale aj prstom. Paletka je vhodná najmä pre teplé a neutrálne typy. 

Pri trblietkach ešte ostanem, pretože okrem paletky bola v balíčku aj rozjasňujúca lícenka Heatwave v odtieni Sunray. Pri mojom každodennom líčení lícenku nepoužívam. Avšak táto je naozaj nádherná. Dodá pleti zdravý, svieži a prirodzený vzhľad. Nevyzeráte ako Marfa z Mrázika. Je to veľmi prirodzené, nekričí to. Navyše lícenka sa prispôsobí tónu pleti. Lícenka je dobre pigmentovaná. 

Ako si vykresliť tvár, zamaskovať nedostatky a zvýrazniť prednosti ? Pomocou bronzera a rozjasňovača. Barry M Contour Creams je skvelý set, ktorý obsahuje krémový bronzer a rozjasňovač v tyčinke. Toto sú moje prvé krémové produkty. Trochu som sa obávala ako sa s nimi bude pracovať, ale celkom ma prekvapili. Pomocou svetlej tyčinky zvýrazníte vystúpené body tváre, t.j. pod očami, čelom či nosom. No a pomocou tmavšej tyčinky kontúrujte priehlbiny tváre. Vďaka tomu si môžete vykontúrovať tvár, opticky ju premeniť a zdôrazniť požadované rysy. 

Tmavšia tyčinka sa mi veľmi páči. Má výbornú konzistenciu, veľmi dobre sa rozmazáva, nezalieza do vrások. Pekne vykontúruje tvár, presne tak ako si to predstavujem. Čo sa týka svetlej tyčinky, tá sa mi už páči menej. Síce sa dobre rozmazáva, ale trochu zalieza do vrások a nerozjasňuje až tak. Nerozbijú make-up ani netvoria fľaky na tvári. Vytvoria veľmi pekná finish. 

Riasy až do neba vám určite zabezpečí riasenka Barry M Insta Lash pre efekt umelých rias. Riasam naozaj dodá maximálnu dĺžku a plný objem už v jednej vrstve. Obsahuje argánový olej, ktorý pomáha riasam rásť a ošetruje ich. Má dobrú kefku, s ktorou sa dobre pracuje. Po nanesení sú riasy krásne dlhé a spevnené. Neobtláča sa o viečko ani neopadáva. Mihalnice naozaj vyzerajú ako umelé. 

Posledným produktom, ktorý som si našla v balíčku bol Barry M That's Swell! XXL Extreme Lip Plumper lesk na pery pre väčší objem v odtieni Get It. Lesky na pery skoro vôbec nepoužívala, ale ako som objavila tento, tak som si ho hneď obľúbila. Pery krásne hydratuje a zvláčňuje, dodá im väčší objem. Mám pocit, že trochu zväčší objem pier. Dokonca ich jemne zafarbí. Za mňa celkom fajn produkt. 


Produkty som poriadne otestovala a takýto je výsledok. Pleťovku som si spravila s produktami, ktoré bežne používam. Ešte pred samotným zapúdrovaním som použila krémový bronzer a rozjasňovač v tyčinke, ktorý som vám spomínala vyššie. Veľmi dobre sa s nimi pracovalo a aj sa dobre rozmazávali. Po púdri som naniesla jemne na tvár lícenku, ktorá mi prišla oranžová, ale na tvári je veľmi prirodzená a jemná. 

Do záhybu oka som naniesla tieň "candied", ktorý som potiahla až k obočiu. Nevrstvila som ho. Do vonkajšieho aj vnútorného kútika oka som naniesla odtieň "rich", ktorý som vrstvila a rozmazala do stratena. Na pohyblivé viečko som naniesla trochu korektora a zmiešala som tieň "golden" a "caramel apple", aby to malo trochu ružovejší efekt. Na stred viečka som ešte naniesla tieň "frosting" ako toper. Tenké linky som doplnila riasenkou, ktorá je výborná. 

Čo sa týka pier, tak pred samotným líčením som naniesla na pery Barry M That's Swell! XXL Extreme Lip Plumper lesk na pery. Zo začiatku som necítila žiadny efekt, ale potom to začalo. Najprv jemné brnenie, ktoré sa stupňovalo, Po pár minútach to brnenie už bolo nepríjemné, tak som lesk dala dole. 

Poznáte Barry M ? Páči sa Vám líčenie ? 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.