.rande v kúpeľni

Keď sa nahromadí stres, blížia sa Vianoce, treba začať písať diplomovú prácu a kalendár je plný, je najvyšší čas si dopriať chvíľku pre seba a zrelaxovať. Jednoducho vypnúť a zabudnúť na každodenné starosti. Nielen pre vaše psychické zdravie, ale aj fyzickú výkonnosť je oddych nesmierne dôležitý. Načerpáte vďaka nemu dostatočné množstvo energie a oddýchne si aj vaša myseľ. Príjemnú atmosféru si môžete spraviť horúcou šálkou čaju alebo vína, teplou vaňou plnej voňavej peny, sviečkami či obľúbenou hudbou. Kúpeľňa sa zmení na váš súkromný malý wellness rezort. Tak šup do županu a môžeme začať ! 

Horúci kúpeľ na konci dňa pomôže zabudnúť na stres a pripraví myseľ na odpočinok. Pena, soľ do kúpeľa alebo šumivé prísady. Pre absolútny pocit pohody vyskúšajte očarujúce voňavé prísady - eukalyptovú, vanilkovú či levanduľovú. Citrusové vône vás nabudia a dodajú osvieženie, levanduľové vône vás uvoľnia a majú antistresové účinky. Mne sa veľmi osvedčili soli do kúpeľa od Kneipp, ktoré sú perfektné. V tomto chladnom počasí určite vyskúšajte soľ do kúpeľa proti prechladnutiu s eukalyptom, na ktorej teraz fičím, nakoľko som chorá a je mi vďaka nej oveľa lepšie. Okrem toho majú aj aromatické peny či masážne oleje

Popri bežných povinnostiach sa nie vždy podarí rozmaznávať aj svoju pleť. Po kúpeli je pokožka dokonale pripravená na ďalšie kroky rutiny v starostlivosti o pleť. Doprajte si rande so svojimi krémikmi, maskami a kárami na pleť. Na odlíčenie momentálne používam micelárnu vodu od Astrid Aqua Biotic 3in1 pre normálne a zmiešanú pleť. Táto je naozaj výborná, pekne odlíči, nezaťažuje pleť, dokonca by mala byť aj detoxikačná. 

Pre mňa je najväčší relax, keď môžem použiť Eggo sonické zariadenie na tvár, ktoré nielen perfektne čistí pleť, ale príjemne aj masíruje. Viac sa o Eggo dočítate v mojom článku TU! Na čistenie pleti používam novinku od Garnier Pure Active hydratačný čistiaci gél proti nedokonalostiam pleti, ktorý perfektne eliminuje nedokonalosti a maz, odstraňuje nečistoty a make-up a sťahuje póry. 

Ak ma sledujete dlhšie, tak viete, že zbožňujem textilné masky od Garnier. Tým som verná stále. Momentálne testujem masky z Actionu, ktoré majú veľmi pekné obaly. Niektoré sú hydratačné, regenerujúce či rozjasňujúce. Taktiež aj masky Balea si zvyknem kúpiť a aspoň jednu mám vždy v zásobe. Pred použitím si dajte masku aspoň na 20 minút do chladničky. Osobitnú starostlivosť potrebuje aj očné okolie. Hydrogélové vankúšiky sú skvelou prvou pomocou na kruhy pod očami či na opuchy. Domáci facelift si zabezpečíte pomocou masážneho valčeka na tvár či facerollera. Ja som už dva roky verná tomu od Spokoy (TU!). Ak ho ešte doma nemáte, tak si ho utekajte kúpiť. Raz ho vyskúšate a nebudete ho chcieť pustiť z ruky. 

V poslednom článku som vám písala, že som si našla v Cute Boxe madagaskarské kokosové očné sérum značky Organic & Botanic, ktoré veľmi dobre hydratuje očné okolie a vyživuje ho. Oči po ňom nevyzerajú unavene. 

Ako relaxujete vy ?

1 komentár:

  1. V poslední době relaxuji čtením, cvičením, koukáním na filmy či i hraním si se synovci.

    Epilepsyylife

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.