.septembrový CuteBox

Horúce leto vystriedalo babie leto. Mám rada toto obdobie, keď je vonku fajn teplota, v ktorej sa dá normálne fungovať a nepotia sa mi miesta, o ktorých som ani nevedela, že môžu potiť, prípadne ma netrasie ako osiku. I keď musím sa priznať, že lietajúcich pavúčikov z ich pavučinami či lietajúce bzdochy nemusím. Ak si chcete spríjemniť čakanie na tú typickú jeseň, mám pre vás super beauty typ. 

Cute Box som prvýkrát videla na Instagrame. Pokiaľ milujete kozmetiku, rozmaznávanie sa a prekvapenia zároveň, vyskúšajte Cute Box a objavte kozmetiku z celého sveta. Každý mesiac ho dve šikovné dievčatá naplnia piatimi kozmetickými produktami, ktorých hodnota je 50-90€. Cieľom je pôžitok z boxu ako z celku, a to aj vďaka krásnych dizajnom krabičiek, ktoré robia produkty ešte viac výnimočné. Môžete si vybrať z viacero variant. Či už si objednáte box jednorázovo alebo môžete využiť predplatné na 3 alebo 6 mesiacov. Takýto balíček môžete mať len za 18,99€. Každý mesiac vás môže prekvapiť nová krabička s novými produktami. 

Ja som veľmi dlho rozmýšľala a váhala som, či si Cute Box objednať alebo nie a ľutujem, že som to už nespravila skôr. V dnešnom článku som sa rozhodla, že vám ukážem, čo sa nachádzalo v septembrovom Cute Boxe. Tento mesiac sa dizajn krabičky naozaj podaril. V skutočnosti je ešte krajšia ako na fotke. Po otvorení boxíku som si našla milý pozdrav a kartičku s popisom produktov

Po lete potrebuje hydratáciu nielen naša pleť, ale aj očné okolie. Madagaskarské kokosové očné sérum značky Organic & Botanic obsahuje rastlinné zložky, ktoré pôsobia na hĺbkovú hydratáciu a výživu pokožky. Zanecháva oči prebudené, jasné a omladené. Harmanček, brusnice a kofeín synergicky rozjasňujú a vyživujú pokožku a oživujú unavené oči. Beautifeye, odvodený z perzského hodvábneho stromu, pôsobí na nadvihnutie a spevnenie pokožky okolo očí. Oleje zo sladkých mandlí, olív a slnečnice majú za cieľ hĺbkovú hydratáciu pokožky. Jeho vôňa je veľmi príjemná nedráždi oči. Sérum je určené pre milovníčky prírodnej kozmetiky. 

Podkladová báza je základ každého dobre vyzerajúceho makeupu. V balíčku som si našla rozjasňujúci primer Illuminating od značky MONU s SPF 15. Pleť nielen vyhladí, ale aj zredukuje nedokonalosti a škvrny. Je vhodný pre všetky typy pleti.  Rýchlo sa vstrebe. Veľmi ľahký a príjemný. Vďaka použitiu jedinečnej zmesi aktívnych zložiek vrátane sľudy, oxidu zinočnatého a extraktu z listov kasie je pokožka hladká a vyživená s dlhotrvajúcim žiarivým leskom. 

V balíčku som si našla ešte jeden produkt na tvár a to rozjasňujúci korektor od značky Icona Milano. U mňa je korektor "must have" produkt a bez neho nevyjdem z domu. Práve tento obsahuje pigmenty, ktoré odrážajú svetlo, rozjasňuje tmavé kruhy a maskuje príznaky únavy. Takže ak máte ráno problém s opuchnutými očami, tento produkt je ako stvorený pre vás. Ľahká formula s efektom jemného zaostrenia opticky zdvihne pokožku tým, že zmenšuje jemné linky a zlepšuje celkový vzhľad pleti. Je veľmi ľahký, na pleti príjemný, nezalieza do vrások. Malé balenie sa zmestí aj kabelky, takže ho budete mať vždy po ruke. 

Keď som čítala recenzie na Cute Box od ostatných báb, vždy sa našli aspoň tri, ktoré napísali, že si v balíčku našli to, čo práve minuli. A presne toto sa stalo aj mne. Našla som si v ňom kondicionér značky Eesome. Kondicionér je obohatený o extrakt z ibišteka, hodvábny proteín a provitamín B5. Má dobrú konzistenciu, dobre sa aplikuje na vlasy. Nie je veľmi hustý, čo ja mám rada. Čo sa týka vône, tak nie je nejaká výrazná, skôr vonia tak BIO. Vlasy chráni, obnovuje vlhkosť. Po aplikácii sú krásne hebké ľahko sa rozčesávajú

Posledným produktom z balíčka je upokojujúci sprej na vankúš značky Caprea Beauty. Po náročnom dni sa prepnite do režimu hlbokého oddychu. Táto jedinečná zmes prírodných esenciálnych olejov sa jemne vstrebáva do vankúša a vytvára príjemné a upokojujúce prostredie. Obsahuje pačuliový olej, ktorý upokojuje a napomáha psychickej pohode. Levanduľový olej podporuje spánok a zlepšuje náladu, no a nakoniec rozmarínový olej ktorý napomáha činnosti mozgu. Keď som si nastriekala vankúš, tak krásna vôňa bola v celej izbe. Musím priznať, že sa mi spalo naozaj veľmi dobre. Ak máte možnosť, tak určite vyskúšajte. 

Poznáte CuteBox ? 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.