.s kvetmi na šatách

Jeden upršaný deň a spomienky na letné zážitky sa zrazu zdajú vzdialené. Toto leto prešlo neuveriteľne rýchlo. Ešte prednedávnom som sa tešila z promócii a o pár dní znovu zasadnem do univerzitných lavíc. I keď na vysokej škole je to oveľa uvoľnenejšie a flexibilnejšie ako na takej strednej škole, panike podlieham už teraz. Už teraz vidím ako nebudem nič stíhať. Určite aj vy, ak sa chystáte do škôl či už na základnú, strednú či vysokú, ste plné očakávania, napätia, ale i radosti z niečoho nového. Ale musíme myslieť pozitívne.

.s kvetmi na šatách 

"Tak dlho sa chodí s krčahom po vodu, až kým sa nerozbije." Ja som síce našťastie nič nerozbila, ale niečo podobné sa mi stalo s týmito šatami. Tak dlho som chodila do Mohita obdivovať tieto kvetinové šaty na ramienka, až kým ich nedali do výpredaju a mohla som si ich s čistým svedomím kúpiť. A veru oplatilo sa počkať.  Z veľa peňazí na pár šupiek. Ak si pamätáte, písala som vám o nich aj v článku Čo je nové v obchodoch 7/2023. Už vtedy mi padli do oka. Vždy, keď som mala možnosť som sa išla do Mohita pozrieť a zamilovávala som sa do krásnych farieb šiat či do ich strihu. Šaty takéhoto strihu by mala mať v šatníku počas leta každá z nás. Nielenže sú z veľmi pohodlného materiálu, ale sú aj veľmi vzdušné, čo je počas horúcich dní super. Midi dĺžke som sa predtým vyhýbala, ale v poslednej dobe som si ju veľmi obľúbila. Hodia sa k nim ako šľapky, tak aj sandálky na opätku či tenisky. 

Náramky na nohu sú na leto ako stvorené. Veď kedy môže žena ukázať svetu svoje krásne opálené nohy, ak nie v lete ? Neexistuje žiadne pravidlo na ktorej nohe by sa mala retiazka na nohe nosiť. Nikdy by sa však nemala nosiť na pančuške či ponožke. Dokonca, raz som videla aj slečnu, ktorá mala retiazku pod pančuškou. Vždy však noste správnu veľkosť, aby ste retiazku nemali zarezanú. 

Veľmi pekné retiazky majú v bonprix.sk. Ja som si vybrala túto 3-dielnu sadu v farbe ružového zlata. Každá retiazka má iný prívesok. Môžete ich nosiť všetky spolu alebo osobitne. Hodia sa na každodenné nosenie ako aj na slávnostné príležitosti. Na pláž, počas dovolenky, k bazénu, na letnú párty na festivale, či aj do školy či do roboty. Sú skvelým darčekom pre každú ženu či dievča. Vyzerajú mimoriadne štýlovo, keď sú kombinované s čerstvou pedikúrou či s peknou obuvou. 

.hodvábne gumičky LOVESILK 

Pred pár mesiacmi som vám spomínala eshop LoveSilk, v ktorom nájdete produkty zo 100% prírodného hodvábu. Konkrétne ide o najkvalitnejší morušový hodváb . Momme hodváb vysokej gramáže 22. Okrem toho, že v ich eshope nájdete hodvábne valčeky, turbany, čelenky či obliečky na vankúš, majú aj gumičky do vlasov. K vlasom sú oveľa viac šetrné ako klasické gumičky. Gumičky pôsobia proti statickej elektrine vo vlasoch, sú vhodné pre všetky typy vlasov. Dokonca je vhodná aj pre alergikov. Takéto hodvábne gumičky sú nielen skvelým doplnkom do vlasov, ale aj na ruku. 

Šaty - Mohito, kabelka - Sinsay, retiazka - bonprix.sk, šľapky - SHEIN, gumička - LoveSilk, okuliare - TAKKO

1 komentár:

  1. You look very beautiful wearing that floral print strapless dress from Mohito -
    much prettier that the model on the Mohito website!
    I love the pretty floral print, the look of the fabric, its drape
    and how pretty it looks being modelled by you.

    https://full-brief-panties.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.