.každodenné líčenie & Revolutionary

 Leto je obdobie nie len dovoleniek, ale aj slnka, zábavy, leňošenia pri vode, skákania po kopcoch, kúpania či grilovania. Slnko je nebezpečnejšie a to si žiada opatrenia, ktoré by sme mali dodržiavať počas týchto letných mesiacov. Základom každého letného líčenia by mal byť denný krém s SPF faktorom. Nielenže dodá pleti hydratáciu, ale pleť aj chráni pred UV žiarením zo slnka. V dnešnom článku mám pre vás inšpiráciu na jednoduché letné líčenie, ktoré je vhodné na každý deň a ktoré vám aj celý deň vydrží. 

Počas horúcich dní nepoužívam ťažké a veľmi krycie make-upy. Skôr siaham po ľahkých BB krémoch alebo nepoužívam žiadny make-up. Namiesto toho len kruhy pod očami a nedokonalosti pleti zakryjem korektorom. Pri tomto líčení som použila korektor Catrice True Skin. Celé som to zapúdrovala púdrom L.A. Girl Púder PRO face v odtieni porcelain. Líčenie pleťovky som doplnila bronzerom, lícenkou a trochu rozjasňovaču. 

Už pár dní testujem paletku Makeup Revolution Bronze Lights Shadow Palette, ktorú ste mohli dostať k nákupu vôní Revolution v Teta Drogériách. Paletka má veľmi jednoduchý a praktický obal, ktorý sa zmestí do každej kabelky i príručnej batožiny. Obsahuje 8 tieňov, z toho 6 je matných a 3 sú metalické. Tiene sú tak priemerne pigmentované, dajú sa vrstviť, aby pigmentácia bola intenzívnejšia. Dobre sa s nimi pracuje aj sa dobre roztierajú. Pred aplikáciou tieňov som na celé viečko naniesla korektor ako podkladovú bázu. Počas týchto teplých dní majú tiene tendenciu sa zlievať a už po pár hodinách vaše líčenie môže vyzerať katastrofálne. 

Na celé viečko som naniesla svetlý tieň 4. Do záhybu oka som dala tmavší odtieň 2 a stmavila ho odtieňom 8, ktorý sa dá dobre vrstviť. Odtieňom 1 som zjemnila prechod medzi viečkom a obočím. Do vnútorného kútika oka som prstom naniesla odtieň 3. Odtieň 8 som naniesla aj na spodné viečko, čo nezvyknem robiť, ale pri tomto líčení sa mi to celkom páčilo. Líčenie očí som doplnila čiernou vodoodolnou linkou a riasenkou. Na perách mám matný rúž Essence hydra Matte v odtieni 401, ktorý nosím teraz v lete stále. 

Pomôcok na líčenie nie je nikdy dosť. Tie moje väčšinou nakupujem v drogériách, ale tentokrát som podľahla SHEINu aj ja a pár pomôcok som si z tade objednala. Hubky na make-up používam každý deň. Veľmi som mala rada tie z Ebelin, ale tieto tiež nie sú najhoršie. Po navlhčení pekne zväčšia svoj objem a sú veľmi jemné a mäkké. Dobre sa s nimi pracuje. Okrem buniek som objednala aj štetce, ktoré sú tiež jemné, dobre sa s nimi pracuje, jednotlivé chĺpky nevypadávajú pri líčení ani pri umývaní. 

ID štetce 11737271

ID hubky 16647325

Ako som vám vyššie spomínala, tak túto paletku ste mohli dostať k nákupu jednej z Revolution vôní. Na predajniach máte na výber zo 4 vôní - Creative, Revolutionary, Timeless a Love. Ja som si vybrala vôňu Revolutionary, čo by mala byť napodobnenina Lancome La Vie Est Belle. Dostane vás jemnou a sofistikovanou vonnou kompozíciou, ktorá je stvorená na každodenné nosenie. Cítiť v nej niečo kvetinové aj drevité. Je to veľmi zvodná ženská vôňa, ktorú som ešte netestovala na žiadnom chlapovi, ale dám vám určite vedieť. 

Hlava tohto kvetinového parfumu je tvorená sladkou vanilkou, po ktorej nasledujú ovocné tóny, pačuly a drevité podtóny, ktoré vás budú sprevádzať až do noci. Ak máte radi kvetinové vône, táto vôňa je stvorená pre vás. 

Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov ? 

Máte doma vôňu Revolution ? 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.