Čosi o mne.

Ahojte ! 


Vitajte na Femme Style ! 


Moje meno je Zuzana Albertiová, mám 23 rokov a pochádzam z malej dedinky na južnom Slovensku. Som (dnes už bývalou) študentkou Gymnázia Boženy Slančíkovej Timravy a absolventkou Slovenskej zdravotníckej univerzite. Okrem toho, že ešte študujem, pracujem v hematologickom laboratóriu. 


Móda a kozmetika ma ,ako každé malé dievčatko, zaujímala už odmalička a tak som sa rozhodla jedného pekného septembrového dňa si založiť blog, ktorý už funguje 6 rokov. Nájdete v ňom všetko to, čo ženy zaujíma. Som milovníkom módy a kozmetiky, ktorej sa prevažne na blogu venujem. Okrem toho blogujem aj o pocitoch, zážitkoch, o ľuďoch, s ktorými sa stretávam. 

Som tu, aby sme sa navzájom inšpirovala a aby som Vám odovzdala to, ako vidím svet ja. Verím, že sa Vám budú moje články, tipy, triky a fotografie páčiť, budú Vás baviť a inšpirujú Vás. Robím to zo srdce a robím to pre Vás. 

Prajem Vám príjemné čítanie a pozeranie ! 

3 komentáre:

Používa službu Blogger.