#pink&proud

 Keď som začínala blogovať, čo bolo veľmi dávno, ľudí, čo zdieľali svoj život na sociálnych sieťach bolo málo. Dnes je však všetko úplne inak a kto nemá Facebook, Instagram a posledné mesiace aj TikTok, ten akoby neexistoval. Svoje životy nezdieľajú len celebrity, ale aj obyčajní ľudia, z ktorých sa zo dňa na deň stávajú influenceri. Sociálne siete ovplyvňujú naše životy či chceme alebo nie. Všetci by sme chceli vytvárať atraktívny obsah, perfektné fotky, zladený feed a lajky od svojich followerov. Tak veľmi chceme. Tak veľmi skúšame a chceme byť niekým kým nie sme. Chceme sa za každú cenu prispôsobiť trendom, zapadnúť do názorov druhých či zapáčiť sa a byť obdivovaný. No v skutočnosti to tak nefunguje. 

Často sa fotky upravujú, pridávajú sa filtre, upravujú nedostatky a maličkosti, ktoré nám na nás vadia. No niekedy sa to s photoshopom trošku preháňa a realita je niekde úplne inde. Vďaka tomuto fenoménu krásy desaťtisíce žien po celom svete trpia depresiami, pretože si myslia, že nie sú dosť pekné. Povedzme si pravdu, že len veľmi malé percento z nás vyzerá tak, ako celebrity z tituliek bulvárnych časopisov. Pravá žena nie je krásna vtedy, keď si na seba nanesie niekoľko vrstiev "omietky" či keď ma dokonalo pokožku bez jedinej strie, ale vtedy, keď je sama sebou a má čím zaujať. 


Novú kampaň od Essence #BEPINK ste si mohli všimnúť či už na sociálnych sieťach alebo aj v DM Drogériách. Kampaň je vytvorená špeciálne v spojitosti s kyberšikanou a stratou sebalásky. Každý jeden produkt je ružový s nejakým motivačným názvom, ktorý má podporiť mladých ľudí, aby nepodľahli "dokonalému" svetu sociálnych sietí, šikane, ale práve, aby našli sebalásku. 


Riasenka - POWERFUL 


Ja som si z DMky zobrala na vyskúšanie Lak na nechty v odtieni 01 Be Brave. And Never Regret ! Ako môžte vidieť, tak má krásnu výraznú neónovú ružovú farbu so stredne matným výsledkom. Veľmi sa mi páči extra široký štetec na aplikáciu, ktorý rovnomerne nanesie lak. Pomerne rýchlo aj zasychá. Vysoké krytie dosiahnete dvomi vrstvami. Nevytvára žiadne šmuhy, ale rovnomerne nanesiete farbu. Ak budete mať možnosť si ho kúpiť, určite tak urobte ! 

3 komentáre:

  1. O téhle kampani jsem neslyšela, ale je super. Odstín laku se mi hodně líbí. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi sa mi páči myšlienka tejto kampane. Ja by som chcela vyskúšať lícenku, ak ju ešte niekde nájdem. Tá ma zaujala najviac

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.