.čo je nové v obchodoch 7/2023

 Leto máme v plnom prúde a ja verím tomu, že si užívate slnečné lúče naplno. Aký máte plán na júl ? Nič nerobiť, poriadne si užiť slnečné počasie, teploty nad 30 stupňov či studenú vodu v bazéne. Dúfam, že aj vy ste už vytiahli šaty, sukne či krátke topy, na ktoré sme sa počas celej tešili. Na trendy outfity počas tých teplých mesiacov je naozaj priestoru viac ako dosť. Navyše toto leto praje farbám. Ak však chcete obohatiť svoj šatník o nové letné kúsky, mám pre vás pár zaujímavých tipov, čo nájsť v obchodoch. 

H&M 

Tak ako vo všetkých obchodoch, tak aj v H&M prebiehajú momentálne obrovské výpredaje, v ktorých nájdete nielen letné kúsky ako šaty, sukne, šortky či tielka, ale ja aj jesenné, prechodné kúsky za veľmi prijateľné ceny. Okrem výpredajov nájdete aj veľa v H&M aj kvetinové kolekcie, či kolekciu so zvieracími vzormi. Mňa veľmi oslovila táto midi sukňa s rozparkom, ku ktorej som zvolila len čierne jednoduché tielko. 

MOHITO 

V Mohite som bola asi hodinu, čo sa mi nikdy predtým nestalo. Výpredaje prebiehajú aj v tomto obchode a majú tam krásne elegantné kúsky, či kúsky na bežné nosenie, kvetované, jednofarebné. Bolo sa na čo pozerať. Tu som vyskladala až 3 outfity. 

Prvé som si skúšala tieto biele šaty na ramienka s kvetinovou potlačou midi dĺžky. Sú z veľmi príjemného materiálu - viskóza. Sú vzdušné, na leto ideálne. či už s lodičkami, šľapkami či sandálkami. 

V poslednej dobe sa mi veľmi páčia šortky s vysokým pásom a tieto mi sadli ako uliate. Šortky majú dve bočné vrecká. K nim so doladila biele tričko s volánmi a ružové sandálky na opätku. (Obdivujem každú ženu, ktorá si ich kúpi a bude vedieť v nich chodiť.) 

Posledný outfit je môj obľúbený z tohto článku. V Mohite majú vždy pekné šaty, ale tieto boli nádherné, i keď nemám rada zelenú farbu. Šaty majú mini dĺžku, véčkový výstrih a na páse majú viazané. Veľmi príjemný materiál, určite by sa veľmi dobre nosili. K nim som tiež doladila ružové sandálky. 


Ktorý z outfitov sa vám páči najviac ?  

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.