.denim & white

Víkend sa nám pomaly začína a ja si užívam posledné dni študenta v domácom kráľovstve. Pomaly, ale iste sa musím začať baliť a rozmýšľať nad tým, čo si nezabudnúť doma. Vždy, keď odchádzam z domu na dlhšiu dobu ako napr. na internát, vždy si poviem, že si nesmiem zabudnúť telefón a peňaženku. Čokoľvek iné by som si zabudla, si viem kúpiť. Mám trochu zmiešané pocity z novej školy. Na jednej strane sa teším z nového prostredia, z ľudí, z mesta či z možností, ale na druhej strane som veľmi nervózna a v strese. No každý si tým musí v živote prejsť, tak jednoducho sa musím nastaviť pozitívne, hlavu hore a ide sa ďalej. Ale dosť bolo sťažovania sa! Nebudem vám predsa kaziť deň mojím hundraním. Tentokrát to bude na inú tému. 

"Nesúď knihu podľa obalu."

Moja mama mi zvykla hovoriť, aby som nesúdila knihu podľa obalu. Veď aj ten špinavý a otrhaný obal môže ukrývať svoje čaro a môže nám do života vniesť viac, ako to, čo sa na prvý pohľad zdá krásne. Tak sa snažím nesúdiť. Ani podľa obalu, ani podľa prvého pohľadu. Musím sa priznať, že aj keď mi niekto nie je na prvý pohľad sympatický, vždy si poviem, aby som mu dala šancu. Každý sme predsa nejaký. Každý máme svoje záľuby, svoje priority, svoje muchy, dobré či zlé dni. Ja som tiež len človek a som si vedomá toho, že tak isto ako mne niekto na prvý pohľad nesadne, tak isto ani ja nemusím niekomu na prvý pohľad sadnúť. 

Avšak vždy ma fascinuje, ako si dokážeme spraviť o niečom alebo o niekom utvoriť v hlave obraz ešte predtým, než mu čelíme tvárou v tvár. Väčšinou sa to stáva, keď ideme na nové miesto, ktoré sme predtým videli možno len na fotkách. Aj mne sa to stáva. Konkrétne sa mi to stalo tento týždeň, keď som videla na fotkách svojich nových spolužiakov. Len na základe fotky som si si vytvorila nejakú skreslenú predstavu, ktorá vôbec nemusí byť pravdivá. Preto sa tieto predstavy snažím filtrovať a nedržať sa ich. Je lepšie brať veci s nadhľadom a mať vo väčšine prípadov neutrálny postoj. Nedajte sa opantať ani si nerobte ilúzie, neverte všetkému, čo vidíte a to hlavne, keď na Instagrame. 

OUTFIT 

Asi pri každom outfite vám píše, že niektorý z kúskov je môj najobľúbenejší, ale táto sukňa je naozaj láska. Keby som mohla, tak v nej aj spávam. Práve takúto sukňu s rafinovaným rozparkom by mala mať v skrini každá jedna z nás. 
Spolu s bielym tričkom "LOVE - CREATE - INSPIRE" z bonprix.sk tvoria peknú kombináciu. 

Sukňa, šľapky, doplnky - shein.com 
Tričko - bonprix.sk 
Kabelka - Sinsay 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.