.kozmetické úlovky

 Koniec augusta znamená pre väčšinu z nás koniec leta. I keď prvé septembrové dni sú teplé, tak už pokukávam po jesenných kúskov, ktoré mi urgentne chýbajú v skrini. Avšak dnešný článok nebude o móde a o obliekaní, ale chcela by som vám ukázať moje posledné kozmetický úlovky, ktoré som vyskúšala a podeliť sa s vami o moje skúsenosti. Tak si spravte kávu, čaj, pohodlne sa usaďte a ja dúfam, že vám slnečný víkend ešte trošku spríjemním.

Pred pár dňami mi prišiel balíček, v ktorom som si našla novú radu od značky Schwarzkopf Gliss Liquid SilkAk čítate moje články dlhšie, tak viete, že ja milujem ružovú, takže keď som zbadala ružové produkty v balíčku, bola som nadšená. Pokiaľ vaše vlasy trpia nerovnosťami na ich povrchu, sú krehké a matné, táto rada bude to pravé pre vás. Špeciálne zloženie z ceramidov a hodvábu bolo vyvinuté tak, aby boli vlasy vyhladené, prirodzene lesklé a jemné. V balíčku som si našla šampón, kondicionér, regeneračný kondicionér a sérum. Všetky štyri produkty neskutočné krásne sladko voňajú. Po aplikácii produktov sú vlasy čisté, jemné a lesklé. Vôbec som nebola strapatá ani som nemala pocit, že by mi vlasy alebo pokožku vlasov vysušovali. 

Aký by to bol článok o kozmetike, keby som vám nespomenula sprchové gély a to hlavne tie od značky Balea. Momentálne majú v DMke viacero letných noviniek, ale mne sa najviac zapáčil sprchový gél Nice to Sea you s roztomilým motívom dvoch tuleňov a s krásnou sladkou vôňou. Okrem toho som vyskúšala aj sprchové gély od značky Le Petit Marseillais s vôňou BIO Malina a Pivonka a Čerešňa a JazmínObe verzie majú krásnu kvetinovo - ovocnú vôňu a obsahujú 92% zložiek prírodného pôvodu, sú bez farbív a majú pH neutrálne pre pokožku. Ich zloženie je z 90% biologicky odbúrateľné a sprchovanie s nimi je zážitok pre telo i všetky čuchové bunky.

Značku CeraVe som vyskúšala pred pár rokmi a už vtedy som bola prekvapená z ich produkty. Momentálne som túto značku zaradila do mojej každodennej rutiny. Hydratačná micelárna voda je prípravok 3v1, ktorá nielen čistí pleť a odstraňuje make-up, ale aj ochraňuje kožnú bariéru a hydratuje pleť. Na dočistenie pleti som začala používať čistiaci penivý gél na normálnu až mastnú pleť. Stačí jedna pumpička gél, napeniť na tvári a opláchnuť. Obsahuje 3 esenciálne ceramidy, niacínamidu a kyseliny hyalurónovej. 

Či už na Instagrame alebo na TikToku mi každú chvíľu vyskakovalo exfoliačné tonikum s kyselinou glykolovou od The Ordinary. Kúpila som si ho len tento týždeň, takže ešte je v procese testovania. Určite vám dám vedieť, ako spokojná som s ním. Zatiaľ vám viem povedať, že som si na skúšku kúpila 100ml balenie, majú aj väčšie. Tonikum nemá žiadnu vôňu. Používam ho každý druhý deň vždy večer po čistení. 

Okrem XY vecí musím mať v kabelke vždy aj balzam na pery. V DMke som objavila nové Labello balzamy. Jedny sa nesú v retro nádychu a tie druhé s Mickey Mouseom. Musíte uznať. že tie balenia sú naozaj chutné a balzamy Labello sú asi najlepšie balzamy, ktoré chránia pery pred chladom, vetrom a suchým vzduchom. 

Počas leta chceme, aby naša pokožka bola hydratovaná, aby vyzerala šťavnato a aby na nej neboli žiadne suché miesta. Práve preto sú peelingy v lete must have produkt. Ja som vyskúšala olejové peelingy od Balei a to konkrétne s mandľovým olejom a čerešňovým kvetom. Oba peelingy obsahuje soľ z Mŕtveho mora, ktorá jemne odstraňuje odumreté kožné bunky. I keď celkom pekne voňajú, neznášam ich. Oba som použila raz a inak mi stoja na poličke. Po použití zanechávajú mastný film, vôbec sa to nevpije do pokožky, nedá sa to umyť... no proste katastrofa. 

Na narodeniny som dostala paletku očných tieňov od značky Pupa Shine Bright Eye. Veľmi pekná paletka 10 očných tieňov, medzi ktorými nájdete matné, trblietavé, ale aj metalické tiene. Sú dobre pigmentované.  Okrem paletky som dostala aj kozmetickú taštičku, v ktorej boli dva laky na nechty v nude odtieňoch. Laky sú taktiež dobre pigmentované a krásne držia na nechtoch. 

Jeden z mojich najobľúbenejších obchodov, kde sa dajú nakúpiť všelijaké somarinky, je samozrejme Action, do ktorého som zavítala po dlhšej dobe a nakúpila tam všelijaké kozmetické pomôcky, ako napr. čelenku s mašličkou alebo uteráčiky na tvár na každý deň. Okrem toho aj hubky na makeup, štetce na líčenie a pod. 

Posledná vec, ktorú by som vám chcela ukázať sú vlhčené obrúsky z DMky značky Denkmit v nových obaloch. 

Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov ?  

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.