.kvetinka & feelslikesummer

Nebudem vám klamať, ale ešte nikdy mi tak dlho netrvalo publikovať článok, ktorý mám rozpísaný, ako to bolo v tomto prípade. Moja pracovná morálka počas tohto leta prudko upadá. A to som si myslela, že po skúškovom sa budem na plno venovať blogu a Instagramu. Spravím len to nevyhnutné a všetko ostatné odkladám. 
Keď cestujem či už do Bystrice alebo do Nitry, veľmi dobre sa mi rozmýšľa. Ak teda nezaspím, lebo tie dlhé trasy sú vyčerpávajúce. V tom prípade to neplatí. A tak pri tom mojom "dumaní" mi napadlo, či existuje niečo v mojom živote, za čo sa hanbím. Moje správanie, konanie, postoj či zážitky. Proste niečo, čo by som už tak nespravila a nechcela v živote zopakovať. Možno by som to práve vymenila alebo vylepšila. Hovorí sa, že veci, ktoré sme zažili a spravili, by sme nemali ľutovať. Stalo sa a späť sa to nevráti, a vďaka chybám sa posúvame vpred. Nie sú veci, ktoré by som vyslovene ľutovala, ale skôr ma ťažia. Keď sa s nimi vysporiadam a "uvedomím sa", tak sa mi dýcha lepšie.  

Avšak asi najviac sa hanbím za ľudí, ktorí sú alebo boli v mojom živote. Možno to znie zvláštne, ale je to tak. Niekedy neviete predvídať, aký človek sa vyvinie z vášho tzv. priateľa. Roky sa s vami baví a po čase si uvedomíte, že vás len využíva, parazituje alebo berie ako poslednú možnosť. Veľakrát to človek vidí až vtedy, keď sa životné cesty rozídu. No úprimne, prečo by sme mali byť priatelia s ľuďmi, ktorí si na nás spomenú len vtedy, keď niečo potrebujú? Alebo keď momentálne nikoho iného pri sebe nemajú, tak im postačíte aj vy. Možno ste zažili zlý rozchod a hovoríte si "kiežby som ho/ju nikdy nestretla". To, že vyprchala láska, neznamená, že nikdy neexitovala. A práve každý nepodarený vzťah nás posúva bližšie k tomu pravému.  Každý nás príde do života z nejakého dôvodu. Na jednej strane nás niečo naučí a na druhej strane nám niečo vezme. Neexistuje tlačidlo reštartu alebo spätný chod. Minulosť sa vrátiť nedá. Všetko, čo môžete urobiť, je snažiť sa žiť čo najlepšie.  

Feels Like Summer 

Osviežte sa v letných horúčavách a započúvajte sa do vĺn vo vzduchu. Pred pár dňami mi prišiel balíček od rocsgrey.sk, v ktorom som si našla novú vôňu od s.Oliver Feels Like Summer. Ak ma sledujete dlhšie, tak pred dvomi rokmi som vám o nej písala v článku TU! Avšak tento rok prišla s novým obalom. Vďaka nej objavíte skutočnú krásu leta. Dámska toaletná voda s letnou symfóniou kvetinových a ovocných tónov je ako slnečný pozdrav pre vaše zmysly. Akcenty ruže a jazmínu spolu so sladkou broskyňou a osviežujúcim melónom vytvorili ideálnu vôňu na toto leto. Praktický flakón sa zmestí do každej kabelky, takže ju budete mať vždy po ruke. 

OUTFIT 

Šaty sú moja láska od útleho veku. Dlhé, krátke, úzke, široké, farebné, jednoduché, ženské... vždy mali miesto v mojej skrini, Pamätám si, keď som bola malá, veľmi som od mamky chcela dlhé princeznovské šaty. Mamka mi ich nikdy nekúpila, lebo povedzme si pravdu, kde by som v takých šatách chodila. Jedine po ulici, ale aj to by susedia pozerali, či mi šibe. V lete sú šaty mojou prvou voľbou. Ak ma sledujete dlhšie, tak viete, že som sa vyhýbala midi dĺžke šiat a sukní. No teraz, čím som staršia prichádzam tomu na chuť. V tomto outfite som zvolila krásne romantické kvetinové šaty midi dĺžky. Našla som ich na Sheine ešte začiatkom leta. V páse sú priliehavé, robia veľmi peknú postavu. Sú veľmi ľahučké, príjemné na pokožke, vzdušné, čo je počas horúcich dní ideálne. 

PETRA TOTH

Šperky farebné, originálne, kreatívne, nápadité, plné života. Šperky, ktoré si možno nekúpite každý deň, no o to väčšiu radosť vám spravia, keď si ich dáke na seba. Slovenskú dizajnérku a šperkárku Petru Toth sledujem už dlhšiu dobu, ale ešte nikdy som si nekúpila ani nedostala žiadny šperk od nej. Avšak, keď otvorila svoju predajňu v Banskej Bystrici, vždy keď som bola na blízku, "obkukávala som" aké skvosty má vo vitrínach. No a jedny náušnice išli so mnou domov. Konkrétne to boli tieto ružové kvetinky. Pri ich tvorbe sa Petra inšpirovala výšivkou na zásterách kroja z Telgártu. Šperky z kolekcie Kvety Telgártu sú z pozlátenej mosadze ružovým zlatom. 

Ak budete niekedy v Banskej Bystrici, tak sa určite zastavte v kaviarni Poetika, ako sme to spravili s mojou kolegyňou Simonkou, kde nájdete výbornú kávu a ešte lepšie koláče. 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.