.neónová mánia

 Leto je obdobie, kedy sa každá z nás chce cítiť sviežo a krásne aj v horúčavách. Opaľovanie, dovolenky, bazény, morská voda, spotená pokožka, párty, klimatizácie, skákanie po kopcoch, návštevy známych či grilovanie chutného mäska. To všetko môže vplývať na našu pokožku. Počas tohto ročného obdobia je potrebné prihodiť si do kozmetickej či plážovej tašky produkty, ktoré chránia pokožku, vlasy či tvár pred ostrým slnkom, chlórovou vodou či slanou. Čo sa týka samotného líčenia, tak to by malo byť jemnejšie, nemalo by sa rozmazávať a roztekať sa. V dnešnom článku by som vám chcela ukázať novinky od značky Dermacol, ktoré sa stanú hitom tohto leta. 

Spomínanými novinkami sú vodeodolné ceruzky Neon Mania na oči a na pery. Ceruzky som kúpila v Teta Drogérii a môžete ich nájsť až v 4 neónových farbách - ružová, oranžová, fialová a zelená. Ceruzky sú veľmi dobre pigmentované. Vďaka nim si viete vytvoriť presne definovanú linku. Pokiaľ nechcete ostré línie linky, na konci ceruzky je aplikátor, ktorý dodá pohľadu jemnejší efekt. Práca s nimi je naozaj jednoduchá a zvládne to aj úplný laik. Vodeoodolná a dlhotrvajúca textúra vydrží na meste aj počas horúcich letných dní. Ja som si kúpila ako inak ružovú ceruzku spolu s fialovou. Veľmi sa mi páči táto kombinácia farieb. 

Pri líčení som okrem ceruziek použila aj umelé riasy imPRESS Press-on Falsies - Voluminous. Ak ma sledujete na Instagrame, tak viete, že som dostala balíček od značky KISS a nachádzali sa tam aj tieto umelé trsové riasy. Sú to riasy, pri ktorých nie je potrebné použiť žiadne lepidlo, stačí ich aplikovať a stlačiť k prirodzeným riasam. Ja som bola dosť skeptická, čo sa umelých rias týka, lebo podľa mňa to veľmi kričí, že je to umelé. Ale tieto ani neviete, že máte na očiach. Prispôsobia sa vašim riasam a vytvoria prirodzený vzhľad. Odstránenie je takisto veľmi rýchle a jednoduché, nepoškodia vaše prirodzené mihalnice a nezanecháva ani lepkavé zvyšky. 

Nevýrazné nude očné tiene odložte do šuplíka a siahnite radšej po neónových farbách, s ktorými zažiarite na každej akcii. Pomocou farebných liniek si vytvoríte líčenie vhodné na festivaly, párty či na bežný deň. Ak sa chystáte na festival, nezabudnite pridať trblietky či kamienky

Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov ?  

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.