Blogerka v drogérke 5/2024

 Už si ani nepamätám, kedy naposledy som Vám ukázala nejaké moje nové úlovky z drogérie. Za posledné obdobie sa toho nazhromaždilo naozaj veľa, čo som poskúšala a chcela by som sa s vami podeliť o moju skúsenosť. Tak sa pohodlne usaďte a prajem vám príjemné čítanie. 

Ak ma sledujete dlhšie, tak viete, že Balea sprchové gély kupujem pravidelne a vždy, keď idem do DMky, tak minimálne jeden ide so mnou. Momentálne majú letné limitované edície s krásnymi dizajnmi a ešte s lepšími vôňami ako napr. čerešňový kvet a ruža, kokos a pluméria, citrónový a pomarančový kvet či ružový grapefruit. Ja ich používam pravidelne a vôbec mi nevysušujú pokožku, práveže je vláčna a voňavá.

Okrem sprchových gélov so mnou vždy odídu aj nejaké nové masky. Nemám rada zlupovacie masky ani tie, ktoré sa musia umývať. Absolútne nič mi to na tvári nerobí, iba som netrpezlivá, kedy mi maska uschne, aby som si ju mohla dať dole. Preto najčastejšie vyhľadávam textilné masky. Okrem Garnier masiek mám veľmi rada aj tie Balea. Medzi novinky patrí napr. Fruity Rainbow, maska s potlačou hrocha be happy či s potlačou srnky, ktoré sú neskutočne rozkošné. Avšak v Tete Drogérii majú novú barketu s produktami Revolution a tam som si uchmatla Revolution hydratačná textilná maska Skin Refuge, ktorá perfektne hydratuje pokožku a krásne vonia a Revolution textilná maska pod oči Eye Escape, ktorá obsahuje 15 párov hydratačných vankúšikov pod oči s vitamínom E, kolagénom a rozmarínom.

Mať hebkú, pružnú a zdravú pokožku je snom nejednej z nás. Životný štýl, vplyv vonkajšieho prostredia, genetika či nesprávna životospráva sa neraz podpíšu na kvalite pokožky. Preto je dôležitá jej hydratácia. Pokiaľ nemám extrémne vysušenú pokožku, tak používam Balea telové mlieka, ktoré dobre hydratujú pokožku a aj krásne voňajú. najnovšie išlo so mnou domov telové mlieko s vôňou slivky a mandľového oleja. Pokiaľ mám veľmi suchú pokožku, tak používam Lactovit telové mlieka. Dokonca som našla v DMke aj Balea pleťový sprej s vôňou mojej milovanej pivónie a ľalie, ktorý určite oceníte, keď nájdete v kabelke počas teplých dní. 

Udržať si zuby žiarivo biele je niekedy naozaj ťažké. Farebné pigmenty, ktoré sú v potravinách napr. v káve, vo víne, či v takej sójovej omáčke, zuby rýchlo zafarbia. Už dlhšiu dobu som chcela vyskúšať bieliace zubné pasty od Bielej Perly, no a stredajší Live Stream v DM aplikácii ma presvedčil o kúpe. V predajni nájdete niekoľko druhov či už pre komplexnú ochranu a bielenie, pre citlivé zuby, pre fajčiarov, pre tehotné, s kurkumou alebo s kokosovým olejom. Ja som si kúpila pastu na oslabené ďasná s hroznovým extraktom – resveratrolom a pastu s kokosovým olejom. Obe pasty sú výborné a odporúčam ich všetkými desiatimi. 

Táto ružová čistiaca pasta od Denkmit bola podľa mňa hitom Instagramu aj TikToku. Pomaly som si začínala myslieť, že vyskočí na mňa aj z chladničky. Samozrejme, som si ju musela kúpiť, aby som vyskúšala, či je naozaj taká dobrá ako všetci píšu a hovoria. Momentálne ju už online kúpiť neviete, ale majú pár kusov ešte v pár predajniach. Je určená na všetky povrchy v kuchyni, v kúpeľni či v záhrade a naozaj veľmi dobre čistí a zanecháva lesklé. 

Všimli ste si, že v stojanoch pri pokladniach v DMke majú super veci ? Okrem toho, že tam zvyknú mať chutné sladkosti, tak som tam objavila vlhčené utierky na topánky od značky Profissimo. Či už máte kožené alebo syntetické topánky, tak toto je skvelý pomocník, vďaka ktorému šikovne a rýchlo vyčistíte topánky a dodáte im lesk. 

Ďalšou takou praktickou vecou je dezinfekčný osviežovať textílii 3v1 od značky Denkmit. Majú ho v dvoch verziách - vo veľkej a v malej. Odstraňuje zápachy, dezinfikuje a vyhladzuje bielizeň. Samozrejme, ak máte oblečenie pokrčené "ako krave z ....", tak nečakajte, že vám sprej zázračne pomôže vyrovnať. 


Posledné, čo by som vám chcela ukázať, je májový CuteBox, ktorý tento mesiac obsahuje 5 produktov v hodnote 80€. CuteBox môže byť váš a to len za 18,99€. Tento mesiax sú v ňom zaujímavé produkty. Mňa najviac zaujala paletka rozjasňovačov Revolution X Soph, ktorá má krásne odtiene práve teraz na leto a na opálenú pokožku.  Telový krém gréckej značky 
Nostrum via wellness a hydratačný mist od westbarnco s krásnou mätovou vôňou. 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.