BlendyGo 3 & na zjedenie

Článok vznikol v spolupráci s blendygo.cz 

Neviem, či to tak máte aj vy, ale akonáhle je teplejšie, strácam chuť do jedla aj do dlhého varenia, či pripravovania a omnoho viac mi vyhovujú ľahké a rýchle snacky. Ak ma sledujete na Instagrame, musí sa vám zdať, že vo voľnom čase nerobím nič iné, len „pučím“ koláčekávičkujem. Nehovorím, že to tak nie je, ale na moju obranu musím povedať, že sa aj pomerne často hýbem a nie je koláčik každý deň. No ak mám byť úprimná, na fotku koláčikov a kávičky sa pozerám radšej ako na fotku činiek. 

Dnes to však nebude o cvičení ani o činkách, ale chcela by som vám ukázať ako si rýchlo a jednoducho pripravíte zdravé a chutné jedlá. Pred pár týždňami mi prišiel balíček od blendygo.cz. Je to pomerne mladá firma, ktorá je na trhu 5 rokov a ktorá vytvorila prenosný bezdrôtový mixér BlendyGo.  Úplne novo vyvinutý a patentovaný mixér, ktorý je silný, výkonný a má vylepšené oceľové čepele. Je známy hlavne svojou praktickosťou a unikátnosťou. Články o tomto akumulátorovom mixéri môžete nájsť v časopisoch Forbes, Elle, National Geographic, Glamour, ale napríklad aj (čo ma prekvapilo) v palubnom magazíne spoločnosti Wizz Air.  

Ja som dostala mixér v smaragdovo zelenej farbe. Tým, že je bezkáblový a má slim dizajn, zmestí sa do kabelky, tašky a tak vám bude robiť spoločnosť kdekoľvek - doma, v škole, vo fitku, v práci či vonku, na výletoch. Je navrhnutý presne tak, aby vám poskytoval maximálny komfort. Nabíjať ho môžete pomocou USB káblu v aute, cez notebook či powerbanku. Na jedno nabitie zvládne až 25 smothies. Za pár sekúnd rozmixujete akékoľvek potraviny. Ľahko drví ľad, orechy, ale aj tvrdú či mrazenú zeleninu.  Všetky potraviny alebo suroviny dokáže jemne rozmixovať, vďaka Technologii PulseMotion, takže živiny z ovocia, zeleniny a orechov sa uvoľnia z bunkovej štruktúry a telo ich bude môcť jednoducho vstrebať. Nádoba má 550ml. 

Umývanie mixéra je tiež veľmi jednoduché. Môžete využiť možnosť samočistenia - pár kvapiek čistiaceho prostriedky, voda a zapnite. Následne prepláchnete mixér iba čistou vodou a je ihneď pripravený na ďalšie použitie. 

Pomocou mixéru si môžete pripraviť zdravé kokteily z obľúbenej zeleniny či ovocia, proteínové shaky, chutné krémy, pasty, omáčky,  zdravé kaše pre deti, zapekané jedlá ako wafle, palacinky, omelety, alebo aj moje obľúbené osviežujúce ľadové kávy ako od profesionálneho baristu. Či už si pripravíte smoothie alebo nejakú inú dobrotu, príprava je naozaj jednoduchá a hotová do pár minút. Jediná "náročná" vec je to zdobenie, aby to vyzeralo na fotke dobre. 


Ak sa vám mixér BlendyGo zapáčil, s mojím kódom „ZUZKA15“ máte na ich webe -15% zľavu. 

Klikaj na blendygo.cz a objednaj tento akumulátorový mixér 


Smoothie bowl čokoláda & banán 

mandľové mlieko, 1 mrazený banán, kakaový prášok, maliny, mandle, oreo keksíky, biela čokoláda

Základom prvého smoothie bowl je mrazený banán, ktorý si zvyknem pripraviť vopred - ošúpať, nakrájať a dať do mrazničky. Chvíľu pred mixovaním ich vyberiem. Pridám kakaový prášok, mandľové mlieko a oreo keksíky. Zmes rozmixujem do hladka. Na ozdobenie použijem maliny, oreo keksíky, posekané mandle a bielu čokoládu.  

Barbie smoothie bowl

jahody, maliny, lyofilizované maliny, mandľové mlieko, mandle, ruby čokoláda, ovsené vločky, bebe keksíky

V druhej kombinácii som použila mrazené jahody a maliny, ktoré som rozmixovala spolu s mandľovým mliekom a ovsenými vločkami. Ozdobím malinami, semiačkami, bebe keksíkmi, ktoré som doma našla a nastrúhala som aj ruby čokoládu, ktorú zbožňujem. 

Tvarohové smoothie bowl 

jemný tvaroh, biely jogurt, med, biela čokoláda, mandle, ovocie podľa chuti, lyofilizované maliny

Táto kombinácia je moja obľúbená. Tvaroh a jogurt dám do mixéra spolu s medom a orechmi. Namiesto medu môžete použiť aj javorový sirup, ten spraví ešte lepšiu chuť. Ovocie môžete rovno pridať do zmesi, ale ja mám radšej, keď si ním ozdobím misku. Zapnem, počkám minútku, než je zmes úplne hladká a je to! Vložím do misky, ozdobím a môžem sa jesť.

Zvyknete si robiť takéto zdravé raňajky ? 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.