*Čo je v mojej školskej taške *

Ahojte baby. Tento článok bude nezvyčajný. Väčšina blogeriek o tom robila vlogy. Lenže ja nemám takú výbavičku ako oni a preto to bude len článok. Takže článok sa volá : "Čo mám v mojej školskej taške."

V mojej taške nie sú až také nezvyčajné veci. Tašku už mám tretí rok. Nejak som ju neroztrhala ani som ju nepopísala, takže je ešte v dobrom stave. Novú tašku si plánujem kúpiť len, keď pôjdem na strednú. Ďalej mám v taške peračník (Obsah peračníka vám nejdem písať. Je tam to čo má každý v peračníku.), Fixky, pravítka, kalkulačku, dáždnik.



Každý deň mi samozrejme rodičia robia desiatu. Ja som lenivá vstať o šiestej. Najhlavnejšia vec, bez ktorej by som sa v škole zbláznila je mobil. Potom tam mám ešte kľúče, servítky. (Mobil a kľúče vám sem nejdem dávať. 

Tak to je asi tak všetko čo mám v taške. Dúfam, že vám môj článok. Budem rada, keď mi napíšete buď do komentára alebo na facebookovej stránke, ktorú nájdete TU! 
Môžete sa tešiť na ďalší článok, ktorý pridám už onedlho. Ahojte :* Mám vás rada :*


6 komentárov:

  1. Ja som v deviatej triede mala v taške zlomenú ceruzku, zošity ktoré ledva držali po kope a možno sa našlo aj nejaké pero a na gyme v tom pokračujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Spolužiak je na tom trošku rovnako, len on tú zlomenú ceruzku má v roztrhanom peračníku ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. máš pěkný batoh:) to já do školy nosím akorát tak noťas nebo tablet a propisku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) keby som ja tak prišla do školy tak kukajú po mne či som sa zbláznila. Nič v zlom.

      Odstrániť
  4. Máš pěkný diář a batoh. Jinak krásný článek.

    http://beaufash-klarka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.