*TAG*

Ahojte baby :*  Po dlhom zisťovaní som zistila, že na môj blog nechodia len dievčatá, ale aj chlapci. (pozdravujem tých, ktorý si spravia tú námahu). Nad dnešným článkom som dlho uvažovala a rozhodla som sa, že spravím nejaký TAG. Dúfam, že sa vám bude páčiť a zistíme o mne niečo viac. Tak tu je :
1. Tvoje vlasy ?
Keď som bola malá tak som bola čistá blondína, lenže ako rôčky pribúdali mi vlasy stmavli. Takže som špinavý blond.
2. Obľúbená vec ?
Tak tých je samozrejme viac, ale tak asi je to mobil, potom notebook a samozrejme, že sa to aj knižky.
3. Obľúbené pitie ?
Podľa toho aké je počasie. Ak je teplo tak rada pijem colu, ale ak je zima tak si tak si potrpím na teplý čaj do postieľky.
4. Sen z minulej noci ?
No ja som si spravila nad posteľou lapač snov, ktorý by mal zlé sny odháňať, ale on ich iba privoláva. Už sa mi také veci snívali .. Radšej o tom pomlčím.
5. Vysnívané auto ?
BMW, AUDI a také lepšie.
6. Miestnosť, v ktorej sa nachádzaš ?
Momentálne som v škole na počítačoch.
7. Tvoj strach ?
Všetko možné :D :D pavúky, tma, strašidlá. Už som stará na to, ale i tak sa bojím.
8. Čo by si chcela byť o 10 rokov.
Zubárka
9. S kým si strávila svoj včerajší večer ?
Keďže mám iba 14 rokov tak to samozrejme nebol žiadna (pekný) chlapec. Bola som sama.
10. Čo nie si ?
Klamárka :D :D :D
11. Posledné čo si robila ?
Písala na ANJ slovíčka :D :D
12. čo máš na sebe ?
Veľa oblečenia, lebo mi je hrozná zima. Som naobliekaná, ako na severný pól.
13. Tvoja obľúbená knižka ?
Džínsový denník

14. Posledné čo si jedla ?
Rožok na desiatu.
15. Tvoj život ?
Tajomný, zábavný, nudný, starosti, šťastie :D
16. Tvoja nálada ?
Hrozná ;)
17. Tvoje leto ??
Aj Fantastické je slabé slovo.
18. Kedy si sa na posledy smiala ?
 TERAZ
19. Najobľúbenejšia činnosť cez víkend ?
Ráno, keď spím alebo, keď si poobede ľahnem a môžem pozerať Nákupné maniačky :*
20. Tvoj počítač ?
Notebook 
21. PIVO ??
Pila som už, ale riadne my nechutí. Skôr Radler (citrón, grap, mäta)
22. Zima ? 
Aj ju mám rada aj nie. Všetko zasnežené, s kamarátkami na horúcej čokoláde. Ale aj guľovačka s chlapcami, ktoré ja veľmi nemusím -_-
23. Dovolenka ?
Karibik :33
24. Na tvojej posteli ? 
Momentálne tam mám vankúše, knižky a mikinu :D
25. Láska ? 
Čakám na zázrak ;)

Tak dúfam, že sa vám dnešný článok páčil. Ak máte na mňa nejaké otázky môžete sa ma spýtať na facebookovej stránke, ktorú nájde TU!! 


2 komentáre:

  1. Tak pivo mi taky nechutná.. :D Jinak oc mě nejvíc zaujalo - zubařka?? :o To chce odvahu, já bych nesnesla tu cizí bolest.. To mi připomíná, že bych taky měla zajít k zubaři :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A tak v dnešnej dobe dobre zarábajú len doktori. A zase nechcem byť taká doktorka ako : primár, obvodný, chirurg. To by mi bolo ľúto zaobchádzať tak z ľuďmi. Odvahu na to nemám :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.