*Recenzia*

*Recenzia GLISS KUR HAIR REPAIR WITH LIGUID KERATIN COMPLEX ULTIMATE REPAIR*

Ahojte baby. Dnešný článok bude recenzia na Expresný regeneračný kondicionér. Moja vlasy boli niekedy blond no teraz som špinavý blond. Sú dosť krepovité, ale končeky sa mi už vďaka bohu nelámu. 
Receptúra radu ULTIMATE REPAIR s 3x vyššou koncentráciou tekutého keratínu regeneruje extrémne poškodenia vlasov a obnovuje vlasovú štruktúru.
Prečo práve tento kondicionér : 
  • Okamžite ľahšie rozčesávanie
  • Regeneruje vlasovú štruktúru – až do 95% nižšia lámavosť vlasov
  • Viditeľná pružnosť & vyššia odolnosť
Okamžite ľahšie rozčesávanie a regenerácia extrémnych poškodení. Viditeľná pružnosť a vyššia odolnosť pre veľmi poškodené a siché vlasy.   
Ako môžete vidieť na obrátku vo fľaštičke je biely prípravok, ktorý po čase stmavne a vlastne na povrchu sa objaví nejaká biela hmota. Neviem vám povedať čo to je, lebo vždy ho pretrepem a potom ma napadne. Moja smola. 
Ako naniesť kondicionér :
To vám nejak do podrobna nejdem vysvetľovať, len veľmi v krátkosti. 
JA používam tento kondicionér vždy, keď si umyjem vlasy, čože to je tak 2 krát do týždňa. To vám v pohode tak stačí. Môže sa dávať aj na suché vlasy. Napísala som vám postup cez umyté vlasy.
1. Umyť vlasy 
2. Trocha usušiť
3. Naniesť (nastriekať) kondicionér na vlasy 
4. Prečesať vlasy 
5. NEOPLACHUJTE ! 
Výsledky už vidíme aj počas česania, že sa vám budú ľahšie rozčesávať vlasy. Keď vám uschnú budú menej krepovité, budú mať pekný objem, dodá im to lesk. Ja som z výsledkami spokojná. Určite budete aj vy spokojné. 

Tak to je všetko. Dúfam, že sa vám článok a fotky páčili. Budem rada, keď mi ho skomentujete alebo sa pridáte do skupiny "Pravidelných čitateľov".  Vaše otázky alebo aj námety na články my môžete posielať na facebookovu stránku, ktorú nájdete TU!! Ahojte :* Mám vás rada :*

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.