*BEAUTY BAG*

Ahojte baby. Každá baba by si s času na čas mala obohacovať svoju kozmetickú taštičku a to isté som dnes spravila aj ja. Síce tam toho nemám veľa ani som dáko extra nenakupovala, ale niečo predsa. 

Prvé čím som si tak obohatila kozmetickú taštičku bol BABY LIPS od MAYBELLINE New York. V zime sa bez dobrého balzamu jednoducho nezaobídeme. Má ho snáď každá baba aj dáma. Každá reklama, noviny, na internete je o ňom strašne veľa počuť. "UŽ NIKDY NUDNÝ BALZAM NA PERY" ! Hydratačný balzam na pery, ktorý sme si všetky obľúbili. Vonia šťasvnatým ovocím a našim perám dodá jemný farebný nádych. Balzam na pery nemusí byť len nutná nutnosť. Určite vám ho odporúčam. Vyskúšajte ho !
Ďalšia "novinka". Nie je púder ako púder. Populárny púder poteší všetky dievčatá, ktoré snívajú o dokonalej, matnej pleti. Jeho zamatovo jemné zloženie sa ľahko aplikuje a zaručuje bezchybnú, matnú pleť, ako od profesionálneho vizážistu. Používa ho snáď každý koho poznám. (To len tak orientačne.)
Praskajúci lak na nechty. Čo dodať ? Veľmi sa mi páčia praskajúce laky. Ja som ho vyskúšala a s výsledkom som naozaj spokojná. Popis toho ako som to všetko robila vám sem nejdem písať. To by sme tu boli do zajtra. jednoducho si vyberte farbu/y, ktoré sa vám páčia. Natrite farbeným lakom, nechajte schnúť. Potom naneste Praskajúci lak a po chvíli sa vám vytvorí nejaký vzor. Ja som ho kúpila v značke ESSENCE, ale iste ich jesto aj v iných značkách. 
 Použila som tyrkysový lak od Miss Sporty a fialový lak od NYC. 
A takto to nejak vyzerá až doteraz.  :) 
Tak to je všetko. Dúfam, že sa vám článok a fotky páčili. Budem rada, keď mi ho skomentujete alebo sa pridáte do skupiny "Pravidelných čitateľov".  Vaše otázky alebo aj námety na články my môžete posielať na facebookovu stránku, ktorú nájdete TU!! Ahojte :* Mám vás rada :*

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.