*Halloween*

Ahojte všetci. Je koniec októbra, začína sa nám nový mesiac november a to znamená, že nastáva sviatok všech svätých. Niektorý chodia na hroby (moja rodina nie je výnimkou), ale niektorý oslavujú tento sviatok úplne inak. HALLOWEEN! Pôvodne je halloween 31.októbra, lenže my máme prázdniny jesenné, tak sme si halloweensku diskotéku spravili skôr. V utorok. Prvé dve vyučovacie hodiny sme sa učili, na tretej sme všetko museli pripraviť (aparatúru, dozdobiť ešte čo bolo treba, docvičiť tanček ) na štvrtej sme sa všetci poobliekali do kostýmov a piata - šiesta bola diskotéka. celý týždeň sme zháňali pesničky, ktoré nakoniec púšťali moji spolužiaci. Ešte v pondelok sme šli ozdobovať telocvičňu. No a dopadlo to nejak takto : 
Výzdoba 
Tieto písmenka som musela sama robiť doma. Spolužiačka mi to nakreslila (ja nie som taký maliar ako ona). U mňa doma to vyzerali nejak takto : 
Všetci prišli, usadili sa. Spolužiačka Kika mala príhovor, ktorý sme cez Dejepis rýchlo dali dokopy, aby tam mala čo povedať. Nebolo to až také strašne od veci.


Tak to je všetko. Viac fotiek som vás sem nemohla dať, pretože ich nám ešte nedali a moja spolužiačka je lenivá. Určite ich uvidíte v randome, ktorý sa chystám spraviť na budúci týždeň. Užite si halloween a nezabudnite ísť na hroby ! Dúfam, že sa vám článok a fotky páčili. Budem rada, keď mi ho skomentujete alebo sa pridáte do skupiny "Pravidelných čitateľov".  Vaše otázky alebo aj námety na články my môžete posielať na facebookovu stránku, ktorú nájdete TU!! Ahojte :* Mám vás rada :* 

2 komentáre:

  1. Tak to je super výzdoba tělocvičny :-) Plánuješ taky nějakou halloweenskou párty v masce? www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto bola vlastne párty, len my sme sa nejak nedohodli na maske tak sme sa poobliekali do čierneho boli sme akože "väzenkyne". A ďakujem veľmi pekne. Dalo nám to veľa práce.

      Odstrániť

Používa službu Blogger.