*Jesenné čítanie*



Hello guys :) Dnešný jesenný článok bude dosť neobvyklý. Bude to Jesenné čítanie. Keď vonku prší a vy si zoberiete knihu do ruky a snívate. Relax ako sa patrí. Ale len také večerné čítanie. Keď vás nikto neotravuje a máte chvíľku iba pre seba. Čítať by mal podľa mňa každý. My dievčatá, rady čítame dievčenské romány. Žiadne ženské romány, rozprávky a pod. Preto som sa rozhodla napísať tento článok.  Moja najobľúbenejšia kniha je Džínsový denník. Prečítala som 2 a teraz čítam "Lukášovými očami" a "Džínsový denník 4 " nové vydanie. Do nášho mesta dodali iba 20 kusov a moja krstná brala hneď knihu prvá. Trocha som sa aj bála aká som to vlastne bude knižka.  Či mi sadne, či ma zaujme a podobne. Zuzka Šulajová (autorka) ju napísala naozaj veľmi  zaujímavo. Nie sú tam žiadne slová nezmyselné, ktoré by do toho nepasovali.


Džínsový denník Lukášovými očami :  Nie je to moja vlastná kniha mám ju len požičanú z knižnici zo školy. Zatiaľ som toho neprečítala veľa, ale celkom sa mi páči. Niektoré z vás robili tiež recenziu na túto knihu a všetky ste o nej písali, že je to s týchto 4 dielov najslabšie.


Džínsový denník 4 : Na túto knihu som sa strašne tešila. Je T-O-P-K-A. Paula je na vysokej škole!
Napriek tomu, že Paula nezvratne dospieva, svojho denníka sa nevzdáva a sprevádza ju aj ďalšími piatimi rokmi štúdia. Paule je sprvoti trošku smutno za bývalými spolužiakmi, hoci s niektorými zostáva v kontakte. Na začiatku prvého semestra jej však mama povie, že vysoká škola jej zmení život takisto ako stredná. Má pravdu? KTOVIE. 
Tak dúfam, že sa vám dnešný krátky článok aspoň trošku páčil. Ak máte nejaké skúsenosti z týmito knihami,  budem rada, keď mi ho skomentujete alebo sa pridáte do skupiny "Pravidelných čitateľov".  Vaše otázky alebo aj námety na články my môžete posielať na facebookovu stránku, ktorú nájdete TU!! Ahojte :* Mám vás rada :* 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.