*Večerná rutina*

Ahojte baby :) dnešný článok bude trošku neobvyklí, ešte nikdy som taký nerobila. Bude to "Večerná rutina". Opíšem vám vlastne celý ten "proces" čo musím večer vykonať, inak by som ani spať nešla.

Tak teda začneme :
Prvé čo spraví hádam každý je, že sa osprchujem. Trvá mi to dlho, veď kto by sa nechcel vyhrievať v teplej vodičke po namáhavom dni. A potom rýchlo do pyžamka, lebo my je zima. 
Odporúčam vám najprv si vyčistiť tvár. Ja si občas Ja používam Micelárnu vodu od Garnier. Je fakt výborná. Určite ju môžete skúsiť. Nie je ani taká drahá čiže si ju môže kúpiť ktokoľvek. 
 Ak máte problémy s Akné tak vám istotne pomôže čistiace tonikum proti akné od GARNIER. Mne pomáha. Odporúčam vám ho vyskúšať. Vatové tampóny trošku namočíte a potrepe po tvári. Určite to zaberie. 

Po tomto všetkom si už iba dávam Hydratačný a zjemňujúci krém tak isto od Garnier. Bude hydratovať a vyživovať vašu kožu. 

 Ďalej ešte používam telové mlieko Balea. Veľmi si ho nedávam, lebo naň tak trošku aj zabúdam. Ale pomôže. Pekne zjemní pokožku. Ja keďže som biela ako krieda tak dodá aj trošku farbu. 

Tak dúfam, že sa vám dnešný článok páčil. Budem rada. keď mi ho zkomentujete alebo sa pridáte do skupiny "Pravidelných čitateľov".  Vaše otázky alebo aj námety na články my môžete posielať na facebookovu stránku, ktorú nájdete TU!! Ahojte :* Mám vás rada :* 



6 komentárov:

  1. Ja to mám tak nejako podobne... Ale ja tam mám zahrnuté ešte iné produkty ako napr. píling a prípravok od kožnej :)

    www.life-by-romi.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ah, na mě moc práce. Já se vysprchuju a pak si jenom vyčistím obličej čistící vodou :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jak se tak koukám, tak si potrpíš na Garnieru, co? :D Ale já ho mám taky ráda. Jinak hezký článek, myslím, že chybu neuděláš když sem-tam takový napíšeš. Já a myslím, že i více dalších lidí je čteme rádi. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) Práve, že si nepotrpím na Garnier. To je len zhoda náhod. Chcela som hlave kvalitne a aj lacko kúpiť a Garnier je taká značka. :)

      Odstrániť
  4. www.korytna.blogspot.sk :)

    Máme večernú rutinu veľmi podobnú až na ten Balea produkt ja používam skôr od Dermacolu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to balea telove mleko krasne voni <3

    rozjizdim novy projekt, je to neco na zpusob reality show, smirovani oblibenych blogeru, kdyby te to zaujalo, budu rada, kdyz se zapojis :) http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/10/jak-si-ziju-projekt.html

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.