*Autumn tag*

Ahojte baby. Dnešný článok bude kratučký. Bude to jesenný TAG. Dúfam, že sa vám bude páčiť. Nejak som sa nerozpisovala. Vo štvrtok sa môžete na "Halloweensky článok" a v priebehu prázdnin vám samozrejme napíšem *Christmas Wish List*. Plánujem vám sem dať aj Random. Len mi treba fotky pofotiť a ja vážne nestíham. 


1. ČAJ, KÁVA ALEBO HORKÁ ČOKOLÁDA?
Keď už v reštaurácii, tak samozrejme, že čaj. Horúcu čokoládu si spravím doma alebo s kamarátkami pôjdeme do baru. 

2. AKÁ JE TO TVOJA NAJOBĽÚBENEJŠIA JESENNÁ SPOMIENKA ?
 Jesenná spomienka .. ?? Ani neviem 

3. AKO SA NAJRADŠEJ MAĽUJEŠ NA JESEŇ ?
Ja sa nejak špeciálne nemaľujem. Jednoducho korektor, púder občas špirála. 

4. AKÉ POČASIE JE TAK, KDE BÝVAŠ ? 
Na jeseň je celkom fajn. Občas svieti slnko ale väčšina dní je zamračené alebo prší. 

5. NAJVIAC NOSENÝ SVETER ? 
Ja veľmi rada nosím svetríky a najradšej čo nosím sa tieto :


6. LAK NA NECHTY, KTORÝ MILUJEŠ NA JESEŇ ? 
Nemaľujem si nechty. Akože maľujem, keď sú prázdniny. Do školy by sme si nemali lakovať nechty a ja mám také šťastie, že keď si nechty nalakujem tak sa mi lak na druhý deň niekde odrie. 
7. SKINNY JEANS ALEBO LEGÍNY?
Nosím oboje, ale radšej tie jeansy. 
8. ČIŽMY ALEBO UGG?
UGG nenávidím. Mne to proste príde pre staré ženy. Ani moja starká by si to neobula. Mne sa to jednoducho nepáči, preto si vždy kupujem čižmy. 
9. OBĽÚBENÁ JESENNÁ TV SHOW?
Všetky :D 
10. JAKÁ PESNIČKA ŤA ZARUČENE DOSTANE DO JESENNEJ NÁLADY?
Taká pesnička nie je. Ja počúvam asi všetko. 

Tak dúfam, že sa vám dnešný krátky článok aspoň trošku páčil. Budem rada, keď mi ho skomentujete alebo sa pridáte do skupiny "Pravidelných čitateľov".  Vaše otázky alebo aj námety na články my môžete posielať na facebookovu stránku, ktorú nájdete TU!! Ahojte :* Mám vás rada :* 

2 komentáre:

  1. Ak je u nás na jeseň fájn počasie tak som anjel ������.... Inak dobrý článok som poradila však ���� myslím ten wishlist ���� moja ��

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.