*6 vecí ,ktoré nechcem, aby sa stali*

Ahojte baby, takže toto je nový článok, u ktorého vás samozrejme vítam. Budú to 3 veci, ktoré nechcem, aby sa stali. To sa také veci, ktorých sa najviac bojím a, keď som zúfalá už z toho tak fakt neviem čo mám robiť. 
1. Nechcem stratiť svojich najbližšiu rodinu. 
2. Nechcela by som sa už hádať s kamarátkami. 
Proste na svete je veľa falošných ľudí a nikto za to nemôže. Ja som už o Priateľstve písala článok, takže podrobne to môžete nájsť tam. Proste my, keď sa pohádame tak nás to mrzí všetkých, ale zmieriť sa nechce nikto, to je na tom najhoršie.
3. Nechcem sa raz ráno prebudiť a zistiť, že už ma nič nečaká, pretože som celý deň prespala. 
4. Nechcem robiť veci , ktoré by som po čase veľmi ľutovala. 
5. Nechcem sa zase zaľúbiť do toho nesprávneho chlapca, ktorý si to vôbec nezaslúži. 
6. Neznášam, ten blbý pocit nádeje v niečo, čo sa nikto nemôže stať. 
Tak dúfam, že sa vám dnešný krátky článok aspoň trošku páčil. Budem rada. keď mi ho zkomentujete alebo sa pridáte do skupiny "Pravidelných čitateľov".  Vaše otázky alebo aj námety na články my môžete posielať na facebookovu stránku, ktorú nájdete TU!! Ahojte :* Mám vás rada :* 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.