Deň krásy s Mary Kay - 1. stretnutie

Každá žena chce vyzerať čo najlepšie. Nenarážam teraz na oblečenie, ale na pleť. O ňu sa treba starať každý deň, ráno aj večer. Ako sa o ňu starať sa môžete dozvedieť, samozrejme na internet, ale aj na rôznych eventoch. Nedávno som sa takéhoto eventu zúčastnila aj ja. Bol to Deň krásy s MaryKay, na ktorý ma pozvala moja kamarátka a zároveň spolužiačka z autoškoly Veronika, za čo som jej veľmi vďačná. Celý event sa skladá z 3 stretnutí, v ktorých strávime čas v spoločnosti profesionálnych nezávislých kozmetických poradkýň (u mňa to boli Miriamka a Marianka), ktoré nám ukážu najnovšie trendy v líčení, ako sa správne starať o svoju pleť, ako sa líčiť a starať o svoje telo alebo ako kombinovať farby. Moje prvé stretnutie sa týkalo Multimaskingu. Po úvodnom zvítaní, sme si spravili niekoľko fotografií, aby ste aj vy mohli vidieť, čo sme všetko absolvovali a ako to u nich v Mary Kay "doma" vyzerá :). 
 
Ako prvé sme použili kolekciu Saténové ruky, ktorú ste mohli vidieť na blogu. Potom sme si vyčistili pleť od makeupu a všetkých nečistôt, ktoré sa nám počas celého dňa dostali na pleť. Konečne viem ako sa správne odlíčiť a aký pohyb pri odličovaní robiť. Každá časť vašej pleti si vyžaduje trochu inú starostlivosť. T-zóna zvyčajne má viac mazu a líca majú tendenciu byť suchšie. Dbajte o to, aby ste dosiahli čo najlepšie výsledky. Použite rôzne masky na rôzne časti tváre podľa vašich špecifických potrieb. A nezabudnite na svoje pery a citlivú oblasť okolo očí. Štetec na podkladovú bázu vám umožní naniesť presné množstvo jednotlivých masiek na konkrétne partie tváre.  S maskami Mary Kay sa postaráte o každý kúsok svojej tváre. Doprajte si všetky výhody, ktoré ponúkajú, kombinujte ich a využite hneď niekoľko naraz. Či sme už použili hĺbkovo čistiaca maska s aktívnym uhlím, hydratačná gélová maska s regeneračným účinkom či rozjasňujúcu masku všetky boli úžasné. Počas toho ako masky pôsobili, sme si si zahrali kartovú hru, v ktorej mi vyšlo, že som romantická duša a vyšli mi veľmi pekné parfémy. Následne, čo sme sa dozvedeli naozaj kopec informácií, ktoré o to viac skvalitnia našu starostlivosť, sme v uvoľnenej a priateľskej atmosfére diskutovali a ja sa už teraz teším na ďalšie stretko s dievčatami. 
 
 

2 komentáre:

  1. Musel to byť veľmi príjemne strávený deň/dni :)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musela si sa citit Zuzi skvelo!:) Som na teba hrda, ze si bola ucastnickou takejto akcie. Super zas clanok v pondelok ta pochvalim este ustne :* Lucinka zela peknu noc

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.