Blogerka v drogérke

Ženy milujú nakupovanie, je to už proste raz tak. Mnoho prieskumov ukázalo, že je to najobľúbenejšia ženská činnosť vôbec. Nepoznám ženu, ktorá nerada chodí po obchodoch a neutráca peniaze. Keďže dnes sme sa lúčili so štvrtákmi na mojej škole, mali sme skrátené vyučovanie a po včerajšom zdobení ich triedy, sme dnes všetko museli upratať. Okrem toho, že som nestihla autobus, ale bola na káve s mojou spolužiačkou, nahovorila som ocina, aby išiel so mnou do DM Drogérie. Už viackrát som Vám spomínala, že je to moja obľúbená drogéria, kde najčastejšie nakupujem. Môj ocino je typický chlap. Nabehne do obchodu, rýchlo nájde to, čo potrebuje a do 2 minút je von z obchodu. Tak podobne vyzeralo aj dnešné nakupovanie. Kým on hľadal zubné pasty, ja som rýchlosťou svetla brala všetko, čo som chcela. A možno aj niečo navyše. Dnešný článok teda bude venovaný novinkám z DM Drogérie, ktoré by som Vám chcela ukázať. 
Jednou z najlepších vecí na DM Drogérii je určite značka Balea. Mnoho produktov vysokej kvality za super lacné ceny. Toto si praje asi každá žena. Nakúpiť dobre a za málo peňazí. Značka Balea ma vždy prekvapí sprchovými gélmi. Práve v tomto "predletnom" období na trh prichádzajú nové limitované edície, ktorým len veľmi ťažko odolávame. Ja som neodolala. Sprchovací gél s vôňou malín a liči je dokonalým sprievodcom horúcimi dňami a chladnými nocami. Ošetrujúca receptúra dodáva pokožke potrebnú hydratáciu a chráni ju pred vysušením. Prineste do vašej sprchy leto! Dusche Sternfrucht & Melone s vôňou ovocia a melónu. pre každý typ pleti. 
Balea Golden Shine sprchový gél s vôňou vanilky a citrónu patrí síce do zimnej limitovanej edície, ale mne sa tá vôňa veľmi páčila, tak som siahla aj po tomto "sprcháči". Všetky tri skvelo hydratujú pokožku, nevysušujú ju. Okrem sprchových gélov som si dosť obľúbila aj telovú penu s divou malinou a vôňou bieleho čaju od Nivei. Ľahko sa rozotiera, nezanecháva mastný film, pokožku hydratuje do hĺbky a zanecháva ju hebkú na 48 hodín a navyše krásne voňavú. Ako som ju vyskúšala, nepoužívam nič inšie.
Pri značke Balea ešte ostanem, pretože som našla naozaj rozkošné veci, do ktorých som sa hneď zaľúbila. Na ťavy sa už konečne nemusí chodiť len do teplých krajín, ale už aj v DMku nájdete Balea "Cool Camel" v podobe  masky, balzamu na pery či čistiacich obrúskov. Obaly sú naozaj krásne, tie mi hneď padli do oka. Čo sa týka masky, tak je to látková maska, ktorá poskytuje pleti chladivú vlhkosť. Obsahuje mandľový olej, ktorý krásne vonia. Stačí len ak masku vyberiete, priložíte na vyčistenú pleť na 10 minút a odstránite. Vaša pleť bude svieža a upravená. Jemné čistiace obrúsky sú obzvlášť šetrné pre vašu pleť. Jemne a dôkladne očistí nečistoty a aj vodoodolný makeup. 
Najväčšiu radosť mám však z nových masiek od značky Garnier. Textilná pleťová maska s listami čierneho čaju. Novinka, ktorú musíte vyskúšať! Garnier textilná pleťová maska Pure Charcoal s čiernym uhlím a listami čierneho čaju zmatňuje pleť, hydratuje a čistí od čiernych bodiek. Stačí len 15 minút a vaša pleť bude čistá a hydratovaná ako nikdy predtým! Inovatívne zloženie obohatené o LHA a kyselinu hyalurónovú predstavuje dokonalú starostlivosť o vašu pleť. Garnier textilná pleťová maska Pure Charcoal pre maximálnu hydratáciu,  zmatnenie pleti, stiahnutie pórov a zlepšenie textúry pleti. Je vhodná aj pre citlivú pleť. No a posledná je micelárna voda od Garnier Pure, ktorá mi vyhovuje asi najviac so všetkým odličovacích prípravkov, ktoré na svete existujú. Je na zmiešanú až mastnú a citlivú pleť obsahuje aktívne častice, tzv. micely, ktoré sú schopné na seba viazať nečistoty, make-up a kožný maz. Jednoducho čistá pleť bez námahy.
Na záver celého nakupovania som ešte do košíka prihodila dva laky od TrendItUp a jeden krásne tmavo ružovej farby od Sally Hansen. Podľa mňa nie som jediný človek na planéte, ktorý má problém s čiernymi bodkami alebo s uhrami. práve na tie vždy pomáhajú lepiace prúžky na nos od Essence, ktoré aspoň niečo vytiahnu. Škoda, že nie všetko. Hneď by bol svet krajší. Mimochodom, môjho psíka, Zarinku, som Vám už pridávala v mnohých článkoch a vždy, keď zdobí moje články, tak si tak uvedomím, že koľko úsilia a času som do tej jedinej fotky vložila, kým si ľahla a aspoň na chvíľu sa pozrela na mňa. 

Určite mi napíšte, aké sú Vaše nákupy v drogériách ! :) 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.