Zlatá rybička

Predstavte si, že by ste chytili zlatú rybičku, ktorá by Vám mohla splniť akékoľvek želanie. Ale len jedno. Čo by ste si priali ? Vybrali by ste si nejakú "superschopnosť" ? Napríklad chodiť po vode, vedieť čítať myšlienky cestovať v čase či byť neviditeľný,.. Čo by ste si vybrali ? Minule som nad tým tak rozmýšľala, pretože na Facebooku som videla podobný obrázok a kopa ľudí písalo, že čo by si vybrali. Lenže aké by to bolo mať svet taký, aký vidíme vo filmoch či o ňom čítame v sci-fi alebo fantasy knihách. Plný čarov, nadľudských schopností, magických miest… Keď som bola menšia tak som veľmi chcela vedieť čítať myšlienky ako Edward Cullen z Twilightu či mať schopnosti ako Hancock. Oba filmy mám doteraz veľmi rada, ale už nemám takú bujnú fantáziu. 

 Avšak, už som veľká a nebehajú mi takéto veci po hlave. Na svete existuje mnoho sebcov, ktorí by takúto fantastickú príležitosť premrhali na hlúposti. I keď, priať si niečo len a len pre seba, je asi to najľahšie, čo sa dá v tomto prípade urobiť. Určite by som svojej zlatej rybičke nepovedala, že chcem kopu peňazí, pretože peniaze ma šťastnou neurobia. Ja by som potrebovala minimálne tri želanie. V prvom rade je to zdravie, pretože kto v dnešnej dobe nemá dobré a pevné zdravie, tak sú mu aj peniaze zbytočné. Druhé moje želanie by asi bolo, aby som bola šťastná. Práve šťastie je v skutočnosti veľkou prioritou ľudí. Budujú si svoje životy podľa seba a snažia si zabezpečiť pre seba a svojich blízkych čo najkrajšie chvíle. Najkrajší pocit šťastia je však ten, ktorý v nás vyvolajú úplné maličkosti. Tešiť sa z drobností je podľa mňa veľmi pekná vlastnosť. V tej chvíli človek na pohľad úplne žiari a má hrejivý pocit na srdiečku. Tretie moje želanie by bolo, aby bola okolo mňa láska. Nemyslím taká k rodičom alebo k súrodencom, ale taká tá, pri ktorej máte motýliky v brušku a celý svet sa točí len okolo Vás dvoch. Len tak som si klikla do môjho kamaráta Googlu "Zlatá rybka a 3 želanie". Zopár komentárov alebo skôr želaní som si prečítala, no mám pocit, že som sa ocitla na inej planéte. Ľudia si naozaj želajú rôzne veci napr. Peniaze, babu a svetový mier, chytiť ďalšiu zlatú rybku či mať najlepší počítač na svete. Toto podľa mňa komentár ani nepotrebuje. Našťastie túto zodpovednosť nemám, a preto môžem potichu a v kľude premýšľať nad tým, čo by som si priala, keby som mala na udici zlatú rybku a v prvom rade, kde by som išla kúpiť tú udicu.

Čo by ste si priali Vy, keby ste chytili zlatú rybku ? 
Ružová blúzka  
No a teraz niečo k móde. Základ celého dnešného outfitu je ružová blúzka, ktorú mám z eshopu bestmoda.cz . (FB : Luxusní stylová móda) Je z veľmi príjemného materiálu a ľahučká. Počas týchto teplých dní je naozaj úžasná, pretože mi v nej vôbec nebolo teplo. Má zaujímavý strih, ako môžete vidieť aj na fotkách. Vzadu je dlhšia ako vpredu. Celú blúzku zdobí zlatý opasok s kamienkami. Plus na krku bol ešte náhrdelník so srdiečkom, lenže sa mi nepáčil, tak som ho dala dole.Suseda mi ju pochválila a povedala, že ju vraj môžem pokojne nosiť ako minišaty, len to by už bolo asi príliš krátke a odvážne na môj vkus. K blúzke som si len obliekla jednoduché modré šortky a obula sandálky, ktoré ste už na blogu mohli vidieť a outfit som obvzláštnila nádhernými náušnicami od Fimo-hand made




Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.