Slovíčko na tortu

Vo štvrtok mi prišla SMSka od kamarátky, že má pre mňa dve veľmi dôležité novinky. Jenu dobrú a jednu zlú. Tak samozrejme ako typické ženy sme si zavolali a hovorím jej, že nech mi najprv povie tú zlú a potom tú dobrú. Veď predsa, nemôže to byť také strašné. Zdvihla telefón a hovorí : "Zuzana, neuveríš, ale zajtra si zase o rok staršia a ochablejšia." No, keby mi to nepovedala, tak ani neviem. Tak jej hovorím, že tá dobrá novinka je čo ? A ona : "Neboj sa, nie je to poznať na tebe. Stále vyzeráš na 12." a začala sa smiať. Milujem svoje kamarátky, ktoré mi dokážu takto spríjemňovať dni. V piatok som konečne dovŕšila 18. rok môjho života a stala som sa oficiálne dospelou. Nejdem sa tu teraz vykecávať, všetky moje pocity, nezabudnuteľné chvíle a samozrejme moju oslavu Vám ukážem v ďalšom článku. 

Dnešný článok bude tak trošku venovaný mojej torte, ktorú mi dala maminka upiecť a ja som ju chcela niečím obvzláštniť. Okrem tých klasických ozdôb ako sú sviečky, cukríky či kvety, sa dajú torty ozdobiť aj niečím takým, čo sa volá 3D slovíčko. Na moje šťastie, takéto 3D slovíčko vyrába jedna veľmi milá pani Ivana, ktorej prostredníctvom tohto článku chcem veľmi pekne poďakovať, blízko môjho bydliska. Majú obrovské množstvo návrhov týchto slovíčok, môžete si vybrať farbu aj typ písma. Slovíčka nie sú len pre narodeninové torty, ale sú aj mne mladomanželov, ktorí by si chceli dozdobiť svoju svadobnú tortu. Prostredníctvom týchto slovíčok môžete spraviť radosť vaším blízkym. 
Nájdete ich na : 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.