Back to school DIY organization & school supplies

Verili by ste tomu ? Už iba týždeň a znovu sa to začne. Škola ! Nechcem stresovať, ale už sa to blíži. Všade, kde sa pozriem všade to vidím. Obchodné reťazce, centrá či kampane upozorňujú, že je čas sa vrátiť opäť do školských lavíc. Keďže ja nastupujem od septembra do posledného maturitného ročníka, panike podlieham ešte viac ako normálne. Ten čas neuveriteľne rýchlo ubehol. Veď len nedávno som prvýkrát vstúpila na Gymnázium B.S. Timravy a o pár mesiacov ho už opustím definitívne. Jediná pozitívna vec na tom, že začína škola je, že sa vo mne prebudilo to kreatívne dieťa a mohla som si pre Vás pripraviť pár zaujímavých nápadov a tipov do školy. 

Aj ten najneporiadnejší žiak a najväčší lajdák má vo svojej školskej taške aspoň jeden zošit. Či už malý alebo veľký, linajkový alebo čistý, ale najkrajší je ozdobený podľa vašej fantázie. Či už použijete farebné papiere, krepový papier, baliaci papier, nálepky, vystrihovačky či omaľovánky, všetko je to na Vás. V poslednej dobe som si veľmi obľúbila kaktusy a plameniaky, takže ani na zošitoch nesmú chýbať. Výborným doplnkom sú washi pásky, ktoré zoženiete asi všade asi v každom papierníctve. Ja mám na takéto kreatívne veci starého otca, ktorý zoženie naozaj hocičo.

Vďaka nemu mám aj čipkované washi pásky, ktoré sú úžasné. Ak sa Vám nechce chodiť po obchodoch, zaujímavé pásky nájdete aj na internet napr. na stránke bellarose.sk Je to jediný eshop špecializovaný na škandinávsky vintage dizajn. Okrem krásnych bytových doplnkov v eshope nájdete aj kreatívne pomôcky a dekorácie. Práve u nich som našla japonské washi pásky, ktoré si určite zamilujete aj vy. Akonáhle si zaobstaráte prvú farebnú vzorovanú krásku, len ťažko odoláte ďalším! Nenechajte sa zmiasť, nejde o len tak hocijaké lepiace pásky. Japonské washi pásky sú vyrobené z ryžového papiera, vďaka čomu sa dajú nielen ľahko lepiť, ale najmä odlepovať. 
Pre mňa sú veľmi dôležité na prežitie v škole zakladače. Bez nich si školu neviem ani predstaviť. Ako tretiačka som mala ten klasický tenký zakladač, ale ten sa mi stále rozpadával, mala som v ňom veľa veci a bol dosť nepriehľadný. Avšak mám aj pre Vás tip, ako si uľahčiť učenie a zakladanie papierov. Kúpila som si klasický biely pevný zakladač, ktorý sa mi určite nerozpadne v taške, obalila ho baliacim papierom a spravila v ňom menšie úpravy. Hneď na prvej strane môžete vidieť šk. rok a triedu, pripravený rozvrh hodín a lepiace papieriky, ktoré sa mi zídu, keďže ja zabudnem hocičo. Nálepky a nápis "If you never try you will never know" som dostala ako darček práve z eshopu bellarose.skA navyše každý predmet som si oddelila

Namiesto takých tých obyčajných stojanov na perá, vyskúšajte si vyrobiť stojan napr. z konzervy, z toaletnej rolky alebo si kúpte svietnik, tak ako ja. V takomto podobnom mám dokonca aj štetce na líčenie a vyzerá to veľmi dobre. Oba svietniky sú z Pepca.Také veci ako perá, ceruzky, pravítka, kružidlo či strúhadlo Vám určite ukazovať nejdem. Nijak špeciálne som ich nezdobila.
A čo vy, tešíte sa do školy ?

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.