Klub Pánů z Ponožkovic

Myslela som si, že posledné dni prázdnin strávim v pohodlí domova, oddychovať, nikde sa neponáhľať a vychutnávať si voľné chvíle. Len chtiac nechtiac musím ísť v piatok ešte brigádovať. O tom aké boli moje dva mesiace brigádovania v 101 drogérii sa dočítate niekedy inokedy. Od šomrania prejdime k pointe článku. Priznám sa, ponožky boli pre mňa dlhé roky čisto praktickou záležitosťou. Do tenisiek, do zimných čižiem, ideálne také, ktoré nie je vidieť a sú čo najmenej nápadné. Najvtipnejšie mi však príde nosenie ponožiek v sandáloch, typické pre českých turistov. Dosť ma však zaráža, keď dámy majú ponožky v sandáloch alebo v lodičkách.  Každá žena je pre mňa inšpiráciou a obdivujem ju za to, že si to dokáže obliecť. Mne sa to nepáči a nejak som tomu neprišla na chuť. Čo na to hovoríte Vy ? Som verná starej dobrej klasike. Ponožky v teniskách, čižmičkách, veľmi sa mi páčia aj v mokasínach. Vyzerá to veľmi "chutne"  a aj zaujímavo. Trendy sa neustále menia a to, čo bolo in včera, môže byť už zajtra faux pas. O ponožkách to však našťastie neplatí a ja dúfam, že tu s nami ostanú ešte poriadne dlhú dobu. Ideálne také, ktoré sú veselé, nápadité a kvalitné! A práve také nájdete v Klube Pánů z Ponožkovic

 Klub Pánů z Ponožkovic je spolok určený predovšetkým pre pánov (ale zapojiť sa môžu aj dámy), ktorý sa neboja odlíšiť od ostatných. Klub funguje na takom princípe, že každý mesiac dostane člen klubu do svojej poštovej schránky jeden pár ponožiek, ktoré navrhuje Najvyššia ponožková rada. Každý mesiac vytvoria niečo nové, kreatívne, farebnejšie, proste unikátne. Ja som mala tú možnosť obdržať úplnú novinku. Ako som Vám spomínala, tak okrem pánov sa v tomto klube nájdu aj dámy. Práve pre ne bola vytvorená nová edícia pre rok 2018 = Dámské à la kotníček. Je to letná edícia členkových ponožiek pre dámy. Edícia sa skladá z 3  párov krátkych ponožiek navrhnuté špeciálne pre rok 2018, ktoré mi poslali v krásne zdobenej krabičke.
Našla som si bambusové, bavlnené a športové ponožky. Všetky sú veľmi pohodlné, pekné, majú originálny dizajn, ktorý rozveselí každé sychravé ráno. Môžete si vybrať z dvoch veľkostí = 35-38/39-42. Ak by ste sa chceli stať členmi klubu, kliknite SEM ! 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.