Back to school makeup look /AVON

 Keď som chodila na základnú školu, tak som sa do školy nemaľovala vôbec. Maximálne korektor, keď sa objavila nejaká tá vyrážka alebo nejaká nedokonalosť, začervenanie na tvári, aby som ju mohla zamaskovať. Tým, že som už staršia a samozrejme aj na strednej škole moja makeup rutina do školy sa zmenila a používam toho viac. Z eshopu Avon som dostala veľmi pekný balíček zaujímavých produktov, ktoré môžete aj vy použiť na makeup do školy. Nečakajte nič vyzývavé, nijako extravagantne sa nemaľujem, bude to jemné, skôr také nahé líčenie. Nosila som ho aj do roboty, keď som cez leto brigádovala. Nepáči sa mi, keď dievčatá v mojej škole sú príliš namaľované, pôsobí to veľmi umelo, ako keby naozaj mali na sebe omietku. 

Pre dnešné líčenie som použila ľahký makeup  pre svieži vzhľad pleti Color Trend, ktorý pekne zjednotí pleť, zakryje nedokonalosti, malé žilky, čierne bodky či pupenčeky. Dodá pleti zdravý a svieži vzhľad. Ak dlho ponocujete, tak ráno sa určite zobúdzate s kruhmi pod očami, ktoré zakryjeme korektorom a Celý makeup zapúdrujem kompaktným púdrom Color Trend v odtieni Translucent. Nepoužívam rozjasňovač, bronzer a ani si neupravujem obočie. Som zástanca prirodzeného obočia, najviac si ho vytrhám, ale namaľujem si ho. Príde mi to veľmi zmaľované a proste nepáči sa mi to. Prirodzené obočie je najkrajšie obočie. 
 Prejdime k očiam. Zvyčajne používam len jednu paletku, tú ktorú zoberiem ráno prvú do ruky, ale pri dnešnom špeciálnom článku som použila až dve paletky. Na celé nepohyblivé viečko som si naniesla svetlo hnedý tieň z  čokoládovej paletky Makeup Revolution a  do záhybu oka som dala najtmavší tieň z tejto paletky. Potom som na celé pohyblivé viečko dala ružový tieň. Prechod medzi tmavohnedým a ružovým tieňom som zjednotila pomocou staroružového odtieňu z paletky Makeup revolution london fortune favours the brave. Posledný tieň bol tiež z tejto paletky a bol to trblietavý tmavoružový, ktorý išiel do kútika oka. 
Celé líčenie očí by som za normálnych okolností zakončila riasenkou, ale použila som tekutú linku na oči vo fixe, ktorá ma ultra tenkú špičku, ktorá vytvára presné tenké línie jedným ťahom. Je veľmi dobre pigmentovaná, dlho vydrží, až 12 hodín a dobre sa nanáša. Stačí len ak vytvoríte bodky pozdĺž línie rias, začnite vo vnútornom kútiku oka a pokračujte smerom von. Spojte ich a vytvorte tak líniu, ktorá mierne presahuje za vonkajší kútik oka. Čerešničkou na torte je intenzívny rúž Epic Lip, ktorý už bohužiaľ na stránke nemajú. Ja mám odtieň Blushing Beauty, je to taká ružovo fialová farba, veľmi jemná. Po odtlačení pier, vyzerajú pery ako matné. Pre lepší matný efekt, pery zapúdrujte transparentným púdrom.
Čo hovoríte na backtoschool makeup ?

1 komentár:

  1. Skvelé líčenie, tiež som počas školy volila takéto jemnejšie varianty. Verím že veľa ľudí tvoj článok inšpiruje :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.