Blogerka v drogérke #4

 Neviem, ako je to u Vás, ale u mňa už aj nebo plače nad tým, že už začala škola. Prvé dni boli asi u každého rovnaké. Nudné príhovory, nervozita prvákov, ktorých čakal nový začiatok alebo vysmiate tváre profesorov. Kým sa ešte neučíme, tak mám zatiaľ čas Vám pridať nejaké články a nafotiť fotky. Pred pár dňami som ukončila svoju brigádnickú činnosť v 101 Drogérii a musím sa priznať, že mi to bude chýbať. Viete, že ja zbožňujem kozmetiku a robiť v drogérii bolo pre mňa, ako keby som bola v raji. S drogériami bude súvisieť aj dnešný článok, pretože by som Vám rada ukázala pár "ulovených kúskov" z drogérii za mesiac august. Ako aj v iných článkoch, tak aj v tomto sú produkty z DM Drogérii aj zo 101 Drogérii. 
Spoliehať sa na to, že nás pred zvedavými očami ochráni dlhé tričko, nie je najlepším trikom krásy. Lepšie je zvoliť prevenciu a mať sexi podpazušie, či je zahalené alebo celkom nahé. V prvom rade je dôležité holenie a potom prichádzajú "kozmetický bojovníci" zameraný hlavne na pot. Používať môžete dezodoranty s príjemnou zápach- potláčajúcou vôňou, antiperspiratny, ktoré sa snažia minimalizovať vznik samotného potu a takisto aj výdobytky lekární, ktoré potenie celkom zastavujú. Mojimi topkami sa stali Rexona Active Protection Fresh antiperspirant sprej so sviežou a ľahkou vôňou s dominujúcimi tónmi citrusových plodov šťavnatého ovocia. Rexona Tropical antiperspirant sprej Antiperspirant Sensitive s technológiou Motionsense – čím viac si v pohybe, tým lepšie funguje. Obľúbeným sa tiež stal aj anti- perspirant Fa Floral Protect s vôňou orchideje a macešky. 
Od antiperspirantov prejdeme k vlasovej kozmetike a to k šampónu Pantene Pro-V Lively Colour na farebné vlasy, ktorý pomáha chrániť farbené vlasy pred poškodením spôsobeným úpravou účesu. Dodáva im zdravo vyzerajúci žiarivý lesk, dodáva ochrannú vrstvu, aby pomohla uzavrieť farbu vnútri a zanechať vlasy plné života, dodáva vlasom zdravo vyzerajúci oslňujúci lesk. Garnier Botanic Therapy Ricinus Oil kondicionér je najlepšia vec akú som kedy mala v kozmetickom kufríkom a viac sa o ňom dozviete v budúcom článku. Výborný posilňujúci balzam pre slabé vlasy s tendenciou vypadávať bez parabénov. Veľmi obľúbenými sú aj suché šampóny a u mňa sa objavil Batiste Fragrance Cherry pre objem a lesk. Užite si pocit čistých vlasov aj bez nutnosti ich umytia., pohlcuje prebytočnú mastnotu, odstraňuje nečistoty, zanecháva vlasy voňavé, vytvára bohatý a vzdušný objem. 
Pri hlave ešte ostaneme. Do môjho kozmetického kufríka pribudla Garnier Pure Active čistiaca starostlivosť proti čiernym bodkám s aktívnym uhlím 3 v 1 pre mastnú a problematickú pleť. Jemne a dôkladne umýva celú tvár, reguluje tvorbu kožného mazu, uvoľňuje nečistoty v póroch a sťahuje ich, redukuje nedokonalosti pleti, zanecháva pleť na dotyk hodvábne jemnú. Essence Pure Skin Anti-Spot Cream Wash čistiaci krém 4 v 1 pre čistenie mladej pleti.  Je vysoko účinný a dôkladný program dennej aj nočnej starostlivosti o pokožku. Zabezpečuje dôkladnú hydratáciu a regeneráciu pokožky, vďaka čomu je zdravá a krajšia nielen na pohľad. Čistiaci krém Essence Pure Skin 4v1 je jedinečný čistiaci prostriedok, ktorý účinne odstráni vyrážky, čierne bodky a iné chybičky krásy. 
Hlavne v lete, mám suchú pleť a na jej hydratáciu používam GARNIER Skin Naturals Botanical krém. Dodávajú vašej pleti prirodzenú starostlivosť a hydratáciu bez chemického zaťaženia. Účinky uvidíte už od prvého dňa. Vaša pleť bude hydratovaná po dobu 48 hodín a príjemne vyživená. Pri pravidelnom používaní bude vaša pokožka jemnejšia a menej suchá. Užite si silu kvetového medu a nechajte prírodu rozmaznávať vašu pleť. Posledným produktom je Balea tuchmaske hippie vibes. Balea textilná pleťová maska Hippie Vibes poskytuje vašej pleti dokonalú starostlivosť! Balea pleťová maska s mandľovým olejom a kyselinou hyalurónovou dodáva pleti potrebnú hydratáciu. Už za 10 minút bude vaša pokožka dokonale hydratovaná a svieža.
Hydratovať a regenerovať netreba len tvár, ale aj celé telo. Na to sú výborné telové mlieko a ja som si ulovila hneď tri. Telové mlieko Avon Naturals Vibrant Orchid and Blueberry, ktoré som dostala od kamarátky Veroniky. Ďalšie dve telové mlieka sú značky Balea. Jeden je s vôňou rebarbory a vanilky. Táto kombinácia skôr pripomína recept na koláč. No v skutočnosti ide o svieže spojenie kyslosti rebarbory a sladkosti vanilky. Telové mlieko má veľmi ľahkú textúru. Vďaka svojej ľahkosti sa vie rýchlo vstrebať do pokožky tela. Druhé telové mlieko Melon-Kiss vám zaručí prázdninovú náladu! Bohaté telové mlieko poskytuje pokožke cennú hydratáciu a zabraňuje vysúšaniu. Bambucké, kakaové a olivové maslo intenzívne vyživujú a zanecháva pokožku hladkú a jemnú na dotyk. Rýchlo sa vstrebávajúce zloženie obklopí pokožku tela ovocnou melónovou vôňou, ktorá pôsobí nielen na pokožku, ale aj na zmysly.
 Najväčšiu radosť mám z produktu, ktorý je značky TrendItUp. Okrem toho, že je to značka dekoratívnej kozmetiky DM Drogérie, na trh prichádzajú novinky v podobe parfumov. Lipsy&Pefumes je veľmi ľahučký a ženský parfum. Flakónik je veľmi jednoduchý, červenej farby, ideálny na nosenie do kabelky. 
Poslednú vec, ktorú by som Vám chcela ukázať je hrnček, ktorý som dostala za nákup v mojej milovanej 101 Drogérii.  
 Aké sú Vaše najnovšie úlovky z drogérii ?

2 komentáre:

  1. Skvelé nákupy, tie vône Lips&Perfume sa im vydarili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miluju suchý šampón od Batiste! :) a zaujalo mě od Balea to tělové mléko, tak na něj musím mrknout :)

    Shard of Dreams

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.