Najlepšej kamarátke


"Kamoška ti urobí kávu. Najlepšia kamoška ti povie "Urob si ju sama, nie som tvoja slúžka!"
"Najlepšia kamoška bude tvojho ex nenávidieť vždy viac, ako ty.." 
"Kamarátky ste preto, lebo pred ňou môžeš zjesť celú pizzu, dva balíky chipsov a vypiť celú colu a ona ťa vysmeje, či to nevieš lepšie." 
"Sme sexi, krásne & šarmantné.. nemôžeme byť ešte aj normálne!" 
"Mať tak v starobe kamošku, ktorej môcť zavolať : Tak čo stará, kedy pôjdeme minúť dôchodok:"
"Najlepšia kamoška ti nepovie to, čo chceš počuť. Povie ti to, čo potrebuješ počuť."
"Najlepšiu priateľku hľadaj v sestre..."
Neverili by ste, ale tento článok mám už rozpísaný asi pol roka. My, ženy, sme veľmi komplikované stvorenia a niekedy si je s nami ťažko poradiť. Najlepšie by o tom asi vedeli hovoriť muži, ktorým nepomôže žiadny manuál. Avšak jediný, kto naozaj pochopí ženu, je jej kamarátka. A to nie je len taká hocijaká kamarátka, ale tá najlepšia priateľka, ktorá je vám ako sestra. Každá z nás potrebuje mať takú osôbku. Takú, s ktorou zažijete kopec srandy, s ktorou povymetáte všetky módne obchody, zbalíte chalanov a ktorá bude bútľavou vŕbou, ak to náhodou nevyjde. Kamošku, za ktorou poutekáte, keď je doma dusno a spriaznenú dušu, ktorá vie o Vás každé malé tajomstvo. Nenahraditeľná, na ktorú sa dá vždy spoľahnúť a stojí pri Vás v dobrom aj v zlom. Neustále ju spoznávate a aj napriek niektorým drobným nedostatkom si vždy poviete, že ju máte rada takú, aká je a nevymenila by ste ju za nič na svete. Ani ja by som tú svoju nevymenila za nič na svete. Byť jej priateľkou vy­ža­do­valo veľa tr­pez­li­vosti a odol­nosti voči štip­ľa­vým ko­men­tá­rom. Boli sme ako Cuky a Luky. Stáli sme pri sebe, aj keď jedna z nás zažívala rozchod alebo keď sa jedna z nás opila a rodičia ju skoro prizabili. 
Snívali sme o tom, ako budeme bývať vedľa seba v obrovských domoch, s dokonalými chlapmi, ktorí sa rovnako volali. Alebo ako budeme spomínať na strednú školu a kočíkovať naše bábätká. 
Uznávam, boli to dosť divné predstavy, ale boli naše. Dlhé telefonáty a vypisovanie správ až do hlbokej noci. Stáli sme pri sebe aj v tých najťažších situáciách, nech boli akokoľvek "čierne". Smiali sme sa spolu. Plakali som spolu. Tancovala som ti, keď ti bolo ťažko. Robila som všetko, čo má robiť správny “kamarát”. No teraz je už všetko inak. Nie vždy to funguje tak, ako si predstavujeme. Niekedy to nevyjde vôbec. Niekedy je to celé kamarátstvo otázkou priorít. Či nám dotyčný za to stojí. Či dokáže obetovať kúsok svojho času na úkor nás. Našich problémov. Najhoršie je, keď stratíte najlepšiu kamarátku. Stratíte niekoho, komu môžete veriť vo všetkom. Ženu, ktorá Vám vždy kryje chrbát a obetuje každú minútu, len pre to aby tu bola pre Vás. Ľudí, ktorým môžem navždy veriť, je veľmi málo. Patria v mojom živote do jednej jedinej skupiny. A tú skupinu nemôžem označiť pojmom „kamaráti, pretože pre mňa znamenajú ďaleko viac. Nie je ich dvetisíc ako na Facebook-u a neozvú sa len vtedy, keď niečo potrebujú. Ozvú sa každý deň. Ozvú sa vždy, keď na mňa myslia. Stoja pri mne, keď sa mi darí, aj keď sa mi nedarí. Chránia ma, aj keď ich nahnevám. Vážia si chvíle so mnou. Vážia si, že som tu pre nich. Vedia poďakovať a pochváliť. Sestra bude chýbať vždy ! ❤
 OUTFIT
Dnešný outfit je stará dobrá klasika. Ak milujete denim, tak ako ja, tak v dnešnom článku sa určite nájdete. Rifľové bundy = Ležérne, elegantne, trendovo, do práce, do školy či na párty. Je len na Vás, kam svoju rifľovku vytiahnete. Isté však je, že budete vyzerať dokonale, pretože tento kúsok sa hodí každej z nás a ešte sa nestalo, že by vyšiel z módy. Práve túto, ktorá je čerešničkou dnešného outfitu mám od maminky. Nosila ju, keď mala toľko rokov ako ja teraz.
Nohavice - bonprix, tenisky - Reebok, okuliare - letnyhit.sk, kabelka - jej.sk

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.