Líčenie s paletkou Beetique

Pre každú ženu znamená líčenie niečo iné. Niektoré sa mu venujú pravidelne, iné zase nevedia ani čo je špirála, niektoré to preháňajú a chodia po uliciach ako semafór. No na druhej strane sú tú dámy, ktoré sa vedia nalíčiť pekne, decentne, neminú celú manželovu/ priateľovu výplatu a proste to so štetcami vedia. 
Určite ste aj vy postrehli, že v DM Drogériách je nová značka dekoratívnej kozmetiky s názvom Beetique. Známa nemecká youtuberka a influencerka Dagi Bee priniesla ďalšiu značku do našej exkluzívnej dm rodiny.  Pomenovanie tejto novej značky vzniklo spojením umeleckého mena influencerky Bee a slova Boutique. Holografické efekty a rozjasnená tvár – to sú hlavné znaky novej značky Beetique. Táto značka však nie je v každej predajni na Slovensku, ale len v niektorých. Ak ste aj na ňu narazili, mohli ste vidieť paletky očných tieňov, holografické lesky na pery, rozjasňovače, kontúrovacie paletky, dokonca aj štetce, ktoré vyzerajú dosť chutne. Ja som neodolala a veľmi som chcela vyskúšať jednu z ich paletiek. Vybrala som si paletku očných tieňov Fever.
Mňa na prvý pohľad v drogériách hneď zaujme obal a práve obal tento paletky resp. týchto paletiek je naozaj krásny. Biely podklad, na ktorom je názov Beetique, je veľmi jednoduchý a pekný. Páčia sa mi také jednoduché a čisté tóny. Na boku je napísané COLORS aj vo vnútri aj zvonka paletky. Odtieň Y- Fever. Keď som paletku otvorila, bola som naozaj šokovaná v tom dobrom slova zmysle. Osem krásnych teplách odtieňov, ideálnych pre jemné romantické a príťažlivo zvodné líčenie. Krémovo matné, žiarivo perleťové a metalické intenzívne odtiene sú v teplom prevedení. Niekoľko dní som ju mala zabalenú ešte v obale, lebo mi ju bolo ľúto otvoriť, ale dnes som sa odhodlala vyskúšať ju.
Dnešné líčenie nebude výnimočné, len vďaka tejto paletka, ale je inšpirované Martinou Wachalovou, ktorú možno poznáte z nej Instagramu, kde vystupuje pod menom beauty_by_markaSnažila som sa aspoň trošku priblížiť k jej jemnému valentínskemu líčeniu, ktoré robila s paletkou Huda Beauty. S paletkou Beetique sa nič také extra nedá vymyslieť, len jemné možno dymové líčenie. 


Ako pri každom líčení, tak aj pri tomto som začala s podkladovým očným tieňom Magix z Avonu a siahla som štetcom do  najsvetlejšieho odtieňu APRICOT, ktoré som naniesla na celé viečko, aj na pohyblivé aj na nepohyblivé. Potom nasledoval hnedý odtieň PEANUT, ktorý som sa snažila dať do záhybu viečka a dostratena vyblendovať. Na pohyblivé viečko som dala odtieň CHERRY a do kútika oka PAILLETÉ. Avšak, to bola čistá katastrofa.  Myslela som, že budú dobre pigmentované, ale opak sa stal pravdou. Tiene sú veľmi suché, zle sa s nimi pracuje, sú veľmi vidieť na viečku, ako keby som si farebnú múku dala tvár. Trošku pofúkne vietor alebo sa len otočím hlavu o 45° a už by som ich mala dole. Vôbec nedržia na viečku, aj keď som sa snažila vrstviť tiene. Na ruke sú ešte ako tak dobre pigmentované, ale na viečku skoro vôbec. Čo sa týka trblietavých tieňov PAILLETÉ a NAKEY, vôbec sa nedajú naniesť na viečko štetcom, hneď opadajú. Skúsila som ich naniesť prstom, tak to bolo o niečo lepšie, avšak prídu mi tie tiene ako čisté trblietky, ktoré používam na zdobenie zošitov či svietnikov. Posledný čierny odtieň BLACKLIST je aspoň trošku pigmentovaný a má tendenciu držať sa na viečku, ale veľmi ťažko sa aj s ním pracuje. Zachránila som to aspoň trochu linkou a  zhusťujúcou špirálou Big and False Lash. Po hodine už mi nebolo vidieť vôbec tiene, všetko to bolo zliate dokopy, navyše ten trblietavý tieň som mala všade po tvári, dokonca aj po odlíčení.
Tak veľmi som sa tešila na túto a teraz som tak veľmi sklamaná. Určite ju neodporúčam, ak ste aj na ňu narazili a plánujete si ju kúpiť, zbytočne vyhodíte peniaze. Navyše v drogériách stojí cca 17 € a za také peniaze si viete kúpiť lepšiu aj kvalitnejšiu paletku. Takúto zlú paletku som ešte nemala, je naozaj hrozná. 
Máte skúsenosť s touto paletkou ? 

4 komentáre:

  1. Zkušenost s touhle paletkou naštěstí nemám a abych se přiznala, vůbec jsem si této značky v drogerii nevšimla. Ale jak vidím, o nic nepřicházím. Je to škoda, protože odstíny má nádherné.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To líčenie je fakt nádherné! No popravde ma paletka nejak nezaujala.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no tak to som zvedavá ako sa mi bude s ňou líčiť, lebo mi prišla domov taktiež ale v tom bláznivejšom modrom odtieni :) škoda jej, lebo balenie a dizajn má naozaj na jednotku :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zkoušela jsem tester v obchodě, a taky nejsem nadšena, pigmentace a konzistence stínů mi připomíná paletky ze začátku století...děs, za ty peníze.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.