My night skin care routine

Ach, milá jar.. Už by si konečne mohla zavítať medzi nás. Priznajte sa, ktoré je vaše obľúbené ročné obdobie. Pri prechode zimy do teplých slnečných dní by sme nemali zanedbávať ani našu pleť. Každá žena veľmi dobre vie, že pleť si vyžaduje dôkladnú starostlivosť, ktorú treba prispôsobovať typu pleti a zároveň aj aktuálnemu ročnému obdobiu. Zima síce nebola počas tejto sezóny na Slovensku príliš tuhá, pre našu pleť to však aj tak bolo veľmi náročné. A rovnako náročné bude teraz pre ňu zvládnutie prechodu zo studených do teplých jarných dní. 
Avšak pre mňa je už taká zaužívaná večerná rutina umývanie zubov a odličovanie tváre. Čím je viac hodín večer na hodinách a ja sa uvelebím v posteli či na gauči, tým je pre mňa ťažšia úloha dostať sa do kúpeľne. Keď som bola mladšia, tak sem tam sa mi podarilo úspešne sa vyhnúť kúpeľni a odličovaniu, ale ráno som to oľutovala, lebo moja tvár bola v katastrofálnom stave. Avšak po toľkých rokoch som sa poučila a dnes už dbám o správne odličovanie makeupu, keďže sa líčim skoro každý deň. No, ktorý je ten správny odličovač ? 
Pre mňa je to určite MicellAIR od Nivei, s ktorým to ide raz dva. Komplex MicellAIR a extrakt z čierneho čaju nedajú šancu ani vodeodolnému mejkapu ani riasenke. Stačí len pretrepať, naniesť a jemne zotrieť. Netreba použiť silu, tlačiť, drieť. Stačí pár ťahov a niekoľko sekúnd a líčenie je fuč. Pre krásnu a perfektne odlíčenú pleť bez mastného filmu. Navyše balenie má 400 ml, takže vydrží veľmi dlho. Ak cestujete dosť často, tak v drogériách nájdete aj menšie balenie 125 ml, ktoré sa zmestí do kabelky, nezaberie príliš veľa miesta a vaša kabelka nebude príliš ťažká. 
Okrem tejto micelárnej vody som si veľmi obľúbila aj balzamy na pery v ceruzke. Mám ich v troch odtieňoch a neskutočne sa mi páčia. Svetlé odtiene, sú síce decentné, ale krásne. Veď predsa v jednoduchosti je krása. Zloženie s príjemne hladkou textúrou s prírodnými olejmi, pery dlhodobo hydratuje, ale zároveň sa postará o farbu. Synonymum okamžitej hydratácie a zjemnenia. Vďaka tejto novinke už nemusím robiť kompromisy. Keď mám suché pery, čo sa teraz stáva dosť často, väčšinou si nanesiem len balzam na pery. teraz už nemusím robiť kompromisy, môžem naniesť balzam na pery v ceruzke, ktorý jednak hydratuje, ošetruje a dodá perám krásnu farbu a lesk. Je to rúž aj balzam v jednom. 

Vyskúšali ste už novinky od Nivei ? 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.