Rande s pánom Božským

Už si snáď poriadne ani nepamätám, kedy naposledy som sa s vami podelila o novinky z "beauty" sveta. Víkendy sú pre mňa vždy oddychové, pohodové, kedy môžem vypnúť po namáhavom týždni. Poznáte ten pocit zúfalstva, keď sa večer odlíčite a váš šiesty zmysel vám hovorí, že sa vám do rána spraví nepekná vyrážka? V boji proti akné neexistuje lepšia prvá pomoc ako Tea tree alebo aj čajovníkový olej či aloe vera. Keď už spomínam to ráno, tak určite aj vy patríte medzi bežné smrteľníčky a aj váš deň začína až po rannej šálke kávy. Pre mnohé z nás je neodmysliteľnou súčasťou dňa a máme pokazené každé ráno, ktoré nezačíname dobrým cappuccinom. Okrem povzbudzujúcich účinkov je káva skrátka synonymom pohody a relaxu. Či už je to pri čítaní ranných mailov alebo pri klebetení s kamoškou. Ja mám najradšej kávu studenú. Nehľadajte za tým žiadny iný význam, proste mám ju radšej studenú. Niekoľkokrát mi aj kolegyne v robote hovorili o povere o pití studenej kávy, ktorá pridáva na kráseNo málokto vie, že účinok kávy na krásu vôbec nesúvisí s nápojom ako takým. 

Čo sa týka starostlivosti o pleť, mám všetko, čo by mladá žena v mojom veku nechce mať. Miestami mám suchú pleť, pretože pijem málo vody a neviem sa dokopať piť viac. V oblasti T-zóny musím neustále používať papierové vreckovky, lebo sa veľmi lesknem a potom sú tu čierne bodky či nepríjemné vyrážky, ktoré ma asi dovedú do hrobu. No, čistá katastrofa. V spojení s kávou, tak vznikol super pomocník, ktorý ti doma rozhodne nesmie chýbať - prírodný kávový peeling MARK scrub. 
Jemný kávový peeling, ktorý po aplikácií vyčistí aj posledné zvyšky makeupu a pokožku zanechá detsky jemnú, vláčnu a prekrvenú. Kávový peeling MARK scrub má rovnaké PH ako pokožka a je vhodný pre všetky typy pleti – suchú, mastnú, zmiešanú, ale aj citlivú či aknóznu. Hydratuje, zvláčňuje, vyživuje. MARK scrub odstraňuje odumreté čiastočky pokožky, stimuluje prekrvenie a čistí póry. Vďaka čisto prírodným ingredienciám, ktoré obsahuje má silné hydratačné, upokojujúce a regeneračné účinky. Kofeín, prírodné oleje a komplex vitamínov pomáhajú aj pri nedokonalostiach pokožky ako ekzém, akné, celulitída, psoriáza či strie a zabraňujú jej predčasnému starnutiu. Je výborný ako SOS produkt ak si pleť dlhšie zanedbávala ale najmä ako dlhodobý pomocník v starostlivosti o krásnu a zdravú pleť. Najväčším pomocník je vitamín E, ktoré je silný antioxidant, ktorá regeneruje a hydratuje pokožku. Je to prírodný produkt, neobsahuje konzervanty ani iné pridané syntetické látky a nie je testovaný na zvieratkách. 
Nepoznám človeka, ktorý nemá rád čokoládu. Ja sama by som ju vedela jesť na tony, keď sa z nej nepriberalo. MARK Coffee Chocolate vám zaručí luxusnú starostlivosť a úžasnými účinkami. Nechaj sa zviesť luxusnou kombináciou vôní čerstvo zomletej kávy a tmavej čokolády, ktorá opantá tvoje zmysly, navodí príjemný pocit a pomôže tvojej pokožke. Z úspešnej limitovanej edície teraz už trvalá súčasť mojej kolekcie produktov. Prírodný kávový peeling na telo a tvár hydratuje, vyživuje, zbavuje pleť suchých miest, je vhodný aj v prípade kožných nedokonalostí. Môžeš si ho na telo dopriať koľko len chceš, kalórie rátať nemusíš!
Použitie : Najlepšie rande s MARKom zažijete určite vo vani alebo v sprche. Nanesiete si peeling na vlhkú pokožku po celom tele a nebojte sa ho použiť aj na tvár. Po 3-5 minútach pôsobenia opláchnite a užívajte si hebkú pokožku. Peeling používajte 2x do týždňa alebo podľa potreby. 
Používam ho už pár mesiacov a neviem si ho vynachváliť. Na pleti sa mi prestali robiť malé červené vyrážky a okrem toho sa podstatne menej počas dňa mastí. Tento voňavý výmysel, ktorý sa vyrába na Slovensku má všestranné využitie na celé telo. Po otvorení okamžite ucítite krásnu kávovú vôňu. Na pokožke je peeling veľmi príjemný, nanášaním sa totiž zlepší cirkulácia krvi a redukujú sa tak prejavy strií, akné, ekzému a najmä celulitídy. Avšak narobíte s ním veľmi bordel, takže si užijete aj upratovanie.  Ak aj vy máte podobné problémy, tak neváhajte a zakúpte si MARKa. Okrem toho, že ho nájdete na jeho oficiálnej stránke markscrub.com, nájdete ho napr. aj v 101 Drogériách.  "Každá pokožka si zaslúži MARKa", pretože chce, aby mal každý možnosť postarať sa o svoju pokožku zdravým a zábavným spôsobom. 

Vyskúšali ste už niekedy kávový peeling ? 

3 komentáre:

  1. Napad je velmi sympaticky. Jednoduche zlozenie, jednoduche balenie a vdaka dobrej marketingovej strategii sa i super uchytili na trhu. To ze su bezne dostupny v drogerii je tiez pozitivne.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kávový peeling som ešte neskúšala, ale túto značku mám na svojom wishliste, tak snáď sa mi konečne podarí vyskúšať nejaký ich scrub :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hm, a ja som čakal že sa dozviem o nejakom priebehu rande :-D Ale je veľmi sympatické, že si sem hodíš aj fotku s daným produktom, nie len perfektnú instagramovú klasiku :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.