Muži verzus ženy


Nedávno som len tak sedela s kamarátkou v kaviarni a opýtala sa ma, čo si myslím, čo sa mužom na ženách páči ? Nikdy som nad tým neuvažovala, ale hneď ako prvé ma napadol výstrih. Ja sama neukazujem svoj výstrih nejak často, ani nemám rada, keď si musím dávať pozor, či mi náhodou niečo viac nie je vidieť alebo stále sa naprávať. Samozrejme, nenosím ani blúzky či košeľu, ktorú zapnem po krk. Proste potrebujem takú tú komfortnú zónu. Lepšie sa cítim v kúskoch, kde nebijú moje prsia hneď okoloidúcim do očí. Avšak, nie každý chlap si všimne hneď výstrih. Ženy si väč­ši­nou mys­lia, že muži si na nich vší­majú iba ich vzhľad, prí­padne ob­le­če­nie. To však nie je pravda! Muži sú v sku­toč­nosti veľmi po­zorní a všímajú si toho oveľa viac. 
Poznáte to, keď máte so svojou veľmi dobrou kamarátkou tajné signály? Alebo vy sa len pozriete a ona už vie, o čo sa jedná ? Presne tieto signály si chlapi všímajú a fascinujú ich. Tak ako sledujú tajné kódy, tak sledujú aj to, ako sa pozeráme sa iných chlapov, resp. či druhých chlapov sledujeme. Robíme to síce rýchlo, lenže muži sú naozaj prefíkaní a všimnú si to. Každá žena si rada "popasie" oči, aj keď má vedľa seba partnera. (Ale ostáva to, len pri pozeraní sa!) 
Zhodli sme sa na tom, že okrem toho, že si všímajú ako sme oblečené, ako sme učesané, náš úsmev či dokonca aj našu vôňu, všímajú si aj to, ako hovoríme. Zaujíma ich, či sa do­káže pris­pô­so­biť via­ce­rým té­mam, pretože práve en­tu­ziaz­mus a in­te­li­gen­cia sú sexy.
A čo sa ženám páči na mužoch ? Všetko! Od tých najz­jav­nej­ších vecí až po drobné de­taily, ktoré sa­mot­ných pá­nov až tak ne­zau­jí­majú. Podľa psy­cho­ló­gov stačí pár se­kúnd na to, aby sme ve­deli zhod­no­tiť, či sa nám nie­kto páči alebo nie. My si na chlapoch všímame úplne všetko. Ako prvé zhodnotíme ich oblečenie. Čo iné sa dalo čakať ?  Či sa nám to páči alebo nie, šaty ro­bia člo­veka. Môže to byť naj­väčší krá­sa­vec, no ak má na sebe špi­navý a za­ned­baný odev, jeho kre­dit klesá. No na druhej strane, ani značkové oblečenie nerobí z muža dokonalého. Dô­le­žitý je aj zmy­sel pre štýl. Chlap ne­musí byť špič­kový sty­lista na to, aby ve­del usú­diť, že tep­láky a mo­ka­síny jed­no­du­cho nejdú do­hro­mady. Ťažko nájsť uni­ver­zálne črty, ktoré ženy po­va­žujú za krásne. Čo je však dô­le­ži­tej­šie než črty tváre je sa­motný vý­raz, z kto­rého ženy ve­dia od­čí­tať viac než dosť. Vrásky okolo očí sú sexy, pre­tože sved­čia o tom, že sa ich ma­ji­teľ rád smeje, je zá­bavný a na ži­vot sa díva opti­mis­ticky. Prí­sne stis­nuté pery vy­tvá­rajú často zby­točný do­jem váž­nosti. Ja si tiež ako prvé všimnem výraz tváre, samotné črty a ešte jednu vec, na ktorej sa budete, asi smiať, ale vždy si všimnem výšku, pretože u mňa nízky chlapi nazabodujú, keďže som dosť vysoká. Čo si všimnete ako prvé vy na mužoch, mi napíšte dole do komentára. 

OUTFIT 
Minule som tak rozmýšľala, ktoré ročné obdobie mám najradšej. Prišla som na to, že sa vôbec neviem rozhodnúť a každú chvíľu mením názor. Podľa mňa má totiž každé a jedno obdobie neskutočné čaro, tiež svoje výhody a nevýhody. Tak napríklad, milujem zimu so snehom. Každú sezónu si zbežne pozriem ponuku obchodov a sama pre seba analyzujem, čo aktuálne ponúkajú, aké trendy sú najvýraznejšie a čo sa najviac opakuje.  Veľmi som si obľúbila pastelové farby hlavne teda ružovú. Veď posúďte sami. 
Kabát - Orsay, sveter - crop, čižmy, kabelka - ccc, šál - H&M, čiapka - bijou brigitte

1 komentár:

  1. Veľmi pekný outfit - jednoduchý a pohodlný :) Pastelové farby, najmä ružová, sú tiež moje obľúbené :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.