Blogerka v drogérke & Yves Rocher

Jar je tu! Slnečné lúče lákajú von, príroda sa prebúdza zo zimného spánku. A my? Cítime sa unavení a slabí. Jar je časom, kedy máme pocit, že všetko na svete akoby začínalo nanovo. Po zime však býva vo vzduchu akási jarná únava. Je to najvhodnejší čas na zbavenie sa zbytočnej záťaže. Avšak vonku nám už našťastie svieti slniečko a my si môžeme užívať teplé dni. Napríklad dnes, je krásne a ja som nemusela vstávať o piatej do školy, pokojne som si pospala, vypila s mamkou rannú kávičku, poupratovala, nalíčila susedu a hor sa starkej na oslavu. Nič viac nepotrebujem, len nech si v každom jednom dni nájdem niečo, čo ma urobí šťastnou. A keďže dnes je taký pozitívny deň, prinášam Vám pozitívny a príjemný článok. Navštívila moje milované drogérie a v tomto článku vám ukážem pár zaujímavých produktov, ktoré stoja za vyskúšanie. 


Do mojej kozmetickej taštičky pribudlo pár produktov značky Yves Rocher, ktorá tento rok oslavuje 60 rokov od svojho založenia.  
"Jedného dňa bude La Gacilly prosperovať, to vám prisahám..."
Týmito slovami vyjadril pán Yves Rocher svoj prvý záväzok. Stalo sa tak pred 60 rokmi. V roku 1959 na pôde rodného domu v La Gacilly vo francúzskom Bretónsku si pán Yves Rocher založil svoje prvé laboratórium. Tam sa zrodila rastlinná kozmetika, ktorá sa úplne líšila od tej konvenčnej. Pán Yves Rocher začína skúmať blahodárne účinky rastlín, na ktorých základe vyrábal kozmetické produkty bez kompromisov, výrobky dostupné všetkým ženám a šetrné tak ako k pokožke, tak aj k našej planéte. Či už v kamenných predajniach alebo v ich eshope nájdete novú limitovanú edíciu produktov práve k príležitosti 60. výročia. 
Jeden z produktov limitovanej edície som si veľmi obľúbila a je ním hydratačný krém na ruky s bio arnikou. Vďaka jedinečným účinkom arniky zanecháva ruky hydratované, jemné a dlhodobo krásne na pohľad a dotyk. Navyše chráni pokožku rúk a účinne bojuje proti agresívnym vonkajším vplyvom, ktorými sú naše ruky každý deň vystavené. Hneď po otvorení krému je cítiť krásnu vôňu arniky, ktorá je napohľad krásna aj liečivá. Pomáha zmierňovať bolesti svalov a kĺbov, pri kŕčových žilách, ovplyvňuje srdcovo-cievny systém, zvyšovať krvný tlak, pri ekzémoch, zápaloch kože, ale aj pri pomliaždeninách, opuchoch. Ja som maniak na krémy a mám ich naozaj všade a musím ich mať všade – v kabelke, pri posteli, v ruksaku… pretože keď zacítim, že ich mám suché okamžite si ich musím natierať, pretože zostávam nervózna.  Predtým som používala tiež krém na ruky z YR z vianočnej limitky. 
Tak ako aj ruky, tak aj naše vlasy treba „oživiť“ po namáhavej zime a posledné týždne testujem regeneračný šampónna poškodené vlasy s bio jojobovým olejom. Má pekný jednoduchý zelený obal, konzistencia šampónu je jemná, nie je veľmi hustý ani veľmi riedky, veľmi dobre sa nanáša na vlasy aj dobre pení. Príjemná vôňa ostane na vlasoch. Dodá im vitalitu, prirodzenú krásu. Vyhladzuje, vyživuje a chráni vlasové vlákno. Vlasy sú pevné, pružné, žiarivé a hebké na dotyk. Veľmi sa mi páči a zaujal ma hlavne kvôli tomu, že je bez silikónov, parabénov a farbív. O vlásky sa stará a zbytočne ich nezaťažuje.
Myslím si, že každá žena má občas problémy so svojou pleťou a ja mám to šťastie, že mne sa vždy pleť zhorší, keď mám menštruáciu, keď zjem veľmi mastné jedlá a navyše málo pijem, čiže moja pleť je málo hydratovaná a nečistoty sa nemajú ako vylúčiť von. No a čiastočne je to aj geneticky dané, aký typ pleti mám. Práve v Yves Rocher som našla takého malého pomocníka, ktorý by mal pomôcť v tomto ťažkom období. Objavila som hĺbkovo čistiaci gél s bio aloe vera a kyselinousalicylovou na problematickú a aknóznu pleť.  Účinne pôsobí proti čiernym bodkám. Čistí póry vďaka rastlinným miktočiastočkám. Znižuje prebytok mazu a čistí pleť. Zamedzuje opätovnej tvorbe vyrážok. Pleť je čistá, zdravá a jemná. ZA 7 DNÍ ZNÍŽENIE ČIERNYCH BODIEK. Gél má hustejšiu konzistenciu oranžovej farby. Obsahuje malé čiastočky, ktoré príjemne masírujú pokožku. Veľmi pekne gél vonia, nie je to výrazná vôňa, ale veľmi príjemná. Zatiaľ je v procese testovania, použila som ho len štyrikrát a vyrážky ani čierne bodky zatiaľ nezmizli, avšak pleť je hebká a hydratovaná. Gél obsahuje malé čiastočky, ktoré príjemne masírujú pleť.Nespôsobuje žiadne alergické reakcie.
Pri pleti ešte ostaneme a pre mňa je úplnou topkou upokojujúca micelárna vodaOsviežuje a upokojuje pleť. Dokonale ju odlíči a pripraví na aplikovanie starostlivosti. Upokojte Vašu pleť vďaka jej súzneniu s rastlinami! Vaša pleť bude upokojená vďaka produktom radu Sensitive Végétal, ktorý sa správa ako rastlinná náplasť pre citlivú pleť. Upokojuje pleť, zabezpečí pocit sviežosti, jemne čistí, nedráždi. Aplikujte pomocou odličovacieho tampónika ráno a večer. Balenie má 200 ml. 
Môj názor na túto značku je ako inak pozitívny. To ste si už mohli všimnúť aj tu na blogu, kde zverejňujem produkty a väčšina je stvorená ako pre mňa. Yves Rocher poznám dlhšie, ich produkty som používala dlho pred blogovaním. A teraz tá základná otázka, aký je Váš obľúbený produkt? Napíšte mi nejaké Vaše obľúbené produkty s ktorými ste na 100% spokojné a ja sa rada nechám inšpirovať. Alebo Vás zaujal niektorý z mojich?

3 komentáre:

  1. Mám doma tu micelární vodu a jsem s ní taky spokojená. Měla jsem i krém na ruce s arnikou a taky spokojenost. Nejraději mám od této značky sprchové gely, všechny nádherně voní.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten krém na ruky a šampón úplne zbožujem :) Krásny článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V decembri som si kupila adventny kalendar Yves Rocher, co bola vlastne moja prva skusenost s touto znackou. Pravdu povediac, nie je to pre mna. Vyrobky ma z hladiska pomeru cena - kvalita nezaujali. Z produktov, o ktorych pises sa v kalendari nachadzal len regeneracny sampon. Ten mne zial sposobil lupiny. Regeneraciu som pri cestovnom baleni nemohla hodnotit.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.