Sally Hansen

Ruky používame počas celého dňa, vtedy, keď niečo vysvetľujeme, keď sa zoznamujeme a keď o sebe rozprávame, gestami nám pomáhajú lepšie vyjadriť nové myšlienky a pocity. Po tvári a očiach sú jednou z prvých vecí, ktoré si na nás ľudia všímajú. Ja osobne si tiež všímam ruky, neviem či zo zvyku alebo skôr zo zlozvyku. Ak ak vy máte tento zlozvyk, tak mi dáte za pravdu, že najviac zle pôsobia neupravené nechty. Nemyslím tým 10 cm gélové nechty hýriace neónovými farbami a trblietkami. 

Úplne stačí, keď sa budeme o ne starať, vďaka čomu budú zdravé a silné. Naše nechty sú vyždy vystavované rôznym vplyvom. Nielen chladu, teplu, vlhkosti či suchu ako naša pleť. Ale aj studenej vode, teplému vzduchu keď si fénujeme vlasy, kozmetike, chemickým látkam a rôznym čistiacim prostriedkom. Práve preto by sme mali každý deň používať krém na ruky a jojóbový olej. Potom už iba stačí dať nechtom pekný tvar, ktorý dosiahneme pilníkom a použiť lak na nechty. Dobrá základná vrstva laku, takzvaný podlak, je veľmi dôležitá, pretože predchádza vzniku škvŕn a chráni nechty. Podlak zlepšuje priľnavosť laku k povrchu nechta.  Krásna manikúra je rovnako dôležitou ozdobou ruky, ako prsteň. Avšak nebudem tu písať len o starostlivosti, ale v dnešnom článku som si pre vás pripravila povedzme jesennú inšpiráciu a zároveň vám chcem ukázať novinku od Sally Hansen. 

Novinkou sú teda mini sady 2 lakov na nechty Sally Hansen ColorTherapy. Nájdete ich v piatich variantoch. Ja som si vybrala toto "nude duo", ktoré môžete vidieť na fotkách. Sú to odtiene 517 DUSTY PLUM a 220 ROSY QUARTZ.  Luxusná starostlivosť vo farebných lakoch je s argánovým olejom, ktorý je určený hlavne na krehké a lámavé nechty. Intenzívne teda vyživuje nechty a vydrží na nechtoch až 10 dní vez odlupovania. Je to rozkošné mini balenia, ktoré sa zmestí aj do kabelky alebo ho oceníte aj na dovolenke. 
Čo sa týka použitia, tak na balení píšu, že stačia dve tenké vrstvy, aby ste dosiahli intenzívnu farbu bez nedokonalostí, čo je aj pravda, ale pri svetlom laku ROSY QUARTZ som čakala viac sýtejšiu farbu. Aby som dosiahla takú farbu ako je na fotke, použila som päť tenkých vrstiev. Tento sed aj štyri ďalšie nájdete v DM Drogériách, ale bohužiaľ nie na Slovensku. Ja mám tento sed z Čiech, za čo veľmi pekne ďakujem mojej spolužiačke Radke. Trblietkavý lak na nechty je Catrice TRAVEL ICONAILS C01.
 
Dúfam, že sa vám dnešný nechtová inšpirácia páčila. Ak by ste chceli viac takýchto inšpirácii, napíšte mi dole do komentára. 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.