Farby jesene

Jeseň 
Jeseň je nádherné a zároveň aj celkom zvláštne obdobie ! Vždy, keď ráno čakám na autobus, tak pozorujem ako sa príroda farbí do tých jej typických farieb. To je radosť čakať na autobus. Červená, hnedá či žltá, pri pohľade na prírodu ma vždy zahreje pri srdci. Šušťanie listov, pod nohami gaštany či šišky, teplý čaj s medom po dlhej prechádzke či mäkké huňaté ponožky na nohách. Avšak pekné slnečné dni sa nám končia, nebudú mi klopať na okná otravné lienky z Ázie ani pavúky so svojimi pavučinami. Dni sa stávajú pochmúrnymi a nemám náladu ani chuť vyliezť spod periny, nieto ešte vytiahnuť päty z domu. Ale aj také dni si treba spríjemniť a užiť. Človek má konečne dôvod nič nerobiť a plnohodnotne si oddýchnuť. Pravdu povediac sa mi nič robiť ani nechce, pretože tá vysoká škola, prednášky a vypracovávanie zadaní ma nejak veľmi vyčerpáva. Nikdy nie je na škodu si oddýchnuť. Teraz vám píšem príspevok obklopená vankúšmi, zabalená v deke, keďže ja som zamrznutá stále a s teplým čajom v ruke. 
Aj keď to vonku nevyzerá ružovo, tak môžte svoj deň spestriť aspoň farebným outfitom, keďže práve toto ročné obdobie hýri farbami ako je žltá, červená, horčicová, zelená či bordová. To mi pripomína príhodu z minulého týždňa, keď išiel so mnou spolužiak do drogérie vyberať rúž, ktorý by sa hodil práve na jeseň. Navyberala som niekoľko odtieňov a opýtala som sa ho, ktorý z nich je najkrajší. Chvíľu na mňa pozeral a po chvíli mi povedal, že vraj všetky tie odtiene sú rovnaké. Chlapi naozaj nevedia rozoznávať farby. Stalo sa to aj vám s vašim kamarátom, spolužiakom, kolegom, partnerom ? Či už chlapi rozumejú farbám a móde, k jeseni neodmysliteľne patrí vrstvenie a hrejivé pleteniny. Sukne, pančuchy, nadkolienky, veľký šál a čiapka na hlave. K tomu košeľa a sveter či rolák s vlneným kabátom. Veľmi rada nosím svetríky, pulóvre, členkové čižmy či kabátiky. Jedna vec, ktorá ma na chladnejších obdobiach mrzí, je to, že ľudia sa zrazu prestanú s módou hrať a inklinujú skôr k pochmúrnym a nezaujímavým kombináciám. Odejú sa do tmavých a pochmúrnych farieb, namiesto toho, aby pridali trošku farby a radosti do smutného dňa. 
Ľudia majú tendenciu milovať počasie, ktoré je slnečné a vonku sa dá aj niečo robiť. Dážď a sychravé obdobie má rád málokto. K jeseni toto počasie patrí a prináša so sebou jemný chlad. Napriek tomu sa nájdu aj tí, ktorým to nevadí a jeseň so všetkým, čo obnáša, milujú. Nie len leto je obdobie, kedy môže láska vznikať, ale čaro lásky má aj jeseň. A osobne si myslím, že ešte väčšie ako leto. 
"Nechcela som sa zaľúbiť, no potom ma rozosmial... (a zostal, aj keď som kričala, plakala, nadávala, vrčala, bola neznesiteľná a robila všetky tie veci, ktoré robím, keď som sama sebou...) -ÚLOMKY ŽENY
Láska má chuť čokolády. Raz je sladká a priam sa vám rozpúšťa na jazyku, inokedy tvrdá a horká, že si na nej idete zuby vylámať. Aj tá najtvrdšia čokoláda však raz zmäkne a všetci ju budú chcieť. Predstavte si, že idete so svojou polovičku po cestičke plnej opadaného lístia a vaše zamilované tváre pošteklia teplejšie lúče slnka. A večerné leňošenie pod dekou, zapálené sviečky, praskajúce drevo v kozube, to je ale romantika. 
OUTFIT 
Tento outfit je asi jeden z mojich najobľúbenejších tento rok. O tom, že zbožňujem ružovú vám asi hovoriť nemusím. Jednoduchý, pohodlný, zároveň však nevtieravo neprehliadnuteľný. 
Veľmi pekne ďakujem mojej kamarátke Natálke, že podstúpila so mnou namáhavú cestu za týmito fotkami. 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.