Blogerka v drogérke/ Jeseň 🍂🍁

Každý deň, keď cestujem do školy, tak okrem toho, že klipkám očami, čo sa mi drieme, obdivujem stromy za oknom autobusu, ktoré sú krásne sfarbené do všetkých farieb. Pod nohami šuští lístie a vo vzduchu cítiť machovo-drevnatú vôňu. Jeseň má obrovské čaro a ja som posadnutá ozdobami, dekoráciami , rôznymi vecami a prechádzkami. Avšak moja prechádzka skoro vždy skončí v nejakom obchode a to väčšinou v drogérii. V dnešnom článku vám ukážem kúsok z mojich jesenných favoritov za mesiace september a október. 

V septembri sa pomaly lúčime s letom a nastal  čas, aby sme skontrolovali stav našej pokožky a pleti po lete. No a práve preto som sa v DM drogérii porozhliadla po nejakých nových sprchových géloch. Prvý ma zaujal hlavne svojim ružovým obalom Balea sprchový gél Soft Elegance s romantickou vôňou ruží a figy. Pôvodne som si myslela, že je na obrázku červená cibuľa, až po prečítaní som zistila, že je to figa. No, nepodobá sa to aj vám na cibuľu ? Veľmi dobre hydratuje pokožku a zabraňuje jej vysychaniu. Druhý som objavila krémový sprchovací gél You Are Berry Sweet Iced Strawberry, ktorý zabraňuje vysušovaniu pokožky a zanecháva ju dokonale hebkú. Jemne čistí a intenzívne hydratuje pokožku.

Od starostlivosti o teba prejdeme k starostlivosti o vlasy. Tieto dva mesiace som dosť experimentovala a snažila som sa nájsť nejaký dobrý šampón, ktorý by bol vhodný na tie moje vlasy. Začneme najprv s tým, s čím som bola spokojná. Pantene Pro-V Intensive Repair Šampón vlasy jemne čistí a dodáva im aktívne výživné látky Pro-V. Okamžite bojuje proti príznakom poškodenia vlasov, ako je polámanie, nedostatok hebkosti a lesku. Pre moje farbené neposlušné vlasy ako stvorený, som s ním veľmi spokojná. Druhý zaujímavý šampón je Syoss šampón Anti-Dandruff Classic Clean. Syoss receptúry sú vyvinuté a testované kaderníkmi. Pre krásne vlasy ako zo salónu. Každý deň. Šampón proti lupinám Classic Clean. Odstraňuje až 100% viditeľných lupín, poskytuje dlhotrvajúcu sviežosť a efekt proti navráteniu lupín až na 8 týždňov. Avšak nebudem len pozitívna, ale je tu jeden šampón, s ktorým nie som spokojná a ľutujem, že som zaň minula peniaze.Šampón pre suché vlasy Botanicals rich influsion by mal vyzdvihovať neobjavenú silu oleja z požltu farbiarskeho v kombinácii so sójovým a kokosovým olejom, spracovaný ekologickým chemickým procesom. Tento biologicky odbúrateľný a obnoviteľný olej prírodného pôvodu by vás mal uchrániť od nepríjemných prejavov suchých vlasov. Šampón bez silikónov by mal poskytovať bohatú penu a vlasy sa po ňom výnimočne ľahko rozčesávajú. Polovica z týchto vecí vôbec nie je pravda. Šampón sám o sebe je v peknom balení, páči sa mi aj dávkovanie. Avšak ak chcete mať bohatú penu, tak si musíte aplikovať veľké množstvo šampónu, čo nie je dobre. Vlasy sa mi po umytí veľmi chlpili, veľmi ťažko sa mi rozčesávali a navyše rýchlo mi mastneli vlasy. Takže za mňa tento šampón nie. Ale je to samozrejme môj subjektívny názor a nemusí sa zhodovať s vašim. Pri vlasoch ešte ostaneme. Vyskúšala som Gliss Kur Hair Repair Beauty Milk, ktorý je už na trhu dlhšiu dobu a vždy, keď som bola v drogérii som zvažovala si ho kúpiť alebo nie. Nezaťažujúca, vyživujúca starostlivosť s mliečnym proteínom a nektárom z kvetov preniká do vlasovej štruktúry a cielene regeneruje poškodenie vlasov. Regeneruje a skrášľuje vlasy v jednom kroku, ľahko vyživuje a je ideálne pre každodenné použitie.Krémy, masky, peelingy na tvár budú vždy mojou slabinou a keď niečo nové objavím v drogérii, musím to vyskúšať. Keďže mám problematickú pleť, tak nie všetko mi vyhovuje, avšak našla som zázračný produkt a veľmi ma mrzí, že som ho neobjavila skôr, pretože na Slovensku sa už nevyrába a nikde ho neviem zohnať. Je ním Garnier Pure Active 40ml Intensive Spots & Blackhead Care, čo je vlastne korektívna starostlivosť proti pupienkom. Účinný koncentrát špeciálne vytvorený pre potreby mastnej a problematickej pleti, výťažok z čučoriedky, kyseliny salicylovej. Bojuje proti nedokonalostiam, účinne hydratuje 24 h, zmatňuje počas 8 h, redukuje tvorbu vyrážok, zlepšuje štruktúru pleti. 100% spokojnosť, nič lepšie som v živote nemala. Ak by ste tento krém niekde našli, tak mi určite dajte vedieť.Masky na tvár boli od vekov súčasťou starostlivosti o pleť – a to tak pre ženy, ako aj pre mužov. Ako prvú vám chcem ukázať 10 - minútovú detoxikačnú masku URBAN SKIN.  Zabudnite na štetečky, ulepené prsty a pleťovú masku všade, len nie na tvári! Textilná maska so zeleným čajom a čiernym uhlím ľahko priľne k pleti, perfektne drží a potom… ošetruje, detoxikuje, zmatňuje a osviežuje. Jednoducho robí všetko pre to, aby bola pleť krásna a do hĺbky vyčistená. Ďalšie dve masky sú z DM drogérie značky Balea. Pleťová maska Kaktus je krémová a gélová maska s obsahom kaktusovej vody a Aloe vera. Veľmi dobre hydratuje a zanecháva pokožku vláčnu a jemnú. Veľkou výhodou týchto masiek Balea je to, že sa po nich zaručene nevyhádžete a nespôsobia vám alergické reakcie. Druhá maska Balea gélová maska Shining Star je novinkou v DMkách. Je zložená z glycerínu a panthenolu. Optimálne ošetrí a postará sa o oživenú a osvieženú pleť. Má jemne trblietavú až holografický efekt. Poslednú štvrtú masku som dostala od svojej spolužiačky Kristínky a je ňou Essence into the snow glow, trblietavá zlupovacia maska, ktorá patrí do minuloročnej limitovanej vianočnej edície. Avšak práve táto bola/je ideálnym spoločníkom pre chladné dni, ktoré nás v najbližších dňoch čakajú. Pôsobí jemne, napína pokožku a tie trblietky na pleti sú rozkošné. 


Po pleťovej kozmetike prejdeme na dekoratívnu a to hneď na rúže, ktoré sa teraz nakupujú vo veľkom vo všetkých jesenných farbách. Všetky 3 rúže, ktoré môžete vidieť na fotke sú značky Catrice, všetky sú matné, veľmi dobre pigmentované. dobre držia na perách a na jeseň sú ako stvorené. O niečo viac sa mi páči tekutý rúž Generation Matt v odtieni 060 BLUSHED PINK. Okrem rúžov je novinkou v mojej kozmetickej taštičke aj nová riasenka Maybelline The Colossal riasenka pre objem. Dodá vašim riasam maximálnu dĺžku aj neskutočný objem. Zaisťuje plný objem už v jednej vrstve, nezlepuje riasy a rýchlo a ľahko sa aplikuje. Konečne po dlhom čase riasenka, ktorá mi vyhovuje, pekne mihalnice rozčeše, predĺži a zabezpečí vejárovitý efekt. Poslednými produktami a v podstate aj jesennými inšpiráciami sú laky na nechty. Dva sú od Catrice a v krabičke môžete vidieť novinku, ktorú má Sally Hansen. Mini laky Color Therapy u nás na Slovensku ešte asi nie sú, ja ich mám z Čiech a nájdete ich 5 variantoch. Viac o nich sa dozviete v budúcom článku. Všetky 4 laky sú dobre pigmentované, vydržia dosť dlho na nechtov, pre dokonalú manikúru v tomto jesennom počasí sú ideálne. 
Ako si jeseň užívate vy ? 

2 komentáre:

  1. Ten malinový sprchový gel od Balea je boží, nádherně a dlouho voní na pokožce :) Já teď nějak ani nemám čas chodit po obchodech a drogerií, takže moc přírůstků nemám kromě avonu, který dělá kamarádka a stejně neušetřím, protože to doháním na internetu na eshopech :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak po ten jahodkovy sprchac si pôjdem hneď zajtra a na tie rúže od Catrice generation matte tak dlho pozerám! Je čas na shopping spree 😁❤

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.