Ešte stále máte čas

Väčšina ľudí si necháva darčeky na poslednú chvíľu. Ja nie som výnimka a dosť som to oľutovala. Plánovať si veci trochu dopredu je vždy fajn. A pred sviatkami to platí trojnásobne. Keď budete nakupovať veci dopredu (povedzme aj v novembri), využijete e-shopy, v ktorých prebieha BLACK FRIDAY a po piatkové zľavy. A čo potraviny ? Stačí, keď zavítate do supermarketov pár dní skôr a nedostanete žiadny hysterický záchvat z toho, že vám niečo chýba. Navyše predčasným plánovaním predídete behaniu po nákupných centrách, ktorých návšteva je hotová samovražda! Nezáleží na tom, či chcete potešiť seba, rodinu, alebo najlepšiu kamarátku. Dôležité sú nápady. A ja som si pár nápadov pre vás pripravila.
Keď už naozaj neviete, čo by ste niekomu kúpili, kozmetika je zlatá stredná cesta. Tým nikoho neurazíte, je to praktická vec, ktorú tá osoba využije aj keď nechce a navyše nie je to ani odfláknutý darček. V drogériách či supermarketoch určite nájdete nejaký vhodný, ktorý by sa hodil. Značka Yves Rocher má novú vianočnú limitovanú kolekciu. Zažite Vianoce vykúzlené prírodou s kolekciou V srdci jedľového lesa a nechajte sa zlákať hrejivou vôňou pomaranča a cédrového dreva. Alebo si užite vianočné oslavy pri relaxácii s produktmi z radu Prvé vločky, ktoré vám pripomenú sladké mandle. Taktiež aj manufaktura.sk má mnoho limitovaných edície, s ktorými si môžete dopriať intenzívnu starostlivosť pre celé telo.
Ak vaša kamarátka, sestra, mama či stará mama je rada doma, ideálne darčeky sú deka, vankúš či obliečky. Alebo aj taký teplý župan, v ktorom by mohla oddychovať, zapáli si sviečku, vypije si čaj z jej obľúbenej šálky a prečíta si dobrú knihu. Romantika, dráma či sci- fi, záleží len od vás. Veľmi pekné sviečky a aj krásne voňavé nájdete napríklad aj v bellarose.sk, kde nájdete aj mydlá zaujímavých tvarov, vôní a farieb.
Myslím si, že pre mamku je celkom jednoduché kupovať darček. Ja to robím tak, že kúpim to, čo chcem ja, dám jej to a v prípade, že sa jej to nebude páčiť alebo jej to nebude dobré, nechám si to ja. Mnoho vecí som už takto zdedila. Vy však mamke môžte kúpiť jej obľúbený parfém, krém na ruky, teplé ponožky, ktoré teraz veľmi využije alebo aj nový šál. Navyše ak vaše mamky pracujú, potrebujú si stále niečo zapisovať, tak ani taký diár nie je zlá voľba. Práve tento, ktorý môžete vidieť na obrázku je zo stránky ulomkyzeny.sk. Mám ho aj ja a je naozaj super.
Najlepšiu kamarátku si každá poznáme tú svoju, ale iste sa zhodneme, že poriadne hlboký pohár na víno by sa hodil každej. Ešte prihoďte aj fľašu, aby nešomrala, že nemá čo piť. Taktiež ju môžete potešiť spodným prádlom, hodinkami alebo pekným príveskom, ktorý by utvrdzoval vaše priateľstvo.
A čo vaša polovička ?? Pre chlapov je ľahké aj ťažké nakupovať. Závisí to od toho, ako náročného partnera máte. Síce som partnerovi tento rok nekupovala nič, ale kupovala som otcovi a bratovi a už len pri tom bol obrovský rozdiel. Pri otcovi som darček mala hneď jasný, zatiaľ čo pri bratovi by som potrebovala ešte mesiac. Boxerkami a ponožkami nepokazíte nič. I keď budú ohŕňať nosom, budú vďačný, že si majú čo obliecť. Ale vaše polovičky sa určite potešia aj parfému, v ktorom bude pre vás neodolateľný alebo aj minimalistické hodinky.
Máte už nakúpené darčeky ??

2 komentáre:

  1. Pěkné tipy na dárky. Já už mám všechno nakoupené. Letos jsem všechno kupovala s dost velkým předstihem a jsem za to ráda.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé tipy, ja som tohto roku tiež väčšinu darčekov zháňala na poslednú chvíľu :D :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.