Silvestrovský makeup look

Silvestrovská noc sa nebezpečne blíži a každá z nás by chcela byť v tento deň najväčšia hviezda. Či už oslávite Nový rok niekde na večierku alebo v pohodlí domova, patrí sa rozlúčiť so starým rokom pekná.  Každá z nás by chcela, aby naše líčenie vydržalo bezchybné až do rína, bez žiadny machúľ a rozmazanej čiernej linky. V poslednom článku za rok 2019 by som vás chcela inšpirovať, ako sa vykúzliť párty líčenie, ktoré vydrží až do rána. Veď komu by sa chcelo každú chvíľu kontrolovať stav líčenia v zrkadielku ?

Na Silvestra by sme asi všetky zvolili výrazné líčenie a práve preto odporúčam nanášať makeup až po namaľovaní očí. Trblietavé tiene a farebné pigmenty zvyknú opadávať, a tak by ste si museli celý makeup zotrieť. Keďže mám zmiešanú pleť, tak ako prvé si nakrémujte na tenko kritické zóny a na celé očné viečko aplikujem podkladovú bázu alebo korektor. No a prejdeme k hlavnému bodu dnešného líčenia, ktorým je moja nová láska. Paletka očných tieňov Revolution PRO New Neutral, ktorú mám z pinkpanda.sk. Donedávna ste mali možnosť kúpiť ju za viac ako 50% zľavu.
Paletka mi prišla v papierovom zlatom obale s leopardím vzorom. Na prednej strane je názov paletky a na zadnej strane môžete vidieť označenie tieňov. Paletka obsahuje 18 tieňov, medzi ktorými nájdete matné aj trblietavé tiene, pomocou ktorých si dokážete vytvoriť množstvo farebných kombinácii líčení.  Samotné tiene majú dlhotrvajúcu výdrž, veľmi dobre sa nanášajú. Netreba štetcom veľmi tlačiť do tieňa, stačí len trošku ťuknúť. Pigmentácia je veľmi intenzívna a odtiene sú ľahko kombinovateľné, všetko sú to teplé odtiene. Je veľmi podobná paletke HUDA BEAUTY The New Nude Palette, avšak neviem vám povedať, či sú úplné rovnaké alebo sa líšia.
Pri prvom líčení som ako prvé do záhybu očného viečka dala odtieň GLAMOUR, ktorý som rozmazala. Následne na celé pohyblivé viečko som dala odtieň GLITZED. Do vnútorného kútika oka a pod obočie nasledoval odtieň NEUTRAL.
Pri druhom líčení som na celé viečko aplikovala odtieň NEUTRAL. Do záhybu oka som dala znovu odtieň GLAMOUR, ktorý som rozmazala a do vonkajšieho kútika oka som dala odtieň SHADOW. Na pohyblivé viečko som korektor, aby som zvýraznila trblietavý odtieň GOLDEN. Do vnútorného kútika oka som dala svetlý tieň GLITZED. Pod obočie išiel tieň NEUTRAL.

Všetky matné tiene sú výborné. Dobre pigmentované, dobre držia na viečko, nerozpíjajú sa ani neopadávajú. Avšak to sa nedá povedať o tých trblietavých. Tiene PARTY a GOLDEN mi vôbec neprídu, že sú tiene, ale nasypané trblietky. Štetcom alebo aplikátorom na očné tiene ich nenanesiete vôbec a prstom je to tiež hrozné. Tieto dva tiene ma sklamali z tejto paletky najviac. 

Ak chcete mať líčenie o niečo zaujímavejšie, použite trblietavé linky. Veľmi pekná linka je Revolution Precious Stone Liquid Glitter Eyeliner - Gold Dust, ktorú mám tiež z pinkpanda.sk
Po tieňoch v oboch líčeniach nasledovala čierna očná linka, konkrétne Maybelline Hyper Precise, ktorá krásne nakreslí jedným ťahom linku na viečku. Lepšiu matnú očnú linku som ešte nemala. Veľmi sýta a intenzívna farba. Linka je vodoodolná.  Ďalej nasledovala riasenka pre objem Maybelline The Colossal Big Shot. Mala by dodať vašim riasim maximálnu dĺžku aj neskutočný objem, zaistiť plný objem už v jednej vrstve a užasne natočiť riasy. Veľmi s tým nie som stotožnená, pretože síce mi mihalnice zafarbila pekne, ale dosť mi ich zlepovala a nerozčesala pekne. Avšak mám skúsenosť, že keď riasenka trošku poschne, začne mi vyhovovať. Tak uvidím. Pre tie z vás, ktoré sú odvážnejšie, odporúčam aplikovať umelé riasy.
Keď už oči máme hotové, prejdime k pleťovke. Na celú tvár som naniesla Essence tekutý make-up - Insta Perfect Liquid Makeup. Ak hľadáte lacný a dobre krycí makeup, tento je ten pravý. Následne som pod oči, okolo nosa a na nedokonalosti, ktoré makeup nezakryl aplikovala Essence krémový korektor - Camouflage + Matt Concealer v odtieni 20, ktorý má vysokú kryciu schopnosť a poradí si aj s kruhmi pod očami či začervenaním. Celý základ som zapúdrovala  púdrom All Matt Plus Shine Control, ktorý to celé zafixoval a zmatnil. Lícenku som nepoužila, ale použila som rozjasňovač z paletky  TrendItUp, ktorá obsahuje štyri krásne odtiene od svetlých až po tmavé nude tóny a pastelovej červenej farby. Sú celkom dobre pigmentované a zanechávajú prirodzený finish. 
Čerešničkou na torte sú rúže. Pri výraznom líčení by som zvolila skôr niečo jemnejšie, skôr nude odtiene. Či už matné alebo lesklé, je to len na vás. Pri jemnejšom líčení môžete zvoliť aj výraznejšie odtiene rúžov.
Tak dúfam, že som vás aspoň trošku inšpirovala. Dole do komentára mi určite napíšte, kde budete oslavovať Silvester.
Šťastný Nový rok 2020 Vám všetkým prajem ! 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.