Šťastný Nový rok 2020

Želám si, aby ste všetci, ktorí čítate tieto riadky mali krásny rok 2020 !  Aby ste boli všetci zdraví, šťastní, ľúbení a všetko ostatné už potom príde samo. Všetci sme strojcovia svojho vlastného šťastia, takže stačí iba začať písať do novej knihy s 365 stranami. Snáď aj mne aj vám to bude s rokom 2020 fungovať. 

Nový rok treba začať s tým správnym diárom a ja som si pod stromčekom našla nový diár na rok 2020 zo stránky ulomkyženy.sk, ktorý je v slovenčine aj v češtine. Okrem klasického kalendára v ňom mpžete nájsť aj 12 článkov písaných z vlastných skúseností, pádov a vzostupov autorky. Každý mesiac sa začína nejakým motivačným citátom, čo sa mne veľmi páči. Navyše súčasťou diáru je aj záložka a sada nálepiek, aby ste si mohli označiť všetko, čo potrebujete. Nič lepšie som si nemohla priať. 

Vždy pár dní pred Silvestrom a pár dní po ňom uvažujem, že aké predsavzatia si dám tento rok a ktoré by som chcela aj reálne splniť. Tie typické ako začať cvičiť, schudnúť, dať sa do lepšej formy opakujem naozaj, že každý rok a nikdy mi to nevydrží ani týždeň, čo je dosť smutné. Ale pre tento rok som si ich pár dala a musím povedať, že na moje pomery sú splniteľné. 

1. Prečítať minimálne 10 kníh. Raz nám na strednej škole profesor povedal, že by sme počas roka prečítať minimálne 10 kníh (okrem povinného čítania, ktoré ma nie vždy bavilo) a nejako mi to utkvelo v pamäti. Knihy som vždy mala rada a dosť ma mrzí, že som s tým prestala. Dúfam, že od nového roku to napravím. 

2. Mať denne 10 000 krokov. Tým, že v škole stále sedím, cestou zo školy a do školy sedím v autobuse a prídem domov a zase len sedím alebo ležím, nemám žiadny pohyb a práve aspoň týmito krokmi by som si to chcela nejak kompenzovať. A s tým súvisí aj predsavzatie číslo 3. 

3. Mať viac pohybu. Chcela by som znovu začať chodiť korčuľovať sa a dúfam, že mi to vyjde a nebudú toto len prázdne slová. Ale celkovo sa viac hýbať a robiť niečo pre svoje zdravie. 

4. Robiť veci, tak ako chcem ja, nie tak ako chcú ostatní. Toto je kapitola sama o sebe, ale proste keď budem chcieť niečo urobiť, niekam ísť, tak to urobím a nebudem sa nikoho pýtať, či môžem alebo aký ma to názor. Chcela by som si dovoliť viac užívať život a nemyslieť na zlé veci, ktoré sa udiali.
5. Piť viac vody ! Mala by som si napísať na čelo, aby vždy keď sa pozriem do zrkadla, mi to pripomenula, že pijem málo vody. 

6. Blog! Predposledným predsavzatím je môj blog a celkovo sociálne siete, ktoré by som chcela zlepšovať a viac sa venovať aj vám, mojim čitateľkám a čitateľom. 

7. Mať úsmev na tvári, pretože úsmev je tá najkrajšia krivka na ženskej tvári. 

1 komentár:

  1. Všechno nej v novém roce i tobě. Na trhu je tolik nádherných diářů, že už začínám mít problém si vybrat. Předsevzetí si moc nedávám, ale držím palce, aby jsi všechny dodržela.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.