Blogerka v drogérke

Konečne mi skončilo skúškové! Neviete si predstaviť moju radosť, že sa to už konečne nemusím učiť, stresovať a všetko už mám úspešne za sebou. Keďže som stále sedela len nad knihami a papiermi, blog som trošku zanedbávala a prišiel čas napraviť to. A ako inak to napraviť ako vašou obľúbenou "Blogerkou v drogerke". Ja osobne mám rada tento typ článkov či videí a vždy si ich veľmi rada pozriem. Vždy v nich nájdem nejakú inšpiráciu na produkty, ktoré by sa mi hodili do kozmetickej taštičky.

Začnem vlasovou starostlivosťou. Znovu som siahla po Botanic Therapy Ricinus Oil posilňujúcom šampóne pre slabé vlasy s tendenciou vypadávať a posilňujúcom balzame. Tento prírodný recept spája v sebe výťažky z rastlinného ricínového oleja, ktorý je známy pre svoje vlastnosti vlasy chrániť a posilniť od korienkov až po končeky. Je doplnený o cenný výťažok z orechov mandlí, ktorý naviac zanecháva vaše vlasy hĺbkovo vyživené, vláčne a lesklé. Keďže si vlasy žehlím pomerne často a vystavujem ich stále niečomu, čo im nerobí dobre, vyhľadávam práve produkty pre slabé vlasy a obsahom ricínového oleja. Druhým takým produktom je  L’Oréal Paris Elseve Dream Long balzam na vlasy pre jednoduché rozčesávanie vlasov. Kondicionér L’Oréal Paris Elseve Dream Long zaistí vašim vlasom jednoduché rozčesanie a potrebnú výživu, bez čoho sa krásne a zdravé vlasy nezaobídu. Chráni vlasy pred poškodením, zaisťuje vlasom oslnivý lesk. 
Vo vianočných tipoch na darčeky som vám písala o vianočnej edície v YvesRocher. Pár produktov som si uchmatla aj ja. Z dvoch edície, ktoré mali tieto Vianoce sa mi najviac páčili Prvé vločky. Krém na ruky pripomína jemný dotyk prvých snehových vločiek, ktoré sa ešte stále neukázali. Hydratačný krém s vôňou bielych mandlí. S esenciálnym mandľovým olejom, organickým bambuckým maslom, chrpou z organického poľnohospodárstva a makadamovým olejom. Toto sa YvesRocher naozaj podarilo. Používam len krémy na ruky od nich a sú naozaj skvelé. Veľmi dobre hydratujú pokožku hlavne v tomto zimnom období. K decembrovému nákupu som navyše dostala roztomilý balíček, v ktorom som si našla miniatúru tohto krému na ruky, špongiu a sprchový gél Prvé vločky, ktorý je s vôňou bielych mandlí. S esenciálnym mandľovým olejom a chrpou z organického poľnohospodárstva.
Okrem tejto vianočnej kolekcie som hľadala nejakú šikovný jemný peeling na tvár a práve v Yves Rocher som objavila jemný peeling pre jemnú a žiarivú pleť. Praktické balenie má len 30 ml. Obsahuje jemný prášok z marhuľových jadierok a pokožku zjemňuje a rozjasňuje. Použila som ho už párkrát no musím povedať, že aj keď som mala jemnú pleť alebo ako sa hovorí pleť ako detská prdelka, tak som mala asi alergickú reakciu, pretože sa mi vyhodil pupenček. Neviem či to bolo z toho peelingu alebo zo stresu zo skúšok. Ak s ním máte skúsenosť, napíšte mi dole do komentára váš názor. 
Pri pleťovej kozmetike ešte ostaneme. Garnier Pure čistom súviaci peeling 3 v 1. Pleťový peeling Garnier Pure Pure čistí pleť do hĺbky, zbavuje ju všetkých nečistôt a vyhladzuje ju. Dôkladne umýva a čistí celú tvár, odstraňuje odumreté kožné bunky, čistí upchaté póry, nevysušuje pleť. Maska s kaolínom zmatňuje pleť.
1. Použitie: čistenie pleti - aplikujte na vlhkú tvár, vmasírujte a potom dôkladne opláchnite.2. Použitie: peeling - denne vmasírujte krúživými pohybmi na čelo, nos a bradu. Potom opláchnite.3. Použitie: maska - 2-3 krát týždenne aplikujte na tvár. Nechajte pôsobiť 3 minúty a potom opláchnite. 
Mojim stálym produktom sú masky od Garnier. Garnier Skin Naturals Moisture+Aqua Bomb super hydratačná vyplňujúca textilná maska na tvár je moja najobľúbenejšia. Vašu pleť rozmaznávať a ošetrovať ju. Hĺbkovo hydratuje a intenzívne vyživuje, čistí pleť do hĺbky, rozjasňuje a osviežuje. 
Sprchových gélov je síce na trhu kopa, ale mojimi favoritmi sú určite tie Balea. Sprchovací gél Berries je s vôňou malín a granátového jablka. Chráni pokožku pred vysušením, krásne vonia a rozmazná vašu pokožku. Druhým novo objaveným je  sprchovací gél Silky Diamond so zmyselnou sladkou vôňou karamelu a ovocia. Ošetrujúce hydratačné zloženie ochráni vašu pokožku pred vysušením. Má neutrálne pH a je vhodný aj pre citlivú pokožku. Privítajte nový deň v objatí vône sprchovacieho gélu. 
Navyše na mojom Instagrame a Facebooku prebieha práve súťaž o balíček, tak sa mrknite aj tam. :) 

2 komentáre:

  1. Ta oranžová kolekce od L’orealu je super. Hlavně ta maska je dokonalá :) jen mi tedy v polovině druhého balení začala zatěžovat vlasy, tak je evidentně třeba to střídat

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty sprchové gely od Balei vypadají skvěle. Taky jsem si nedávno jeden koupila. Líbí se mi i vánoční řada od Yves Rocher. Mám od nich svíčku s mandlovou vůní a nádherně voní.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.